03/06 esitule klaasi eemaldus
03/06 esitule klaasi eemaldus
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
03/06 esitule klaasi eemaldus
Tere ! On selline küsimus et kuidas saaks tervelt kätte ja ka hiljem tagasi kasutuses olevat esituld(mõtlen tule klaasi). Ümmargused. On vaja saada kõik 4 tuld ja nende klaasi. Need on vist liimitud sinna leffektori külge. Et kas on võimalik seda lahti saada ahjus kuumutades. Osad teevad nii teiste näiteks bemmide tuledega. Igaks juhuks küsin ja ehk on kellegil paremaid ideid. Või äkki saab ka selle kuuma õhu puhuriga. Mul on see millega saab kuni 650kraadi välja lasta Sellest kuumusest vist peaks piisama. Ei hakka ette hõiskama aga plaanin siis neid rõngastulesi teha ja neid sinna sisse saada ET oleks vaja need sinna sisse kuidagi saada siis
Katsetan vana tulega esialgu. Aga plaanis osta kõik uued esi tuled. ET äkki on müügil ka selliseid tulesi millel on mitte liimitud vms.
Oleks vaja kiiret nõu kuna asi on käsil hetkel
[Muudetud: 9-1-2007 grimes]
[Muudetud: 1-9-2007 Priidic]
Katsetan vana tulega esialgu. Aga plaanis osta kõik uued esi tuled. ET äkki on müügil ka selliseid tulesi millel on mitte liimitud vms.
Oleks vaja kiiret nõu kuna asi on käsil hetkel
[Muudetud: 9-1-2007 grimes]
[Muudetud: 1-9-2007 Priidic]
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Esiteks ei ole leffektori külge küll midagi liimitud, kuid reflektori külge küll...
Kuumaõhu puhuriga ei ole mõtet jamada...ei jaotu ühtlaselt kuumus...pane praeahju...300 kraadi peale sulab liim (kui seal oli liimiga...ei mäleta) ilusti vedelaks...
Kõige raskem on neid kõrvasid sealt klaasi peale üles painutada.../me @sai ükskord niimoodi ühest vana tule klaasist lahti ...
Kuumaõhu puhuriga ei ole mõtet jamada...ei jaotu ühtlaselt kuumus...pane praeahju...300 kraadi peale sulab liim (kui seal oli liimiga...ei mäleta) ilusti vedelaks...
Kõige raskem on neid kõrvasid sealt klaasi peale üles painutada.../me @sai ükskord niimoodi ühest vana tule klaasist lahti ...
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Oma esimesel ?igulil(21011) tegin nii:teritatud kruvikeerajaga õngitsesin
selle liimmassi pealtpoolt ära ja pärast ettevaatlikult serva painutades
sain klaasi tervelt kätte.
Tagasi liimisin autopahtli ja aknakiti seguga.
Aga katseta mõne vana reflektori peal järgi,enne kui õigete klaaside kallale
lähed.
selle liimmassi pealtpoolt ära ja pärast ettevaatlikult serva painutades
sain klaasi tervelt kätte.
Tagasi liimisin autopahtli ja aknakiti seguga.
Aga katseta mõne vana reflektori peal järgi,enne kui õigete klaaside kallale
lähed.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Terava noaotsaga saab vana liimi kätte. Serva painutamisel aitavad erinevad terariistad (nuga, õhem kruvikeeraja ots jm). Klaasile võivad need kõik viga teha.
Tagasi pannes kasuta korralikku kitti, muidu võib juhtuda, et niiskus ja vesi pääsevad lampi sisse ning hiljem hakkab reflektor kobrutama.
Tagasi pannes kasuta korralikku kitti, muidu võib juhtuda, et niiskus ja vesi pääsevad lampi sisse ning hiljem hakkab reflektor kobrutama.
Iga ilmaga aktsioonis!
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Noaotsaga ei saa. Sest seal on plekist servad ääres. Tegin nii vanade tuledega proviks. Panin 200 kraadi juures ahju. Ei julgend rohkem panna. Siis ei tulnud lahti. Võibolla oleks tulnud aga kauem. Siis võtsin näpitsad ja painutasin veits seda äärt. Ja kääridega kangutasin lahti( ja tuli ).
Igatahes kahel vanal tulel sain need käte. Homme lähen ostan vist uued tuled ära. Ehk keegi oskab öelda mis hinnaga need on. Lähen vaatan korra vist autoturule kah.
Ja kui seal ei ole siis lauliku tänavale lada poodi.
Igatahes ühe tule sain valmis
See ei ole veel päris lõpptulemus. Vana tuli ja ülevalt fooliumiga ümritsetud koht halb jne
Eks vigadest ikak õpime
Kui uued tuled ostan. Loodan et saan samamoodi need klaasid kätte Aa ja ehk kui saab siis teeb veel ka sinised spidoka taustad
ÜKS KÜSIMUS ON SIISKI Et kui ok üks LED 3V siis kui panen kokku näiteks neli ledi kas see teeb siis kollu 12V et võin lisada kohe park tule asemele ilma takistite vahele panematta ? Või jääb ikka voldid samaks Oleks tänulik kui keegi oskaks aidata.
Igatahes kahel vanal tulel sain need käte. Homme lähen ostan vist uued tuled ära. Ehk keegi oskab öelda mis hinnaga need on. Lähen vaatan korra vist autoturule kah.
Ja kui seal ei ole siis lauliku tänavale lada poodi.
Igatahes ühe tule sain valmis
See ei ole veel päris lõpptulemus. Vana tuli ja ülevalt fooliumiga ümritsetud koht halb jne
Eks vigadest ikak õpime
Kui uued tuled ostan. Loodan et saan samamoodi need klaasid kätte Aa ja ehk kui saab siis teeb veel ka sinised spidoka taustad
ÜKS KÜSIMUS ON SIISKI Et kui ok üks LED 3V siis kui panen kokku näiteks neli ledi kas see teeb siis kollu 12V et võin lisada kohe park tule asemele ilma takistite vahele panematta ? Või jääb ikka voldid samaks Oleks tänulik kui keegi oskaks aidata.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
4 ledi rööbiti vastava eeltakistiga mille arvutad oomi seadusest:
I=U/R
U on sul 14V!
I mõõdad testriga rööbiti led-idel nominaaltoitepingel ära.
valemist avaldame R=U/I arvestades seda et ühikud peavad olema võrdsed - kui arvutad voltidega siis peavad olema amprid ja vastused oomides
voolutugevust tavaliselt ledidel milliamprites mis on A*10 astmes -3 ehk siis 10mA on 0,01A
ja sealt edasi väga lihtne..
valid kõige lähema nominaali takistile ja joodad vahele. kindlasti pead silmas pidama takisti nominaalvõimsust..
võimsuse arvutame:
P=U*I
isiklikult teeksin pingestabiliseerimise 5V peale toitepingelt ning siis sealt takistiga piiraks voolu ära.. muidu on see jama, et pöörete muutudes hakkab heledus suurtes piirides muutuma.. eriti jama on jadamisi ledide kasutamise korral..
I=U/R
U on sul 14V!
I mõõdad testriga rööbiti led-idel nominaaltoitepingel ära.
valemist avaldame R=U/I arvestades seda et ühikud peavad olema võrdsed - kui arvutad voltidega siis peavad olema amprid ja vastused oomides
voolutugevust tavaliselt ledidel milliamprites mis on A*10 astmes -3 ehk siis 10mA on 0,01A
ja sealt edasi väga lihtne..
valid kõige lähema nominaali takistile ja joodad vahele. kindlasti pead silmas pidama takisti nominaalvõimsust..
võimsuse arvutame:
P=U*I
isiklikult teeksin pingestabiliseerimise 5V peale toitepingelt ning siis sealt takistiga piiraks voolu ära.. muidu on see jama, et pöörete muutudes hakkab heledus suurtes piirides muutuma.. eriti jama on jadamisi ledide kasutamise korral..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Tegin ka väikese pildi materjali ja panen netti kohe sis jubaAlgselt postitas: mks113
Tere! Mis rõngad sa sinna panid ,ise aretasid ? Ja kui siis kuidas?
Edit: et siis panin netti ära. Kirjutasin igale pildile taha kirjelduse ja juttu. Lisasin kõik pildid ilusti järjekorras aga pani sinna küll segamini http://images.koffer.ee/gallery.php?g=A ... s&u=grimes
Aga no midagi ehk saaab aru küll.
Kui midagi vaja küsida/teada siis küsi julgelt.
et mks113-l igav ei hakkaks, otsisin tale sellise teema ka välja...
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 9#pid86891
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 9#pid86891
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
kuidagi peab ju dioode varjama.Algselt postitas: Raxo
Tubli, grimes! Alles nüüd lugesin ja vaatasin, et tegid ära.
Ära jumala eest topi sinna neid kulme, vähemalt mitte selliseid vildakaid, s***b ilusa asja ära ja omandab pornotuuningu nimetuse.
grimes:
Tee parem sirged kulmud, kapoti äärega parallelsed, ja võre poole väike nurk:
_______________
| ____________|
|__/
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
No ma ei teagi nüüd. Fotol jäävad teist moodi ikkagist(reaalselt vaadatult ei saa aru et alt poolt tuhmim vms.Ja see ülemine pilt see oli proovikas kah. Seal ei jäänudgi kõik väga hea. Muidu reflektorid nii väga ei valgusta kuid siiski midagi. Tean jh et muidu on see tagumine pool kustus vms. Et ei peegelga nagu. Olen mõelnud selle peale. Et kuidas teha nii et ei peegelduks. Üks varjant on teisel pool rõngale mingi must riba peale panna, ära värvida vms.
Ledid panin otsa nii. Et trelliga puurisin pulga otsa väikese lohu. Ja ledi pea jäi sinna istuma.
Sälgud teha rauasaega. Mõtlesid siis siirutades vms. Proovisn alguses teha aga hahhab ära vajuma vms. Ei ole hea. See mõte olex hea et ainult jah esile toovalt pinnalt sälgutada. Ei jääks see valgus taha poole kumama. Aga raskem teostada. Aga kõike saab proovida.
[Muudetud: 9-1-2007 grimes]
Ledid panin otsa nii. Et trelliga puurisin pulga otsa väikese lohu. Ja ledi pea jäi sinna istuma.
Sälgud teha rauasaega. Mõtlesid siis siirutades vms. Proovisn alguses teha aga hahhab ära vajuma vms. Ei ole hea. See mõte olex hea et ainult jah esile toovalt pinnalt sälgutada. Ei jääks see valgus taha poole kumama. Aga raskem teostada. Aga kõike saab proovida.
[Muudetud: 9-1-2007 grimes]
Kas siis ei pea mingit releed vahele panema nagu lisa tuledega? Ledid tarbivad nii vähe voolu, et vist ei?
edit: okei, lasid selle pulga soojaks ja väänasid selle isoleeri rulli ümber. Kuidas, kas 200C ei pane siis seda kääs sulama. Mingite kinnastega või mis?
Põhimõtteliselt peaks saama ka aretada 01 vist sellise asja.
[Muudetud: 9-1-2007 Suska]
edit: okei, lasid selle pulga soojaks ja väänasid selle isoleeri rulli ümber. Kuidas, kas 200C ei pane siis seda kääs sulama. Mingite kinnastega või mis?
Põhimõtteliselt peaks saama ka aretada 01 vist sellise asja.
[Muudetud: 9-1-2007 Suska]
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Tavaliste paja kinnastega kätte
Relee kohta ma ei tea midagi. Aga takistid peab panema igatahes. Kuna ledid ei tarbi ni palju voolu. Ja pulk läks muidugi mõista ahju.
Tule klaasi sain ikkagi lõpuks kah ahjus liimi kuumutades lahti. Pidi väänama veel seda ääre plekki/vittsa veidi. Et saaks väikese kruvikeeraja vahele.
Relee kohta ma ei tea midagi. Aga takistid peab panema igatahes. Kuna ledid ei tarbi ni palju voolu. Ja pulk läks muidugi mõista ahju.
Tule klaasi sain ikkagi lõpuks kah ahjus liimi kuumutades lahti. Pidi väänama veel seda ääre plekki/vittsa veidi. Et saaks väikese kruvikeeraja vahele.
Takisti küll jah, seda isegi tean.Algselt postitas: grimes
Tavaliste paja kinnastega kätte
Relee kohta ma ei tea midagi. Aga takistid peab panema igatahes. Kuna ledid ei tarbi ni palju voolu. Ja pulk läks muidugi mõista ahju.
Tule klaasi sain ikkagi lõpuks kah ahjus liimi kuumutades lahti. Pidi väänama veel seda ääre plekki/vittsa veidi. Et saaks väikese kruvikeeraja vahele.
Igale tulele tuleb siis 2 ledi? Samas kui teha pingestabilisaatoriga, läheks neid minul 4. Aga asi võib seda väärt olla.
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
Ma olen umbes kolme autosse teinud niimoodi salongivalgustust istmete ja armatuuride alla, ning sälgud teha ikkagi reflektori poole. mul vedeleb üks komplekt bmw originaal rõngastulede komplekte ja nendel rõngastel on ka sälgud tule sisemuse pool.Algselt postitas: grimes
No ma ei teagi nüüd. Fotol jäävad teist moodi ikkagist(reaalselt vaadatult ei saa aru et alt poolt tuhmim vms.Ja see ülemine pilt see oli proovikas kah. Seal ei jäänudgi kõik väga hea. Muidu reflektorid nii väga ei valgusta kuid siiski midagi. Tean jh et muidu on see tagumine pool kustus vms. Et ei peegelga nagu. Olen mõelnud selle peale. Et kuidas teha nii et ei peegelduks. Üks varjant on teisel pool rõngale mingi must riba peale panna, ära värvida vms.
Ledid panin otsa nii. Et trelliga puurisin pulga otsa väikese lohu. Ja ledi pea jäi sinna istuma.
Sälgud teha rauasaega. Mõtlesid siis siirutades vms. Proovisn alguses teha aga hahhab ära vajuma vms. Ei ole hea. See mõte olex hea et ainult jah esile toovalt pinnalt sälgutada. Ei jääks see valgus taha poole kumama. Aga raskem teostada. Aga kõike saab proovida.
[Muudetud: 9-1-2007 grimes]