1. leht 2-st

Vaz2106 4X4

Postitatud: 01 Apr 2009 22:25
Postitas Vazsyncro
alustasin täna 06-e ümberehitust neliveoliseks.
alla lähevad niva sillad ja vahe kast ja eks aeg näitab mis saab esimesel võimalusel tulevad kindlasti ka pildid.
Kõik näpunäited on oodatud!!!

Postitatud: 02 Apr 2009 09:13
Postitas tann
minu poolne näpunäide oleks see,et parem kogu raha ja osta omale subaru vms mis juba tehases on 4X4. ma ei saa aru mis vajadus on teha siksi 4wd-ks...metsa lähed või?

Postitatud: 02 Apr 2009 11:47
Postitas tann
olwn kuulnud ja kusagilt lugenud et tehti venes vist 08 4wd aga sellel oli ka vist mingi muu audi vms aga mitte niva vist ja sellel 08 oli mootor taha tõstetud miskipärast

üles leitsin siin samas kodulehel sellest kirjas
http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?sport

[Muudetud: 2-4-2009 tann]

Postitatud: 02 Apr 2009 19:43
Postitas logman
See oli VFTS-is valmistatud Samara EVA.
Aga eksisteeris ka selline seeriakerel olev "Tarzan".
http://www.ladakerho.fi/info/venaja/samara/tarzan.htm
Ja veel üks sama nimetust kandev uuem, 2111 baasile ehitatu:

Pilt



[Muudetud: 2-4-2009 logman]

Postitatud: 02 Apr 2009 20:48
Postitas Vazsyncro
tegu nimelt autoorjenteerumise võistlusautoga. lihtsam oleks kindlasti osta mingi nelikveoline aga kuna niva jupid ja muud vajalikud võimalused ehituseks olemas siis kindel plaan auto valmis ehitada, ning ARK andis väga lahkelt ka ümberehitusloa.

Postitatud: 02 Apr 2009 20:54
Postitas tann
sell juhul ootan huviga pilte sellest tulevasest 2106 4wd-st
:spin

Postitatud: 02 Apr 2009 21:06
Postitas ToM
Algselt postitas: Vazsyncro
tegu nimelt autoorjenteerumise võistlusautoga. lihtsam oleks kindlasti osta mingi nelikveoline aga kuna niva jupid ja muud vajalikud võimalused ehituseks olemas siis kindel plaan auto valmis ehitada, ning ARK andis väga lahkelt ka ümberehitusloa.
Kuidas see ark loa andis? Esitasid mingi eskiisi...?

Postitatud: 02 Apr 2009 21:41
Postitas Vazsyncro
täitsin avalduse kuhu kirjutasin mille sildasid ja vahekasti soovin kasutada ning tallinn saatis mulle paberi kus oli kirjas et võin ehitada. pärast kui keevitustööd tehtud tuleb expert teeb pildid, kontrollib töö kvaliteeti ning kirjutab akti mille alusel saan ARK-st uue tehnilise passi

Postitatud: 03 Apr 2009 07:58
Postitas tann
oota aga palju sulle need load maksma lähevad ja expertiis?

Postitatud: 03 Apr 2009 08:28
Postitas Vazsyncro
eksperdile läheb 1500-2000.- eek-i ja ark-se passivahetus 300.- eek-i

Postitatud: 03 Apr 2009 09:12
Postitas olaaf
ma tahaks lausa näha kuidas sa selle vahekasti sinna põhjaalla ära mahutad :D
nival on see päris lollaka kujuga lada põhja vaadates salongis pead kardaanitunnelit laiendama +kõrgendama - aga see on väike mure,
kõige rohkem huvitab mind kuhu sa kavatsed esisilla reduktori riputada - mootor tuleb ju kõvasti ülespoole...
sisuliselt on selline ümberehitus niva tehnikale suhteliselt keeruline tegevus.

kui mingit käegakatsutavat tulemust tahad võta golf syncro tehnika - neid sai vahepeal paari tonniga juba - head kerged tükid ning sellisel juhul pead ainult mootori koos kastiga kuidagi kapoti alla mahutama

Postitatud: 03 Apr 2009 12:41
Postitas Vazsyncro
auto läheb tunduvalt kõrgemaks ja tunneli probleemi lahendan sellega et paigaldan terve niva põhja 06-le

Postitatud: 03 Apr 2009 19:18
Postitas põletaja
Vähem möla pikem samm.

Postitatud: 03 Apr 2009 20:11
Postitas tann
tee parem teema oma autost koos piltidega siis saab rohkem komenteerida ja arvamusi jagada:D

Postitatud: 03 Apr 2009 20:29
Postitas reiner
Algselt postitas: Vazsyncro
auto läheb tunduvalt kõrgemaks ja tunneli probleemi lahendan sellega et paigaldan terve niva põhja 06-le
Kui auto tunduvalt kõrgemaks tõstad, siis milles see point on? Miks mitte siis juba Nivaga ringi sõita?

Postitatud: 03 Apr 2009 22:12
Postitas Vazsyncro
point on selles, et komplektne niva tuleks osta aga sillad ja muud detailid on mul olemas. homme õhtuks tulevad ka mõned pildid.

Postitatud: 03 Apr 2009 22:29
Postitas zajetz
odavam on osta niva. Alguses mõtled, et lihtne projekt aga ikka läheb minukümend tuhat maksma.

Postitatud: 03 Apr 2009 22:46
Postitas Vazsyncro
osta pole yldse huvitav nivasid ju nii palju!!!

Postitatud: 04 Apr 2009 01:04
Postitas nawu
No paljusi asju oleks lihtsam originaal staatuses osta, kui jalgratast leiutada nagu enamus.
Aga ootab ja vaatab mis välja kukub, tundub ju huvitav !

Postitatud: 06 Apr 2009 07:26
Postitas Hulkur
Endalgi olid vahepeal 4wd mõtted. Plaanis oli kasutada 09 kapottialust ja Ford Sierra 4wd kasti ja esimest diffrit.

Aga see kõik kauge tulevik! :bouncing

[Muudetud: 8-4-2009 Hulkur]