drifti autod

drifti autod

Praktilised nõuanded, kuidas koduste vahenditega ja odavalt midagi ehitada
Vasta
m
megaman
Foorumi kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: 04 Juul 2007 21:59
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101

drifti autod

Postitus Postitas megaman »

oleks selline küsimus et kas keegi teab et kas drifti autodel on tagumine sild plokkdiffriga või mitte??
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

parem on driftida plokkdiffriga. eeldusel, et mootor on kah piisavalt võimas. siis viiakse külg ette mootori/õlekande jõuga ja ükski ratas ei hakka pidurdama. ilma plokita viiakse külg ette inertsiga, mis tekib kurvi minnes. ennem kurvi ilma plokita külg ette saada on keeruline. va kui jõudu ülearu pole või kate väga libe.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no driftida saab mitut moodi:
Jump Drift- in this technique the rear tire on the inside of a turn or apex is bounced over a rumble strip to help lose traction resulting in over steer.

Kansei Drift- this is performed at race speeds, when entering a high speed corner a driver lifts his foot off the throttle while slightly turning into a corner to induce a mild over steer and then balances the drift through steering, braking and throttle motions. If car catches grip, this tehnique will not work.

Power over- entering a corner using a full throttle and producing oversteer and tail slide through a corner.

Shift Lock- Changing a shift "KICK DOWN" when entering a corner to produce over steer, releasing clutch starts starts this drift.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

Postitus Postitas matzz »

Algselt postitas: zigulimasuurik
Ameerikas, kust on pärit drift võistlus sarjad, kasutavad spetsiaalsed võistlusautod elektrooniliselt juhitavat taga- või esisilda.See tähendab ,et silla diffri ja liikumis elemente on võimalik mis tahes moodi seadistada.Samuti kasutatakse sisse ja välja lülitatavat veojõukontrolli.Selline süsteem on kasuttusel ka luksusautodel.Siiski on drift autodel need edasi arendatud ja seadistatavad läptopide ja auto sensorite poolt.
tegelikult ei ole drift pärit ameerikast, lihtsalt et te teaksid

ning driftitakse ka veel clutch kicki abil, neid võimalusi oli kokku umbes 7 kuidas driftida. mingi video oli kunagi isegi DK poolt tehtud.
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Ei küsitud kuidas driftitakse, vaid kas drifti autodel on plokkdiffer.:kuri

Ei ole oluline kus see alguse sai jne.

Tavaliselt kasutatakse erinevaid lsd diffreid, kuid kui raha napib siis ajab täisplokk ka väga edukalt asja ära.
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Aga mida teha ,et siks häti külge rebiks?Nagu ma aru saan seisab asi amortites ning topeltstabikavarrastes ning ehk ka vedrudes.Ühesõnaga kui jäik ta on eks?
carl-steven berg
s
sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 08 Sept 2008 14:31
Asukoht: Abja
Autod: -

Postitus Postitas sten »

http://www.youtube.com/watch?v=fT8EqIQwgf8
oled ikka ju seda osa näinud?
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Jäik vedrustus ja õhkutäis kummid. Ladaga oleks mõtekam teha clutch kicki siis on vähe suurem võimalus auto ristirebida.
m
mall0c
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 14 Veebr 2009 14:30
Asukoht: Tallinn
Autod: e32 750iL, Golf III, 21063
Kontakt:

Postitus Postitas mall0c »

lukus differ (lsd, või keevitatud) on must be! Samuti jäigem vedrustus ja soovitavalt madaldus ka. Ilma jäigema ja konkreetsema vedrustuseta tuleb sisemine ratas kergemini maast lahti ja juhitavus muutub ettearvamatuks. Sillakaldeid on soovitatav reguleerida. Esisillale võib alustuseks vast 1-1,5 kraadi kallet panna. Rehvid madala profiiliga ning võimalikult jäiga külgseinaga. Auto kaal viia võimalikult väikseks, et vähendada inertsist tekkivat auto "tantsimist." Driftiauto seadistamisel ei ole eesmärk viia pidamine võimalikult väikseks! Ei ole mõtet kasutada mingeid täiesti läbi sõidetud rehve. Sillakallete muutmine ka selleks vajalik, et auto külgsuunalisel liikumisel tekiks rehvi ja tee vahel maksimaalne kontakt. Nii saavutad maksimaalse kontrolli auto üle ka külglibisemises. Loomulikult läheb selleks vaja ka piisavalt võimast mootorit. Piisab juba 100+ kw mootorist, et 2 käiguga saaks ainult gaasi abil rahulikult driftida ja 3. käiguga kasutades paari videotes ja mujal levinud sõiduvõtet, väga ilusaid drifte teha.

Julgust, rehve ja kõva trenni on ka muidugi vaja ;)

BTW, sõidavad paljud välismaa drifti autod ka keevitatud diffritega (loomulikult jätame tippklassid välja) Paljudele autodele LSD lihtsalt defitsiit, või maksab hingehinda.

Lada on küll driftiauto ehitamiseks natuke kehv toorik, kuid kui piisavalt raha, pealehakkamist ja leidlikust on, pole probleemi. Ise soovitaks eesti võimalusi arvestades vana head e30 bemmi, juppe palju liikvel, auto suhteliselt odav ja vastupidav. Jaapani tagaveolised ka muidugi alati hea valik, aga näiteks 200SX S13 mootori töökindlus jätab tihti soovida (puudulik õlitus 3. silindris nt) ja S14 on juba võrdlemisi kallis auto.

[Muudetud: 19-2-2009 mall0c]
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

on olemas isegi eesti keelne foorum kust saab sellealast infot ja õpetussõnu...

http://www.dss.ee/foorum/index.php?sid= ... ff7b487e8e
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
Vasta