Algselt postitas: tuhajuhe
Kas mosse liikumise kiirusele ka midagi mõjus peale seda sumbuti ehitust?
Eelmine suvi möötsin kiirendust (mitu korda muidugi):
eelsüüde 23 kraadi, bensiin 98, 0-100 km/h 19 sek
seekord: süüde 15 kraadi, bensiin 95, 0-100 km/h 19 sek
23 kraadiga tol suvel oli minek tunduvalt parem kui 15 kraadiga. Kui ta nüüd 15 kraadiga ja 95 bensuga sama aja välja söidab, ju ta siis nati paremaks läks. Suvel proovin selle sumbutiga 23 kraadi ja 98 bensiiniga, seekord ei viitsi.
Kui eelnevad kütusekulu möötmised mossel andsid maanteel tulemiks 10 l/100km, siis seekord sain
8 l/100km.
Samal ajal kui sumbuti tegin, remontisin ka süütesüsteemi: kontakti pinnad siledaks, puhtaks, kondekas uus; vahetasin süütenurka muutva vaakummembraani kuna algne oli katki.
Vöta siis nüüd kinni, kas kogu ökonoomsuse andis sumbuti, vöi on oma osa ka süütesüsteemil.
Algselt postitas: grimes
Aga tal tuli ju tavaline hääl mitte bassikas. Arvad et kui topid selle tühja kambri kah villa täis siis on selline sportlik hääl ?
Ta ei arva vaid soovitab õieti,kuidas seda häält saada.
Algselt postitas: GhostRider
Tegin oma masinale ka otsaläbi väljalaske.
ühekambriline, augustatud toruga, raske.
asi on juba oma kuju saavutanud, kuid ootab süsinikkeevitusega ülelaskmist (õhukindlaks)
joonis:
sai siis proovitiud seda ja ütleks et tänu poti kaalule on väike vibreerimine- vaikne ja madalad helid ja jõudu tuli tunduvalt juurde ja mootor läheb kordi paremini pöördesse.
overspeed, miks sa panid püti autoalla pikuti, st muidu käib ju lapiti pagasniku alla. Ja üks küsimus veel: kas sumbutaja keevitamisel tavalisi elektroode ei või kasutada, või peab just co-ga tegema ja miks?
pikuti: muudmoodi lihtsalt ei mahu sinna, seepärast et see sumps on oma kujult möeldud siksile. Mossel käib sumbuti aga sügaval köhu all. sääl kus mina pikuti sumpsi panin, on originaalis jäetud ruumi vaid tavalisele torule.
vöib ka vabalt keevitada tavaliste elektroodidega (elektrikeevitus), vanasti ju nendega vaid tehtigi. poolautomaat CO-ga on lihtsalt mugavam, seepärast seda kasutasin.
Nii, lugesin seda teemat siin ja tekkis küsimus mis mind ennast vaevab juba päris mitu aastat kuid ei ole lihtsalt võimalust olnud kellegi käest küsida ... kas pole õigel hetkel meeles või siis kui küsimus mõtteis mõlgub siis pole läheduses parasjagu jälle kedagi ... kuid küsimus järgmine:
Kas keegi on proovinud näiteks sumbuti püti sisse (ise tehtud otseläbi) panna treilaastu ???
Kuna endal ka katsetamiseks võimalused puuduvad siis pole saand ka katsetada
Algselt postitas: zoidberg
Kas keegi on proovinud näiteks sumbuti püti sisse (ise tehtud otseläbi) panna treilaastu ???
Seda on vene ajal kasutatud. Kui sul on võtta roostevaba treilaastu, siis miks mitte. Tavaline treilaast roostetab seal päris kiiresti ära ja lendab puruna välja.
Vastuküsimus.
Miks mõtled keerulisema asja peale, kui tänapäeval on saada paremaid materjale? Kõlbab ju sinna ka tavaline kivivill.
Algselt postitas: zoidberg
Kas keegi on proovinud näiteks sumbuti püti sisse (ise tehtud otseläbi) panna treilaastu ???
Seda on vene ajal kasutatud. Kui sul on võtta roostevaba treilaastu, siis miks mitte. Tavaline treilaast roostetab seal päris kiiresti ära ja lendab puruna välja.
Vastuküsimus.
Miks mõtled keerulisema asja peale, kui tänapäeval on saada paremaid materjale? Kõlbab ju sinna ka tavaline kivivill.
see oli lihtsalt üks küsimus mis tahtis vastust saada:D
Panen samasse teemasse analoogse sumbuti tegemise. Mul küll väheke teine tehnoloogia ja otstarve. Minu tehtu läheb resonaatorina arvesse.
Kunagi vahetasin ära ühe kunde autol katalüsaatori. See oli täitsa tühjaks põlenud. Kuna polnud veel jõudnud rauasodi emexi viia, tuli mõte hoopis sellest resonaator teha. Kena kest. Roostele eriti ei allu. Sisse vaja ainult sõelad panna. Veidi otsimist ja leidsin paraja tüki roostevaba toru ka.
Läbivoolu takistamiseks (paremaks sumbutamiseks) lõikasin keskelt lahti kaks keelekest. Lõin need vasaraga väheke sisse. Vibratsiooni vältimiseks keevitasin servad veidike kinni.
Puurima pole viitsinud hakata. Mõtlesin, et ketaslõikuriga lastud sälgud peaksid sama asja ära ajama.
Toru pistan ühest otsast sisse ja keevitan kinni. Teine ots aga vajab ka kinnitust. Selleks puurisin teisele poole ,sumbuti ahenemise kohale, kolm auku. Kui toru/sõel läbis umbuti lükata, siis teine ots jääbki just nende aukude alla. Sealt läbi saab siis selle poole ka kinni keevitada.
Mahedama hääle jaoks panen kesta sisse ka kivivilla.
Selleks, et sõela ikka pärast villa sisse saaks, peab keskele jätma augu. Ajasin siis teiselt poolt harjavarre sisse ja lahtisest avast toppisin kesta kivivilla täis.