Päris see pole, aga midagi sinna poole. Natuke pehmem ja liimiribaga.Algselt postitas: corrado
ega see vahtplast ei juhtu olema see mida magamiskottide alla pannakse pehmenduseks?
Heliisolatsioon autole
Heliisolatsioon autole
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Vana küsimus küll aga;)Algselt postitas: siksaator
Aga kas tolle materjali alt plekk roostetama ei hakka? Või oleks mõtekas plekk millegagi ennem alt kokku teha?:puzzled:rolleyes
Ise kartsin kah seda ja seepärast said põrandal lapitud kohad kõik moviliga ja kui see otsa sai, siis aerosoolbituumeniga üle tehtud ning keevisõmblused tõmbasin veel näpuga mingi veneaegse korrosioonivastase pigiga üle. Siis ajasin selle värgi seal põrandal kõik gaasilambiga tuliseks/pehmeks ning sulatasin sinna tolle pigimati peale. Jäi kinni väga ilusti, pigimatt ühtis selle korrosioonivastase ainega alt ja seega peaks ka mingi kaitsev kiht seal all nüüd olema. Porikoobastele ja tulemüürile panin ainult palja mati kuna seal oli ilus ja korralik roostevaba värvikiht.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Pigimatt käib vastu plekki... selle peale tuleb veel vilt panna... üks summutab kõrgemaid ning teine madalamaid helisid.
Aga sellest rullist... vend tegi oma masina põhja, porikoopad ja osa pagasnikust üle Asconal, mina tegin omal osaliselt salongi üle... need kohad kust vana matt sai eemaldatud keevituse käigus, pluss koopad ning veel sai tehtud üks koerakuudi katus sellega üle:spin. Ei teagi täpselt kas on pool rulli läinud juba või natuke vähem. Ühe rulliga saad masina väga põhjalikult üle teha ja jääb veel ülegi... rull, 10ruutu, maksis u. 400eek. Väikese gaasilambiga väga hea külge lasta.
[Muudetud: 26-9-2008 siim789]
Aga sellest rullist... vend tegi oma masina põhja, porikoopad ja osa pagasnikust üle Asconal, mina tegin omal osaliselt salongi üle... need kohad kust vana matt sai eemaldatud keevituse käigus, pluss koopad ning veel sai tehtud üks koerakuudi katus sellega üle:spin. Ei teagi täpselt kas on pool rulli läinud juba või natuke vähem. Ühe rulliga saad masina väga põhjalikult üle teha ja jääb veel ülegi... rull, 10ruutu, maksis u. 400eek. Väikese gaasilambiga väga hea külge lasta.
[Muudetud: 26-9-2008 siim789]
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Veel isolatsioonist.
Kiire küsimus foorumi rahvale!
Kas pigimatil tuleb too kile eemaldada paigaldamisel? (mul ühel pool pigimatil mingi kile:puzzled):puzzled
Kas pigimatil tuleb too kile eemaldada paigaldamisel? (mul ühel pool pigimatil mingi kile:puzzled):puzzled
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Veel isolatsioonist.
Mis matt on?
Kui kallis, spetsiaalne auto heliisolatsiooniks mõeldu, siis mina ei tea, ausalt. On olnud kokkupuude vaid sellisega, millel paber taga (nagu kleepekatel) ja see paber tuleb eemaldada, et liimine pool lagedale tuua. http://www.noortehnik.ee/index.php?id=2&id2=71&id3=901
Kui aga odav, katusekatte matt (ehituspoest ostetu), siis see, mis kilena tundub, on tegelikult liim. Annad leeklambi või kuumapüstoliga niimoodi tugevalt kuuma, et liim sulama hakkaks ja muudkui kleebid.
Tundub, et sul on sellesamaga tegemist: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2096
Ja ära usu hülgemöla, et see on pigimatt mis haiseb bituumeni järele. Kui paigaldad, siis veendud ise .
Seda mula ajavad need, kes ise midagi kunagi teinud pole!
