sodipüüdja salongi jaoks

sodipüüdja salongi jaoks

Praktilised nõuanded, kuidas koduste vahenditega ja odavalt midagi ehitada
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Algselt postitas: Indy
Aga kuidas see filter siis toimib kui tuleb vihma ja öösel miinuskraadid tulevad?
Mind häirivad KÖVASTI salongis need kasehelbed ja muu sodi, mis suvel ja sügisel puudelt tuleb. Talvel neid sodisi pole, ning kui külmumise aeg kätte jöuab ja filter külmuma peaks, vötan ta lihtsalt ära. Selleks ajaks on ta oma ülesande täitnud.
Piltidelt näha, mis toimub hetkel öues kapotil ning milline helvestepuhas on samal ajal salong, vörreldes eelnevaga.

(punane juhe on raadio veel installeerimata antenn)Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Oma samaarile sai kah soojendusradika vahetamise käigus selline "seemnepüüdur" peale pandud. Nii head materjali kui Overspeedil mul käepärast võtta polnud ja seetõttu kasutasin 2mm'st porolooni ,mida sebisin mööblipoest Münt. Samas vahetasin välja soojenduse kestas ja armatuuri ventilatsioonishahtides olevad poroloonid.
Filtrid liimisin Momendiga kahele poole ventilaatorit. Päris hästi on näha ,millist soga õhus lendleb.Pilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui nüüd filtrite panek massidesse läheb, siis üks asi veel teadmiseks.
Iga poroloon ei sobi õhufiltriks. On olemas kinnise mulliga ja lahtise mulliga materjale, see tähendab, et filtriteks on eriline materjal.
Vene ajal oli kõige sobivamaks (tegelikult ainuke materjal, mida usaldasin) haiglast saadud kunsthingamise filter (kasutati opi ajal).
C
e
Einman1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 08 Veebr 2006 12:28
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: Vaz 2105 PROJEKT
Kontakt:

Postitus Postitas Einman1 »

edukalt annab sellist filtrit ka vatiinist teha =)
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 914
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Algselt postitas: overspeed
Algselt postitas: Indy
Aga kuidas see filter siis toimib kui tuleb vihma ja öösel miinuskraadid tulevad?
Mind häirivad KÖVASTI salongis need kasehelbed ja muu sodi, mis suvel ja sügisel puudelt tuleb. Talvel neid sodisi pole, ning kui külmumise aeg kätte jöuab ja filter külmuma peaks, vötan ta lihtsalt ära. Selleks ajaks on ta oma ülesande täitnud.
Piltidelt näha, mis toimub hetkel öues kapotil ning milline helvestepuhas on samal ajal salong, vörreldes eelnevaga.

(punane juhe on raadio veel installeerimata antenn)
Sadas vihma, tuli külm, ning filtrid ma ära vötsin, sest jää ju öhku läbi ei lase.
Arrogance diminishes wisdom.
e
Einman1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 08 Veebr 2006 12:28
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: Vaz 2105 PROJEKT
Kontakt:

Postitus Postitas Einman1 »

Talvel pole ka kasehelveste ja muu säärasega erilist probleemi ;)
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: overspeed
Kellel veel "klassiku" aerodünaamikas aimu pole, visake pilk pildile, tuule surve kohad ja hörenduse kohad:
Panen ka ühe pildi:

Pilt
Veidi suurem siin: http://www.hot.ee/raxo/aero.jpg

Vaese mehe tuuletunnel :D
Vasta