topelt amordid

topelt amordid

Praktilised nõuanded, kuidas koduste vahenditega ja odavalt midagi ehitada
Vasta
m
megaman
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 04 Juul 2007 21:59
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101

topelt amordid

Postitus Postitas megaman »

kas kegi teab kuidas peavad need topelt amordid paiknema et nad teeks autot jäigemaks ??

ma tean et vanasti kasutati seda nippi ralli autode jäigaks tegemisel:D
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

tagumised topeltamordid

Postitus Postitas GTA »

Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

joonis:

Postitus Postitas GTA »

Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
m
megaman
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 04 Juul 2007 21:59
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101

Postitus Postitas megaman »

aga kuidas panna ette topelt amorte??
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Räägi miks vaja topelt amorte?
Kas lihtsam poleks osta korralikud gaasikad? Jääks ära igasugune leiutamine jne.
Odavam ta nüüd ka ei tohiks tulla, vähemalt mitte palju. Ühel juhul ostad 4 amorti, teisel juhul 8.

Igatahes ette tuleb topeltamort nii, et alumine kinnitus tuleb ülemise õõtsa peale. Ülemine kinnitus läbi lanseka, põhimõtteliselt sama moodi nagu originaal kinnitus.

Pilt võetud siit: http://www.carrating.org/car.php?15228Pilt
Lower your standards and you'll never be disappointed!
m
megaman
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 04 Juul 2007 21:59
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101

Postitus Postitas megaman »

mul lihtsalt tuli selline mõte et paneks topelt amordid ja kuna ma leidsin garaa?i nurgast mõned korralikud amordid siis otsustasin proovida ja katsetada et kuidas välja kukub ja et kuidas pärast sõita on:D
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

aga kui taha panna topelt amordid ja ette mingid jäigemad gaasikad?kuidas siiis juhitavusele mõjub?
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: m-rally
aga kui taha panna topelt amordid ja ette mingid jäigemad gaasikad?kuidas siiis juhitavusele mõjub?
Eks ta parem on kui originaal amortidega, aga pane nii ette kui taha jäigad gaasikad ja tulemus on kindlasti parem;)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1390
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Enne amortidega jamamist tehke selgeks mida tahate.
Kui jäika autot ja täpsemat juhitavust, siis gaasikad alla.
Kui tahate tavalisteks igapäevasteks sõitudeks, siis on originaalne õliamort väga mõnus ja pehme. Kui kokkujooks paigas ja ka muu veeremik ilusti paigas ja korras, siis õliamort ja tehasest ette nähtud profiiliga kumm teevad sõidu väga mõnusaks pehmeks.
Juba madala profiiliga jäik kumm koos õliamordiga teeb sõidu nii palju jäigemaks, et istudes tehaseseades autosse, on mõnus pehmus kohe tunda.

Ma ei näe mingit mõtet, miks peaks igapäevaselt mingi puise kitsega ringi sõitma. Kui eesmärgiks auto kasutamine spordivahendina, siis tehke muidugi jäigaks.
Vasta