3. leht 3-st

Postitatud: 26 Apr 2009 19:51
Postitas tann
aga palju see soenduskraan maksab?

Postitatud: 26 Apr 2009 20:05
Postitas olaaf
70...250.-

Postitatud: 24 Mai 2009 23:02
Postitas apsu
minu oma maksis ka mingi 120.- . Küsimus selline, et kuidas saadakse see tross omale kohale ja kas kellelgi on pilti trossi õigest asendist

Postitatud: 24 Mai 2009 23:26
Postitas olaaf
mina olen trossi paigaldanud käte ja näpitsate abil...
loomulikult võid sa katsetada ka teisi meetodeid :rolleyes

Postitatud: 25 Mai 2009 09:50
Postitas apsu
ehk räägid lähemalt, kuidas saada tross läbi selle väikese pilu. Ja ei ole mõtet kirjutada, et nii nagu sealt ära said!!!

Postitatud: 25 Mai 2009 22:08
Postitas zikz
oleks ka küsimus, mitte küll lada kohta aga ta esivanema kohta, et tal ka sarnane salongikraan, ja viga selles et autos eriti külma õhku ei tule, leiget tuleb, kuskilt aga midagi tilkumas pole täheldanud, kas tegu ka kraanis või võib millegis muus asi olla?(hiljuti tehtud plokikaane remont ja vahetatud termostaate ja värke, kuigi see vast ei puutu asjasse)

Postitatud: 25 Mai 2009 23:56
Postitas hautz
Õhk pole sees?

Ei saa jutust aru ,kas ei puhu ,või ei puhu sooja:puzzled

Postitatud: 26 Mai 2009 08:33
Postitas olaaf
Algselt postitas: apsu
ehk räägid lähemalt, kuidas saada tross läbi selle väikese pilu. Ja ei ole mõtet kirjutada, et nii nagu sealt ära said!!!
sa pead nüüd ikka täpsemalt kirjeldama, kus sul see pilu seal on?
millaski sai vahetatud soojakraani - mingit pilu ei pidanud küll taga ajama seal - vana ära, uus samamoodi asemele - auhinnaks saad seljavalu ja tosoolised käpad.

tee pilti :)

Postitatud: 26 Mai 2009 16:16
Postitas apsu
Algselt postitas: olaaf

sa pead nüüd ikka täpsemalt kirjeldama, kus sul see pilu seal on?
millaski sai vahetatud soojakraani - mingit pilu ei pidanud küll taga ajama seal - vana ära, uus samamoodi asemele - auhinnaks saad seljavalu ja tosoolised käpad.

tee pilti :)
piluall mõtlen auku, kust tross läbi läheb ja mis takistab kõri liikumist. Ja seda, et samamoodi tagasi pole mõtet sellepärast kirjutada, et tross polnud kraani küljes ja kraan oli tehtud nö soprtvariandiks, et koguaeg kuuma peal ja kinni keerata ei saa. Tross lipendas lihtsalt kõrval

[Muudetud: 26-5-2009 apsu]

Postitatud: 26 Mai 2009 16:53
Postitas olaaf
oot oot - trosskõri hoiab ikkagi kinni metallitükk mis m5 poldiga käib kraanikorpusesse - mingist pilust tross seal läbi ei käi..

Postitatud: 26 Mai 2009 18:10
Postitas zikz
Algselt postitas: hautz
Õhk pole sees?

Ei saa jutust aru ,kas ei puhu ,või ei puhu sooja:puzzled
õhutamist, polegi proovind, üritan ära teha.
probleem selles et puhub ainult sooja, ükskõik mis asendis kraan on.

Postitatud: 26 Mai 2009 20:54
Postitas logman
ZikZ, kas sel fiatil pole äkki niisamuti nagu samaral, et liiguvad kaks asja korraga - soojenduskraan ja ahjukupatuse sees veel miskine luuk, mis kraani kinni pannes peab sulgema ka õhuvoolu läbi soojendusradika? Salongitulev õhk hakkab liikuma radikast mööda otse tuulekanalitesse.
Paljudel läänekatel selline topeltsüsteem peal. Ford sierraaril ja jogurtil näiteks soojenduskraan puudub ja soe-külm regullitaksegi õhu suunamise teel.
Samaral soojenduskraan on ka sellise ehitusega, et tosooli vool läbi radika iialgi ei sulgu, ei saa sulguda, kraan ei ole nii pidav ja kui see luugivärk hästi ei tööta või halvasti paika timmitud, siis talvel külm või suvel palav olenevalt trossi reguleeringust.

Postitatud: 26 Mai 2009 21:19
Postitas apsu
tore teada, et seal peab veel üks detail olema. Mul seda pole :(

Postitatud: 26 Mai 2009 22:32
Postitas olaaf
siis tee see ise - pole ju ometi keeruline detail - vähe paksemast metallist 5,1mm ava sisse puurida :rolleyes

Postitatud: 26 Mai 2009 22:54
Postitas apsu
ega kellegil juhuslikult ei ole pilti, kus see detail ka peal. Esimeste piltide peal on ta arvatavasti jäänud juhtmete varju. Lihtsalt, et oleks ettekujutus, milline ta välja näeb, siis lihtsam meisterdada :D

Postitatud: 25 Dets 2009 16:26
Postitas -bandiit
olen ka tundnud seda piina vahetasin radika ära;) kuna radikas tilkus :) aga pole hullu

Postitatud: 03 Jaan 2010 20:17
Postitas Blue-Neoon
tegin ise ka just poolikult selle töö ära (radikas ja kraan maas) aga ma ei võtnud nagu midagi mootori juurest lahti nagu on teinud motamees... ma võtsin kõik salongist! aga jah eks paras jama töö see on! aga kuna mu auto seisis eelmiseomaiku käes 2 aastat ja autot ei liigutatud siis oli soojendus kraan elu eest roostes :D:D nii et ei liigutanud isegi mitte näpitsatega :D

Re: Soojenduskraani vahetus

Postitatud: 11 Okt 2019 12:36
Postitas overspeed
motamees kirjutas:... Vanematel autodel on vaja ära võtta ka soendustorusid hoidev klamber...
Mitte alati vanematel, lihtsalt nendel, kus on torude klamber alles jäetud. Arvata vöib, et üldjuhul see jäetakse tagasi panemata, kui kord juba on kraani vahetatud. Samas möni pedant paneb selle klambri ikkagit uuesti ka tagasi, nagu ma eelmisel korral.

Kuna masinale uuesti elu sisse puhun, oli vaja ka peale pikka seismist taas soojenduskraan vahetada.

Esmalt olin üllatunud, et see juhend kraanivahetuseks polnud Pin-tud "Teeme Ise" teema algusesse. Pole hullu, otsing aitas.
_Näitasin siis pojale teema ette, et loe läbi ja hakka vahetama. Tuleb aga välja, et juhend pole päris tänapäeva noorte-kindel. 13-aastane vahetusega üksinda juhendi järgi hakkama ei saanud, pidin aitama. Probleem ilmselt rohkem selles, et ei viitsita piltide körvale kuuluvat teksti kaasamötlemisega rahulikult läbi lugeda ning vaadatakse ainult pilte, mida pole just iga liigutuse jaoks.

- Kohendan pisut teemat algusepoole, sönastust ja paigutust, lisan ka tolle klambri pildi, mida Mota vaid mainis.