Lahtine õhufilter!
Lahtine õhufilter!
-
--grazy-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 396
- Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
- Asukoht: Raplamaa või Pärnu
- Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
- Kontakt:
Nu jah.Sai toodud ka teine õhupuhasti ja selle ääred maha lõigatud.Mulje järgmine
Lahtisega:kiirus neljandaga 100 km/h
Kinnisega:kiirus neljandaga 110 km/h
tõmbest ei saan aru.aga mosse tuli stock mootoriga nigu naksti järgi.Nii et arvestage ise.
Ega ma pole ka mingi tarkpea.
Proovige ise.
edit:Kas keegi saab saata karpa joonise,kuhu on pärgitud reguleerimis düüsid.Ma ei suuda nende kahe vahel otsustada,et kumba keerama peab.Ja veel kuhu poole seda keerama peab.Vb on minu siksi s..t minek tingitud liiga rikkast segust
Lahtisega:kiirus neljandaga 100 km/h
Kinnisega:kiirus neljandaga 110 km/h
tõmbest ei saan aru.aga mosse tuli stock mootoriga nigu naksti järgi.Nii et arvestage ise.
Ega ma pole ka mingi tarkpea.
Proovige ise.
edit:Kas keegi saab saata karpa joonise,kuhu on pärgitud reguleerimis düüsid.Ma ei suuda nende kahe vahel otsustada,et kumba keerama peab.Ja veel kuhu poole seda keerama peab.Vb on minu siksi s..t minek tingitud liiga rikkast segust
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
-
nnapster8
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 07 Okt 2004 20:06
- Asukoht: Viljandimaa, Sultsi
- Autod: VW Golf 2
- Kontakt:
Vähe ju 06 kohta, ma sain juba 011-ga pea 150 sisse. Väga vähe jäi puudu, vaatasin enda spidokalt ja teine auto sõitis järel ka ja kontrollis et õige oleks. Mootoriga pole midagi tehtud peale selle et on peal 05 sisselase koos karpaga ja süüde tsipa varajaseks keeratud.Algselt postitas: -grazy-
talvel sain tippkiiruseks 140km/h.see oli ennem süüte paigast minemist:lol
Oli kord Niva.
-
nnapster8
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 07 Okt 2004 20:06
- Asukoht: Viljandimaa, Sultsi
- Autod: VW Golf 2
- Kontakt:
Mul kah see 1300 mootor, ja jää peal veab ka minul lõpuni välja, aga jah, mul ta pole niiväga korras, aga töötab ilma kõrvaliste häälteta.Algselt postitas: kvaidaTal on minuteada peal 1300 mootor. Aga mu kunagine 01 vedas spidoka lõpuni välja (1200 mootor), mootor oli täiesti korras.Algselt postitas: napster8Vähe ju 06 kohta,Algselt postitas: -grazy-
talvel sain tippkiiruseks 140km/h.see oli ennem süüte paigast minemist:lol
Oli kord Niva.
-
ssearil
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 25 Juun 2006 12:37
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Auto puudub
Mul selline asi ka veel et sain siis endale teise kopsiku veel aga see kopsik pole 2105 oma ning tal on mõned augud mis 05-el ei ole.
2105 oma
http://i21.photobucket.com/albums/b264/ ... C00185.jpg
See teine mida ma ostsin. Need kus on punased ringid ümber pole 2105 olemas.
http://i21.photobucket.com/albums/b264/ ... C00183.jpg
2105 oma
http://i21.photobucket.com/albums/b264/ ... C00185.jpg
See teine mida ma ostsin. Need kus on punased ringid ümber pole 2105 olemas.
http://i21.photobucket.com/albums/b264/ ... C00183.jpg
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
http://www.hot.ee/avatarovs/azlk2140/li ... vaakum.htm
Autol on stock mootor, kui mootorit forsseerida ja küttedüüse suurendada, küllap siis tuleks uuesti mööta, aga seni on tulemid sellised, nagu sääl kirjas. Peputunne on petlik, seepärast kasutan teisi proovimismeetodeid. Kui mönel peputunne töesti ütleb, et minek on ilma filtrita parem, siis oleks tal kindlasti sääl vaakum olnud, viga arvatavasti umbes filtris.
P.S. Öhufiltri korpuse kinnihoidmisflantsi hoiavad neli 8 mm-st körge profiiliga mutrit. Neid karbast läbi kukutada ei ole vöimalik, jäävad lööri sees olevate väiksemate lööride taha kinni ning saab pintsettidega taas kätte. Kes ei usu, proovigu möne laual oleva karba pääl ise ka järgi.
Kasulikum on töesti selliseid asju hoopis nuputada/nikerdada:
http://www.hot.ee/avatarovs/azlk2140/su ... vetoru.htm
Raxo-le: http://www.hot.ee/avatarovs/raamatust/tuulekanal.gif
Rallikate mootorid on järeleaidatud, neile ei pruugi stockfiltri korpuse arvutustest piisata + köik üleliigne minema on ju kaaluvöit.
Dodge Charger: körbes kihutamiseks pole vast veeeraldajat vaja. Kas sa oled seda oma käega katsund, et tead pead murda?
Autol on stock mootor, kui mootorit forsseerida ja küttedüüse suurendada, küllap siis tuleks uuesti mööta, aga seni on tulemid sellised, nagu sääl kirjas. Peputunne on petlik, seepärast kasutan teisi proovimismeetodeid. Kui mönel peputunne töesti ütleb, et minek on ilma filtrita parem, siis oleks tal kindlasti sääl vaakum olnud, viga arvatavasti umbes filtris.
P.S. Öhufiltri korpuse kinnihoidmisflantsi hoiavad neli 8 mm-st körge profiiliga mutrit. Neid karbast läbi kukutada ei ole vöimalik, jäävad lööri sees olevate väiksemate lööride taha kinni ning saab pintsettidega taas kätte. Kes ei usu, proovigu möne laual oleva karba pääl ise ka järgi.
Kasulikum on töesti selliseid asju hoopis nuputada/nikerdada:
http://www.hot.ee/avatarovs/azlk2140/su ... vetoru.htm
Raxo-le: http://www.hot.ee/avatarovs/raamatust/tuulekanal.gif
Rallikate mootorid on järeleaidatud, neile ei pruugi stockfiltri korpuse arvutustest piisata + köik üleliigne minema on ju kaaluvöit.
Dodge Charger: körbes kihutamiseks pole vast veeeraldajat vaja. Kas sa oled seda oma käega katsund, et tead pead murda?
Arrogance diminishes wisdom.
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
eelmine talv külmaga sai ka seda katsetadud lihtsamalt, mitte ültse seda kopsikut ja õhufiltrit panna! Nii sai kaks ja pool kuud sõidetud:D.
Tulemus: Lihtsalt imelik susin kogu aeg. Minekule mitte midagi juurde ei andnud. Aga nii kui välis temp kukkus +2 kuni -2 juurde oli autoga sõitmisne lõppenud tööle lääb ilusti kõik on kena. Sõita saab aga suts järsemini pedaali annad karpa jääs:sein töötab ainult kahe, kolme silindriga plärtsub ja turtsub siis seisad ning ootad kuni jälle korralikult tööle hakkab.
7km läbimiseks läks umbes 5l bentsu ja 45 minutit
Nii et ma arvan et sama moodi lääb jamaks kevadel ja sügisel selle lahti lõigatud kopsikuga:bouncing
Nii et jõudu;)
Tulemus: Lihtsalt imelik susin kogu aeg. Minekule mitte midagi juurde ei andnud. Aga nii kui välis temp kukkus +2 kuni -2 juurde oli autoga sõitmisne lõppenud tööle lääb ilusti kõik on kena. Sõita saab aga suts järsemini pedaali annad karpa jääs:sein töötab ainult kahe, kolme silindriga plärtsub ja turtsub siis seisad ning ootad kuni jälle korralikult tööle hakkab.
7km läbimiseks läks umbes 5l bentsu ja 45 minutit
Nii et ma arvan et sama moodi lääb jamaks kevadel ja sügisel selle lahti lõigatud kopsikuga:bouncing
Nii et jõudu;)
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
-
ddreadcross
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 76
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Ei pea campile kaasa tassima, mul endal ka siin olemas, nii kinnine kui lahtine. Saab tõesti lõpuks ära tõestada/testida.Algselt postitas: olaaf
eks me teeme selle summercampil kindlaks
haaran ühe lahtise kopsiku kaasa - saab näha milline vahe on kiirendamisel 3 käiguga 2000-6000rpm sekundites
Lisaks saab ära ka testida topelt stabika kasuteguri... Ka see mul olemas ja lihtsalt paigaldatav
[Muudetud: 25-6-2007 Jonx666]
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee