Aitame mootorit järele.

Aitame mootorit järele.

Praktilised nõuanded, kuidas koduste vahenditega ja odavalt midagi ehitada
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Aitame mootorit järele.

#1

Postitus Postitas GhostRider » 01 Veebr 2006 00:07

Siia siis nimekirjad mida tuleks esimesel võimalusel ära vahetada/ümber teha et mootorist rohkem jõudu kätte saada (kasutatud mootoril):

minu list (parandage mind kui midagi mööda panen):
[list=1]
[*]Mootori vedelikud
[*]süüde
[*]karburaator ära timmida
[*]Tihendid
[*]Kolvirõngad, saaled
[*]elektron süüde;)
[*]...
[/list=1]

...

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#2

Postitus Postitas Moss » 01 Veebr 2006 08:54

Kasutatud mootori forsseerimine hakkabki pihta kapitaalremondist.

GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

#3

Postitus Postitas GhostRider » 01 Veebr 2006 19:22

... (kolme punki alla) ma mõtlen mis tuleks edasi ära teha.

surveaste? kaanekanalite lihvimine või midagi sellist?

doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

#4

Postitus Postitas doris » 01 Veebr 2006 20:39

plokist maha freesida - viimase remontmõõdu kolvid sisse - enne kergendada, kolvigrupp kaalu, kepsud kergemaks, väntvõlli paled kiilu, korralikult tasakaalu, kaanekanalid ümber kujundada, põlemiskamber kujundada, sisselaske kollektor kaanega ühtseks jne jne jne..
Roolin nii kuis jaksan

Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

#5

Postitus Postitas Jan » 04 Veebr 2006 14:16

Kui juba uute kolbide ostmiseks läheb, siis võiks kaaluda mõne kaasaegsema lääne auto kolbide sobitamist. Näiteks BMW m50b20 mootori kolvid on ~ 80mm läbimõõduga ja kindlasti kergemad kui lada omad.
Suuremad klapid (hea ka kui kergemad) ja vastavad klapipesad. Plokikaane kanalite voolavuse parandamine.
Rullnookurid ja suurema tõusuga ning kraadidega nukkvõll.
Mitmepunkti pritse.
Pikema 84mm kolvikäiguga väntvõll.

Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

#6

Postitus Postitas Jan » 05 Veebr 2006 00:02

Piimaga kirjutatud, ehk tuleb triikrauaga töödelda, et aru saada;)
Aga iseenesest tõesti, et kui keegi midagi väidab või vaidleb, siis võiks oma seisukohta ka põhjendada ja siinkohal ei lähe arvesse "onu või "endine rallisõitja" ütles ja nii on" põhjendus.

Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 853
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Buick '86 | Mustang '00 | Scania '86
Kontakt:

#7

Postitus Postitas Raxo » 05 Veebr 2006 00:27

Uus väljalaskesüsteem (torukollektor jm).


Mine “Teeme ise”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist