Lada 2107+BMW projekt

Lada 2107+BMW projekt

Praktilised nõuanded, kuidas koduste vahenditega ja odavalt midagi ehitada
kuldkäsi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 22 Sept 2014 10:17
Asukoht: Eesti, Tartumaa, Elva
Kontakt:

Lada 2107+BMW projekt

#1

Postitus Postitas kuldkäsi » 03 Nov 2014 22:41

Tervist!
Pöördun uuesti targemate poole palvega targemaks saada. Soov justnimelt selline, et tahaksin panna 07'mele bmw 2.0 mootori, mida oleks vaja selleks teha. Kui palju on vaja midagi ümber ehitada/keevitada? Milline oleks kõige soodsaim kuid toimiv viis?
NB! Radikas ja aku ei jää kapoti alla.

Ette tänades: Silver!
Email: zilllu@hot.ee

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#2

Postitus Postitas reiner » 03 Nov 2014 22:45

Lower your standards and you'll never be disappointed!

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#3

Postitus Postitas pedrox » 03 Nov 2014 23:21

Mis masina eesmärk olema saab, et radiaator mootoriruumis olla ei võiks? Reineri välja toodud lingi kaudu saad aimu kui palju ja mida on vaja teha. Ja see pole mitte valmis.

kuldkäsi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 22 Sept 2014 10:17
Asukoht: Eesti, Tartumaa, Elva
Kontakt:

#4

Postitus Postitas kuldkäsi » 03 Nov 2014 23:31

Ega otsest eesmärki polegi, lihtsalt selle pärast on vaja radikas sisse viia, et kui midagi peaks juhtuma, et esiots saab kõksu või midagi siis pole vähemalt radikas valus teema.

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#5

Postitus Postitas pedrox » 03 Nov 2014 23:38

No selle 2.0 või 1,8 radika saad lammarist alla 50 raha kätte. Eks sa ise tead kas see kaalub üles veevärgi pagasnikusse viimise vaeva. :)

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1049
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#6

Postitus Postitas zajetz » 04 Nov 2014 00:01

Eesti üks liikuv isend on aga pool mootorit on toas.

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#7

Postitus Postitas olaaf » 04 Nov 2014 13:51

Kordades lihtsam ja lõpptulemuse suhtes mõtekam on bmw 110 kw R6 asemel paigaldada 100/103kw R4 IS mootor. Kui väga vaja saab selle 1,8 IS diisli vända ja kobedamate kolbidega ka 2L.

Kui tahta effekti mõttes siis miks mitte juba audi v6 paigaldada - neid 2,6 ja 2,8 mootoreid peaks võtta küll olema..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."


Mine “Teeme ise”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline