Siksi amordivedrude madaldamine???
Siksi amordivedrude madaldamine???
Siksi amordivedrude madaldamine???
Terejõudu!
Selline natuke imelik küss, et kas saab teha samara orginaalvedrusid madalamaks nii et auto profiil madalamaks muutuks , aga et auto amordid ka ikka toimiks ja asi vinks vonks oleks?
Selline natuke imelik küss, et kas saab teha samara orginaalvedrusid madalamaks nii et auto profiil madalamaks muutuks , aga et auto amordid ka ikka toimiks ja asi vinks vonks oleks?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Jah umbes täpselt vedru teise keeru tagant.
Palju täpselt lõigata sõltub väga paljudest asjadest - kui madalaks vaja on, kui suured rattad all on, kui väsinud vedru all on...
Mina lõikasin samaral ees vist 4 korda kokku vedrusid, enne kui rahule jäin - taga sain nüüd lõpuks ühe korraga hakkama, kuid olen 3x vedrusid vahetanud.
Pea meeles, et lõigatud vedrudega läheb auto jäigemaks, kuid kandevõime väheneb samuti - See kipub oluline olema eriti taguotsas - rahvaga kipuvad asjad väga koopas olema.
Ja vanade amortidega võib nii juhtuda, et muutes auto kõrgust väheneb töövõime - seega uued gaasiamordid oleks hea investeering
Palju täpselt lõigata sõltub väga paljudest asjadest - kui madalaks vaja on, kui suured rattad all on, kui väsinud vedru all on...
Mina lõikasin samaral ees vist 4 korda kokku vedrusid, enne kui rahule jäin - taga sain nüüd lõpuks ühe korraga hakkama, kuid olen 3x vedrusid vahetanud.
Pea meeles, et lõigatud vedrudega läheb auto jäigemaks, kuid kandevõime väheneb samuti - See kipub oluline olema eriti taguotsas - rahvaga kipuvad asjad väga koopas olema.
Ja vanade amortidega võib nii juhtuda, et muutes auto kõrgust väheneb töövõime - seega uued gaasiamordid oleks hea investeering
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
tõstmiseks on ikka teised vahendid, aga peale vedru materjali väsitamise ta midagi hullu ei tee (vedru võib ootamatult murduda peale venitust aktiivselt kasutades..) - kui püsiv tulemus on vedrude venitamine ei oska mina öelda - eks see sõltub vägapalju liikuri massist.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
vedrul murdub tavaliselt keerd - kui kuumutasid vedru kõvasti ja muutsid sellega vedru materjali omadusi märgatavalt ( kõva kuumutamine kipub materjali kõvaks karastama) siis võib ka mitu keerdu korraga ära murduda..
lihtsam oleks olnud kaks vedru kokku keevitada.. väike lapp ülekattega tugevduseks veel peale - samas kui praegune varjant toimib siis sõida...
lihtsam oleks olnud kaks vedru kokku keevitada.. väike lapp ülekattega tugevduseks veel peale - samas kui praegune varjant toimib siis sõida...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Tahaks jah natukene masinat madalamaks saada. All on 13 tollised rattad. Vedru olukorda ei oska enda silmajärgi hinnata....tundub igati tipp topp olevat, kuid ei oska öelda kui vanad vedrud on.olaaf kirjutas:Jah umbes täpselt vedru teise keeru tagant.
Palju täpselt lõigata sõltub väga paljudest asjadest - kui madalaks vaja on, kui suured rattad all on, kui väsinud vedru all on...
Mina lõikasin samaral ees vist 4 korda kokku vedrusid, enne kui rahule jäin - taga sain nüüd lõpuks ühe korraga hakkama, kuid olen 3x vedrusid vahetanud.
Pea meeles, et lõigatud vedrudega läheb auto jäigemaks, kuid kandevõime väheneb samuti - See kipub oluline olema eriti taguotsas - rahvaga kipuvad asjad väga koopas olema.
Ja vanade amortidega võib nii juhtuda, et muutes auto kõrgust väheneb töövõime - seega uued gaasiamordid oleks hea investeering
Aga olen kuulnud, et auto vedrude madaldamisega hakkab auto ujuma teel ...on see tõsi???
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Võrus Autoteh-is on 300eek+käibemaks(http://www.autoteh.ee). See pole kindlasti ka ainus koht, aga ise olen seal käinud, pandi paika küll. Aega kulub ca 30 minutit, oleneb, kui paigast asjad on ja kas kõik vajalikud keermed liiguvad.
Jõud taga, peab minema.
Mul küsimus selline, et madaldasin oma 01, lõikasin vedrudelt eest 3,5 keerdu ja tagant 3 keerdu. Proovisin peale seda sõita ja kõik oli väga hea, isegi 2 sõpra olid peal. Arvasin, et rehvid hakkavad igatpidi koopasse käima, kuid oh ime, mitte midagi (autol all originaal 01 vedrud mida lõikasin). Kas selline teguviis on kuidagi kahjulik autole või mõnele mehhanismile. Kõik nõuanded on teretulnud!