Kaks sumpsi

Kaks sumpsi

Praktilised nõuanded, kuidas koduste vahenditega ja odavalt midagi ehitada
aricola
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Kaks sumpsi

#1

Postitus Postitas aricola » 27 Sept 2006 23:18

Äkki keegi oskab öelda kuidas ma saan omale teha kas sumpsi.... kust jagada toru... või tuua otse kolektorist kaks toru ...

ja kas sellel on ka mingi efekt või defekt..

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#2

Postitus Postitas olaaf » 27 Sept 2006 23:21

pükstest alates...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

aricola
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#3

Postitus Postitas aricola » 27 Sept 2006 23:24

kas püksid jätan ja pärast jagan teiste pükstega uuest kaheks???? või lõikan ültse püksid maha???

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#4

Postitus Postitas olaaf » 27 Sept 2006 23:33

pükstest alates taha 2 toru välja
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

#5

Postitus Postitas grimes » 28 Sept 2006 13:30

Olaaf äkki oskad rääkida sellest varjandist. ET kui panna taha pütt millel tuleb välja 2 otsa. Siis see putt panna alla kuidagi viltu ja keevitada nii et kummagile poole jääks üks ots. Kas nii saaks teha
I--O------O--I Tagu otsast vaadates jääks nii.

Tegin kiiresti väikesed joonised kah. Endal oli plaan nii teha. Õigemini tuttav aitab teha, keevitada jne. Räägin äkki saab teha ka Pükstest uue sumbuti üldse. Ja jämedama toruga.
Altvaates
Pilt
Tagantvaates
Pilt

-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

#6

Postitus Postitas -grazy- » 28 Sept 2006 16:52

ma lahendan asja vist nii(vabandan joonise robustsuse ja tuuningu eest,tekkis kiusatus
altPilt
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984

-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

#7

Postitus Postitas -grazy- » 28 Sept 2006 16:53

TagantPilt
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984

wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

#8

Postitus Postitas wilson » 28 Sept 2006 17:03

ma ei saa aru miks te otse ei vea? miks te seda toru lõpus kaheks viite.viige alates pykstest.arvan et ka tulemus parem!

aricola
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#9

Postitus Postitas aricola » 28 Sept 2006 17:18

Algselt postitas: -grazy-
ma lahendan asja vist nii(vabandan joonise robustsuse ja tuuningu eest,tekkis kiusatus


algul mõtlesin sama teha aga kas see CO-d ei mõjuta...(ma ei tea sellest väljalaske värgist midagi :D)

grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

#10

Postitus Postitas grimes » 28 Sept 2006 17:22

-grazy-
Oot sa mõtlesid üldse 2 pütti taha panna. KRt ise algul mõtlesin kah nii kellegile rääkisin siis ütles et ei pidavat sellest kasu olema. Oh ei teagi nüüd kohe. Aga eest kohe 2-heks. Kas sellel on siis effekti. Kui panna üks jämedam toru lihtsalt ja taga kaheks teha on lihtsam ma arvan. Effekt peaks vist sama olema.
Ehk seletab keegi targem veel paremini. Ja taha 2 otsa tahtin ma lihtsalt välimuse pärast. Sest endale meeldib nii. No ka kummakile poolle 2 otsa halb pole. Aga ise tahan ja mõtlesin et kummagil poolel üks ots.

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#11

Postitus Postitas pedrox » 28 Sept 2006 18:13

No kui tagant torud erineva pikkusega siis saad omale paraja "koori" sinna..
Üks teeb törts ja natuke hiljem alles teine :lol

grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

#12

Postitus Postitas grimes » 28 Sept 2006 19:12

Arvan et see hääle vahe nüüd nii pikk kah ei ole. ET kõrvaga aru saada olex.
http://www.drewsauto.ee/default.asp?s=1 ... 1&pageno=2
On ju selliseid komplekte kah müügil. Mis nendel on puhurid sisse pandud ve et hääl samal ajal kõlaks :lol

Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

#13

Postitus Postitas Valdz » 28 Sept 2006 21:04

Ihhhssand jumal mis teema. :D Tooge parem karteri tuulutus teisest sumpsist. Kas millegi targemaga ei ole tegeleda...



Nõuanne - mootori jõu alla saamiseks on ka kergemaid viise.

CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

#14

Postitus Postitas CozmonauT » 28 Sept 2006 21:18

mul riisil on jällegi nii et pükstest tulreb ikka üks toru, resto, kat, veel veits toru ja siis ennem tagasilda läheb asi kaheks ja siis on kaks pütti. kui teha kahe toruga siis peab vaatama et toru ei jää vääga kõverasse nagu grimesi fotol see lisatav toru + torud võimalikult ühepikkused..
mulle räägiti sellist juttu ja nii valmis ka minu väljalase

aricola
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#15

Postitus Postitas aricola » 28 Sept 2006 21:29

to CozmonauT

räägi siis mis heli ja kuidas jõuga on.. kui võimalik saada joonis

CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

#16

Postitus Postitas CozmonauT » 28 Sept 2006 21:53

Algselt postitas: Aricola
to CozmonauT

räägi siis mis heli ja kuidas jõuga on.. kui võimalik saada joonis


tagumikudyno järgi jõudu juurde ei tulnud, vb 2hp..
hääl on hea..

pole küll lada aga
http://www.kardaan.org/galerii/g2data/a ... d-1223.jpg

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#17

Postitus Postitas tuhajuhe » 28 Sept 2006 23:22

Minul selline projekt tulemas,ennustan oma ette mitte tulevat võimsust.Aga kui klient tahab siis miks mitte.Kuid jebi on 2x rohkem
56506878

grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

#18

Postitus Postitas grimes » 29 Sept 2006 00:48

Olen piltidelt näinud kuidas väljast jääb. Mulle meeldib ja tahtsin endale taolist. Ja kuna läheb niiguinii tuttavaga tegemiseks siis võib juba teha.
Eks see teema siin enamvähem vaidlemise teema ole.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3915
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#19

Postitus Postitas logman » 29 Sept 2006 21:35

Algselt postitas: tuhajuhe
Milleks te teete omal elu raskemaks,selle sumpa teemal????


Igav on nähtavasti :D
A marulahe oleks kuulata ,kuidas V8-l kordamööda torudest häält tuleb. Yhest torust 1,4,6,7 ja teisest 5,2,3,8. ;) Raske väänamine igatahes ja vöimsuse teemal parem söna ei vöta....

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 617
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

#20

Postitus Postitas Hulkur » 03 Okt 2006 22:35

Milleks!

Milleks te nii teete?
Mis see teile annab?
Kas 2 on parem kui nii teha, et visata lõppust vana vene pütt minema ja reso asemele panna?
Sigulil ei ole silindreid kust tuleks 2-te sumpasse hea hääl.
Sellest juttust saab aru, et tahate teha siksist Ameerika musklit välja võluda!
Ei ole ju mõttet sittast saia teha.
Ma saaks aru kui mootori töömaht on suurem näiteks 2,5 siis võiks mõelda sihukesi mõtteid. Aga siksi mootorid ei küündi üle 2.0 igi ju.


Mine “Teeme ise”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist