1. leht 1-st

Aitame mootorit järele.

Postitatud: 01 Veebr 2006 00:07
Postitas GhostRider
Siia siis nimekirjad mida tuleks esimesel võimalusel ära vahetada/ümber teha et mootorist rohkem jõudu kätte saada (kasutatud mootoril):

minu list (parandage mind kui midagi mööda panen):
  1. Mootori vedelikud
  2. süüde
  3. karburaator ära timmida
  4. Tihendid
  5. Kolvirõngad, saaled
  6. elektron süüde;)
  7. ...
    [/list=1]

    ...

Postitatud: 01 Veebr 2006 08:54
Postitas Moss
Kasutatud mootori forsseerimine hakkabki pihta kapitaalremondist.

Postitatud: 01 Veebr 2006 19:22
Postitas GhostRider
... (kolme punki alla) ma mõtlen mis tuleks edasi ära teha.

surveaste? kaanekanalite lihvimine või midagi sellist?

Postitatud: 01 Veebr 2006 20:39
Postitas doris
plokist maha freesida - viimase remontmõõdu kolvid sisse - enne kergendada, kolvigrupp kaalu, kepsud kergemaks, väntvõlli paled kiilu, korralikult tasakaalu, kaanekanalid ümber kujundada, põlemiskamber kujundada, sisselaske kollektor kaanega ühtseks jne jne jne..

Postitatud: 04 Veebr 2006 14:16
Postitas Jan
Kui juba uute kolbide ostmiseks läheb, siis võiks kaaluda mõne kaasaegsema lääne auto kolbide sobitamist. Näiteks BMW m50b20 mootori kolvid on ~ 80mm läbimõõduga ja kindlasti kergemad kui lada omad.
Suuremad klapid (hea ka kui kergemad) ja vastavad klapipesad. Plokikaane kanalite voolavuse parandamine.
Rullnookurid ja suurema tõusuga ning kraadidega nukkvõll.
Mitmepunkti pritse.
Pikema 84mm kolvikäiguga väntvõll.

Postitatud: 05 Veebr 2006 00:02
Postitas Jan
Piimaga kirjutatud, ehk tuleb triikrauaga töödelda, et aru saada;)
Aga iseenesest tõesti, et kui keegi midagi väidab või vaidleb, siis võiks oma seisukohta ka põhjendada ja siinkohal ei lähe arvesse "onu või "endine rallisõitja" ütles ja nii on" põhjendus.

Postitatud: 05 Veebr 2006 00:27
Postitas Raxo
Uus väljalaskesüsteem (torukollektor jm).