1. leht 1-st

2101 näidikuteploki lammutamine

Postitatud: 02 Okt 2009 19:03
Postitas Mel
Sama näidikuga seoses küsimus. Pole olnud kunagi vajadust seda lahti võtta. Mis süsteemiga odomeeter on? Kas kilomeetreid on võimalik lihtsalt ja midagi kahjustamata edasi kerida?
Nimelt on originaal spido maas olnud ja kui tagasi panna, tahaksin läbisõidu tegelikkusele vastavaks keerata:)

Postitatud: 02 Okt 2009 19:42
Postitas hautz
Algselt postitas: Mel
Sama näidikuga seoses küsimus. Pole olnud kunagi vajadust seda lahti võtta. Mis süsteemiga odomeeter on? Kas kilomeetreid on võimalik lihtsalt ja midagi kahjustamata edasi kerida?
Nimelt on originaal spido maas olnud ja kui tagasi panna, tahaksin läbisõidu tegelikkusele vastavaks keerata:)
Spidotrossist trelli otsa ja kerma :spin.
Lahti võttes ja numbrikettaid liigutades kiirem varjant;)

Postitatud: 03 Okt 2009 18:27
Postitas sten
Ei tea küll kuidas 01-l on , aga 06-l tuleb ära võtta klamber nende hammakate juurest ning hammakad hakkavad vabalt käima.

Postitatud: 25 Okt 2009 20:01
Postitas Suff
Kust otsast selle näidikuteploki kätte saab ? :D :P Täna üritasin igatipidi, aga ei julgend ka, pärast läheb katki midagi.

Postitatud: 25 Okt 2009 20:30
Postitas martti
Seal taga on mingid plekist klõpatsid ja need lähevad mingite asjade taha nagu kinni. Need pead seal eemale väänama. Mulle käib see jamamine närvidele koguaeg ja nii ma väänasin need üldse sealt ära ja lükkasin näidikuteploki niisama sisse, et lihtsam oleks kätte saada.

Postitatud: 25 Okt 2009 21:50
Postitas Suff
Sellest saan aru, no selle pealmise osa sain lahti, numbrite klaas või mis iganes, aga no edasi ei julgend proovida. No vaata esimest pilti siin teemas, seda valget osa ei saa kätte :P

Postitatud: 02 Veebr 2010 18:23
Postitas skalolazz
2101-e remondiraamatus selline lahendus ploki mahavõtmiseks:

1) kruvikeerajaga eemalda ettevaatlikult raadiopesa kaas (või siis vasakpoolne õhudeflektor)
2) sealt pääseb parempoolse klambrini
3) surud klambri ploki poole ja samal ajal lükkad näidikuploki armatuurist välja.
4) kui paremalt poolt ei saa, siis pääseb vasakpoolse klambrini armatuuri alt (enne tuleb kaitsmete paneel maha võtta)

See viis toimub perfektselt :)