[Muudetud: 25-12-2008 logman]
Kui kallis, spetsiaalne auto heliisolatsiooniks mõeldu, siis mina ei tea, ausalt. On olnud kokkupuude vaid sellisega, millel paber taga (nagu kleepekatel) ja see paber tuleb eemaldada, et liimine pool lagedale tuua. http://www.noortehnik.ee/index.php?id=2&id2=71&id3=901
Kui aga odav, katusekatte matt (ehituspoest ostetu), siis see, mis kilena tundub, on tegelikult liim. Annad leeklambi või kuumapüstoliga niimoodi tugevalt kuuma, et liim sulama hakkaks ja muudkui kleebid.
Tundub, et sul on sellesamaga tegemist: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2096
Ja ära usu hülgemöla, et see on pigimatt mis haiseb bituumeni järele. Kui paigaldad, siis veendud ise .
Seda mula ajavad need, kes ise midagi kunagi teinud pole!
[Muudetud: 25-12-2008 logman]
Veel isolatsioonist.
minu nikesoundil oli paber taga ja kile peal.paber prükkari,matt uksesisse ja kuuma.kile sulas pealt ära kohati aga see ei tähenda vast midagi.ma ei saa siiani aru milleks see kile oli.vb mingi transpordi värk.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Veel isolatsioonist.
Ole ettevaatlik tagatiibade ja luukidega kui kuumutatud pigi paigaldama hakkad. On oht, et kisub pleki lainesse.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Veel isolatsioonist.
Sa poiss proovi ennem ja jutusta siis edasi!Algselt postitas: zigulimasuurik
TÄPSELT. ja värvi võib ka sulama võtta.
See materjal ei vaja tappes kahh nii palju kuuma, et värvi kuskil sulama ajaks või plekid kiiva kisuks.
Kes raha peale vihane, see ostku ja kiitku üüratukallist nikesoundi edasi.
Täpselt sama asi, et mina tõmban kaevust ilma rahata vett, aga vurled kiidavad poest ostetud pudelisse pakendatut .
Veel isolatsioonist.
Mõtlesin seda ,et kui seda seal uksesees sussutad kõvasti eks ta siis selle värvi sulama võib võtta küll. plekki kõveraks ajamine jah overkill.loomulikult ei vaja ta palju kuuma ,et asi õige saaks.Olen neid omajagu pand.Lihtsalt ei tia ju kuidas keegi kuumutab ja paneb.
Mina olen enda auto sedasi teind.Matt paberist ja kilest välja.siis näiteks ukse sisse enamvähem paika.ja hakkad vaikselt kuumafööniga pehmeks laskma.Sellel ju liim taga ja vajutad näpuga sinna peale mis juba üle lastud.Minu jaoks oli sedasi kõige lihtsam ja parem panna.Ja kui nüüd juhtub föön matist kõrvale minema liiga kauaks ja plekile otse kuuma annab siis läheb see plekk ikka soojaks küll parajalt.
nikesoundi pole keegi kiitnud ,lihtsalt jäi ühest autost üle.Ühesõnaga igaüks paneb erinevalt jne.Ei hakka ma kellegiga vaidlema.
[Muudetud: 25-12-2008 zigulimasuurik]
Mina olen enda auto sedasi teind.Matt paberist ja kilest välja.siis näiteks ukse sisse enamvähem paika.ja hakkad vaikselt kuumafööniga pehmeks laskma.Sellel ju liim taga ja vajutad näpuga sinna peale mis juba üle lastud.Minu jaoks oli sedasi kõige lihtsam ja parem panna.Ja kui nüüd juhtub föön matist kõrvale minema liiga kauaks ja plekile otse kuuma annab siis läheb see plekk ikka soojaks küll parajalt.
nikesoundi pole keegi kiitnud ,lihtsalt jäi ühest autost üle.Ühesõnaga igaüks paneb erinevalt jne.Ei hakka ma kellegiga vaidlema.
[Muudetud: 25-12-2008 zigulimasuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Veel isolatsioonist.
Sa oled pannud ainult nikesoundi.
Icopali ja Unifleksi paigaldatakse teistmoodi.
Mingit läbi mati sussutamist ei toimu vastupidiselt nikesoundile. Õige tükk lõigatakse valmis, alumisel küljel aetakse leeklambiga liim sulama ja plärts paika.
Näppude vahel suudad hoida, siis plekini jõudes läheb viimane matiga kokku puutudes vaid kergelt leigeks.
[Muudetud: 25-12-2008 logman]
Icopali ja Unifleksi paigaldatakse teistmoodi.
Mingit läbi mati sussutamist ei toimu vastupidiselt nikesoundile. Õige tükk lõigatakse valmis, alumisel küljel aetakse leeklambiga liim sulama ja plärts paika.
Näppude vahel suudad hoida, siis plekini jõudes läheb viimane matiga kokku puutudes vaid kergelt leigeks.
[Muudetud: 25-12-2008 logman]
Veel isolatsioonist.
icopali ja unifleksi pole vaja olnud panna jah aga olen pand veel 2 teistsugust peale nikesoundi ja need panin ka samamoodi.Nime ei suuda hetkel meenutada.Tundub,et icopali ja unifleksi siis palju jandim panna.seljuhul ei juhtu tõesti midagi ,kui selle maas soojaks lasta.Aga mis tema eelisteks siis on?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Veel isolatsioonist.
Ainult odav hind, muud ei miskit.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Veel isolatsioonist.
seda tehnonikolit jube sitt ustesse ja 02 tagaluugi kylge panna. ei tööta nii nagu nikesound, vaja liimitavat poolt ilgelt kuumutada(puhuriga) ja kleebitav pind peab idealselt puhas olema. leeklambiga pole ise proovind aga arvatavasti on kõvasti kergem liimipinda sulatada. oma dvoikal tegin sellega tagarattakoopad ja tulemüüri, põhja teen kunagi sammuti. ustele, tagaluugile (ja kunagi arvatavasti ka kapotile) panen nikesoundi plaadid, ei usalda seda tööstuslikku bituumenmatti niipalju et seda neisse kohtadesse panna ning paigaldamise iseärasustest lähtuvalt on seda ka igavene n*** teha.
[Muudetud: 26-12-2008 MUST KYTT]
[Muudetud: 26-12-2008 MUST KYTT]
-
vvisible
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 251
- Liitunud: 19 Jaan 2005 20:30
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2101 '72
Veel isolatsioonist.
Ustesse mina isiklikult ei hakanud üldse seda Tehnonikoli matti ajama, sest kui ma need tükid valmis lõikasin ja korra neid tõstnud olin, siis oli minuarust selge, et Sigulli uste hingede jaoks paistab asi ikka natukene raske, et on oht, et võib hakata mingi aja möödudes uks ära vajuma. ( ei ole veel kuulnud, et kellegil oleks vajunud aga lihtsalt endal loll oletus ja ettevaatus ) Sellepärast kasutasin uste müraisolatsiooni jaoks Vibroplasti, millel on minuarust palju eeliseid igasuguste teiste mattide eest - esiteks on see materjal väga kerge ( kuskil 3kg/1m2 ) ja teiseks ei ole mingit kuumutamise pulli sellega, lihtsalt õige tükk välja lõigata ja teisel küljel liim olemas, millega saad ilusti pleki külge selle.
Samas muude kohatade jaoks mina arvan, et kõlbab see Tehnonikoli matt küll. Ise ei hakanud tervet põhja sellega üle mätsima, sest ei leidnud erilist mõtet sellel, tegin vaid need kohad, mis peaksid olema just need kõige suuremad müra allikad, ehk siis tagumise istme alune, seljatoe tagune papp, kõik neli rattakoobast seestpoolt, tulemüürile mingis osas ja sinna A piilarite alla.
Samas muude kohatade jaoks mina arvan, et kõlbab see Tehnonikoli matt küll. Ise ei hakanud tervet põhja sellega üle mätsima, sest ei leidnud erilist mõtet sellel, tegin vaid need kohad, mis peaksid olema just need kõige suuremad müra allikad, ehk siis tagumise istme alune, seljatoe tagune papp, kõik neli rattakoobast seestpoolt, tulemüürile mingis osas ja sinna A piilarite alla.