1. leht 1-st

Teeme õlipumba paremaks.

Postitatud: 03 Okt 2009 13:27
Postitas Ervn
Kui moderaatorid leiavad, et teemal ei ole mõtet, siis võite selle kustuda. Vabandan piltide kvaliteedi pärast. Niisiis, kes uut õlipumpa osta ei soovi ja vana on veel korralik, siis siin on pisike õpetus kuidas teha seda paremaks, nimelt väsib õlipumba vedru ära. Ja ei ole enam nii head survet kui olema peaks. Tihti tehakse ka viga, et redutsioonklapp jäetakse korralikult puhastamata. Seal ei tohiks olla ühtegi puru. Asi on lihtne, nimelt võtta mingit vanalt õlipumbalt vedru all olev seib ja panna see uuele õlipumbale lihtsalt juurde. Õlisurve paraneb ja vedru on rohkem pingul.




Pilt


Pilt

Postitatud: 03 Okt 2009 16:40
Postitas olaaf
sellega tõstad sa töösurvet - ladal on enamasti probleem aga tootlikuses eriti madalatel pööretel...

reduktsioonklappi võib tuunida küll, kuid peab jälgima, et töösurve üle 5 bari ei tõuseks - võib saaled välja pesta vahelt suur surve...

Postitatud: 30 Okt 2009 18:50
Postitas hautz
Ma paneks ennem nõrgema verdu just:P
Õli tükib klapikambrri kaane alla jääma suretel pööretel:spin(peaks vedelama õli peale minema)

Postitatud: 31 Okt 2009 09:09
Postitas PuZuP
Esiteks ei ole ükski saale veel uttu tõmmanud seepärast, et liigsuur surve on, vaid ikka sellepärast, et surve on puudulik.
Teiseks hakkab igalpoolt mujalt õli välja ajama, ning esimene asi mis minema lendab on tõenäoliselt õlifilter, kui reduktsiooniklappi liiga hästi kinni hoitakse.
Kolmandaks ei ole asi mitte liigsuures surves, milletõttu õli kaande jääb, vaid pigem ikka selles, et kaanest tagasivool karterisse on modiditseerimata jäetud.

Postitatud: 31 Okt 2009 11:54
Postitas Ervn
Ise olen pannud selliseid õlipumpe kahele masinale, probleeme pole veel olnud, endine vormel estonia mehaanik soovitas isegi kolm seibi panna. Polevat seni saalesid vahelt välja "pesnud".

Postitatud: 31 Okt 2009 14:41
Postitas tuhajuhe
Ei näe mingit vajadust seda rõhku nii kõrgeks ajada.Ega see meeletu surve liikuvaid osi paremini määri.Pigem on vaja tootlikust ja kvaliteetset õli.

Postitatud: 01 Nov 2009 03:54
Postitas PuZuP
Algselt postitas: Ervn
...endine vormel estonia mehaanik soovitas isegi kolm seibi panna...

Tegelikult on lisaks õlipumba modimisele terve muu hulk asju, mis tuleb lisaks teha, et sellest ühest muudatusest ei sünniks rohkem kahju kui kasu.

Postitatud: 01 Nov 2009 18:25
Postitas strom99
oskab keegi äkki seletada kuidas teha õlipumpa tootlikumaks või on kellelgi mingeid pilte või jooniseid

Postitatud: 01 Nov 2009 21:00
Postitas motamees
Algselt postitas: Ervn
Ise olen pannud selliseid õlipumpe kahele masinale, probleeme pole veel olnud...
Reduktsioonklapp reguleerib õlirõhu ülemist osa. Miks on vaja seda järsku tõsta?
Kas sa kujutad omale ette, mis juhtub talvel külmkäivituse ajal, kui reduktsioonklappi on diletantlikult moditud. Kui õlirõhk jääb liialt lahjaks, siis tuleb remontida hoopis mootorit, mitte seibe juurde virutada.

Postitatud: 02 Nov 2009 06:54
Postitas Ervn
Pole talvel miskit juhtunud, 1-2 seibi võib ju kasutatud õlipumbale juurde panna kuna vedru ajapikku "väsib" ära.

Postitatud: 02 Nov 2009 08:38
Postitas motamees
Algselt postitas: Ervn
Pole talvel miskit juhtunud, 1-2 seibi võib ju kasutatud õlipumbale juurde panna kuna vedru ajapikku "väsib" ära.
Kui palju vedru ära väsib ja palju on õlisurve külmkäivitusel?