Teeme õlipumba paremaks.

Teeme õlipumba paremaks.

Praktilised nõuanded, kuidas koduste vahenditega ja odavalt midagi ehitada
Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

Teeme õlipumba paremaks.

#1

Postitus Postitas Ervn » 03 Okt 2009 13:27

Kui moderaatorid leiavad, et teemal ei ole mõtet, siis võite selle kustuda. Vabandan piltide kvaliteedi pärast. Niisiis, kes uut õlipumpa osta ei soovi ja vana on veel korralik, siis siin on pisike õpetus kuidas teha seda paremaks, nimelt väsib õlipumba vedru ära. Ja ei ole enam nii head survet kui olema peaks. Tihti tehakse ka viga, et redutsioonklapp jäetakse korralikult puhastamata. Seal ei tohiks olla ühtegi puru. Asi on lihtne, nimelt võtta mingit vanalt õlipumbalt vedru all olev seib ja panna see uuele õlipumbale lihtsalt juurde. Õlisurve paraneb ja vedru on rohkem pingul.




Pilt


Pilt

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#2

Postitus Postitas olaaf » 03 Okt 2009 16:40

sellega tõstad sa töösurvet - ladal on enamasti probleem aga tootlikuses eriti madalatel pööretel...

reduktsioonklappi võib tuunida küll, kuid peab jälgima, et töösurve üle 5 bari ei tõuseks - võib saaled välja pesta vahelt suur surve...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#3

Postitus Postitas hautz » 30 Okt 2009 18:50

Ma paneks ennem nõrgema verdu just:P
Õli tükib klapikambrri kaane alla jääma suretel pööretel:spin(peaks vedelama õli peale minema)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#4

Postitus Postitas PuZuP » 31 Okt 2009 09:09

Esiteks ei ole ükski saale veel uttu tõmmanud seepärast, et liigsuur surve on, vaid ikka sellepärast, et surve on puudulik.
Teiseks hakkab igalpoolt mujalt õli välja ajama, ning esimene asi mis minema lendab on tõenäoliselt õlifilter, kui reduktsiooniklappi liiga hästi kinni hoitakse.
Kolmandaks ei ole asi mitte liigsuures surves, milletõttu õli kaande jääb, vaid pigem ikka selles, et kaanest tagasivool karterisse on modiditseerimata jäetud.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

#5

Postitus Postitas Ervn » 31 Okt 2009 11:54

Ise olen pannud selliseid õlipumpe kahele masinale, probleeme pole veel olnud, endine vormel estonia mehaanik soovitas isegi kolm seibi panna. Polevat seni saalesid vahelt välja "pesnud".

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#6

Postitus Postitas tuhajuhe » 31 Okt 2009 14:41

Ei näe mingit vajadust seda rõhku nii kõrgeks ajada.Ega see meeletu surve liikuvaid osi paremini määri.Pigem on vaja tootlikust ja kvaliteetset õli.
56506878

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#7

Postitus Postitas PuZuP » 01 Nov 2009 03:54

Algselt postitas: Ervn
...endine vormel estonia mehaanik soovitas isegi kolm seibi panna...



Tegelikult on lisaks õlipumba modimisele terve muu hulk asju, mis tuleb lisaks teha, et sellest ühest muudatusest ei sünniks rohkem kahju kui kasu.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

strom99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Mär 2006 22:00
Asukoht: tallinn-harjumaa
Autod: passat,vaz 05,06,07

#8

Postitus Postitas strom99 » 01 Nov 2009 18:25

oskab keegi äkki seletada kuidas teha õlipumpa tootlikumaks või on kellelgi mingeid pilte või jooniseid

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2842
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#9

Postitus Postitas motamees » 01 Nov 2009 21:00

Algselt postitas: Ervn
Ise olen pannud selliseid õlipumpe kahele masinale, probleeme pole veel olnud...

Reduktsioonklapp reguleerib õlirõhu ülemist osa. Miks on vaja seda järsku tõsta?
Kas sa kujutad omale ette, mis juhtub talvel külmkäivituse ajal, kui reduktsioonklappi on diletantlikult moditud. Kui õlirõhk jääb liialt lahjaks, siis tuleb remontida hoopis mootorit, mitte seibe juurde virutada.

Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

#10

Postitus Postitas Ervn » 02 Nov 2009 06:54

Pole talvel miskit juhtunud, 1-2 seibi võib ju kasutatud õlipumbale juurde panna kuna vedru ajapikku "väsib" ära.

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2842
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#11

Postitus Postitas motamees » 02 Nov 2009 08:38

Algselt postitas: Ervn
Pole talvel miskit juhtunud, 1-2 seibi võib ju kasutatud õlipumbale juurde panna kuna vedru ajapikku "väsib" ära.

Kui palju vedru ära väsib ja palju on õlisurve külmkäivitusel?


Mine “Teeme ise”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist