topelt amordid
topelt amordid
topelt amordid
kas kegi teab kuidas peavad need topelt amordid paiknema et nad teeks autot jäigemaks ??
ma tean et vanasti kasutati seda nippi ralli autode jäigaks tegemisel:D
ma tean et vanasti kasutati seda nippi ralli autode jäigaks tegemisel:D
tagumised topeltamordid
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
joonis:
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Räägi miks vaja topelt amorte?
Kas lihtsam poleks osta korralikud gaasikad? Jääks ära igasugune leiutamine jne.
Odavam ta nüüd ka ei tohiks tulla, vähemalt mitte palju. Ühel juhul ostad 4 amorti, teisel juhul 8.
Igatahes ette tuleb topeltamort nii, et alumine kinnitus tuleb ülemise õõtsa peale. Ülemine kinnitus läbi lanseka, põhimõtteliselt sama moodi nagu originaal kinnitus.
Pilt võetud siit: http://www.carrating.org/car.php?15228
Kas lihtsam poleks osta korralikud gaasikad? Jääks ära igasugune leiutamine jne.
Odavam ta nüüd ka ei tohiks tulla, vähemalt mitte palju. Ühel juhul ostad 4 amorti, teisel juhul 8.
Igatahes ette tuleb topeltamort nii, et alumine kinnitus tuleb ülemise õõtsa peale. Ülemine kinnitus läbi lanseka, põhimõtteliselt sama moodi nagu originaal kinnitus.
Pilt võetud siit: http://www.carrating.org/car.php?15228
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Enne amortidega jamamist tehke selgeks mida tahate.
Kui jäika autot ja täpsemat juhitavust, siis gaasikad alla.
Kui tahate tavalisteks igapäevasteks sõitudeks, siis on originaalne õliamort väga mõnus ja pehme. Kui kokkujooks paigas ja ka muu veeremik ilusti paigas ja korras, siis õliamort ja tehasest ette nähtud profiiliga kumm teevad sõidu väga mõnusaks pehmeks.
Juba madala profiiliga jäik kumm koos õliamordiga teeb sõidu nii palju jäigemaks, et istudes tehaseseades autosse, on mõnus pehmus kohe tunda.
Ma ei näe mingit mõtet, miks peaks igapäevaselt mingi puise kitsega ringi sõitma. Kui eesmärgiks auto kasutamine spordivahendina, siis tehke muidugi jäigaks.
Kui jäika autot ja täpsemat juhitavust, siis gaasikad alla.
Kui tahate tavalisteks igapäevasteks sõitudeks, siis on originaalne õliamort väga mõnus ja pehme. Kui kokkujooks paigas ja ka muu veeremik ilusti paigas ja korras, siis õliamort ja tehasest ette nähtud profiiliga kumm teevad sõidu väga mõnusaks pehmeks.
Juba madala profiiliga jäik kumm koos õliamordiga teeb sõidu nii palju jäigemaks, et istudes tehaseseades autosse, on mõnus pehmus kohe tunda.
Ma ei näe mingit mõtet, miks peaks igapäevaselt mingi puise kitsega ringi sõitma. Kui eesmärgiks auto kasutamine spordivahendina, siis tehke muidugi jäigaks.