Teeme ise kergema ketiratta :) ehk mida kus ja kuidas kergemaks teha

Teeme ise kergema ketiratta :) ehk mida kus ja kuidas kergemaks teha

Praktilised nõuanded, kuidas koduste vahenditega ja odavalt midagi ehitada
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Algselt postitas: olaaf
hmm nukvõlli nukad on hea mõte :)
jagajast vist küll enam midagi eemaldada pole võimalik :P
äärmisel juhul jagaja jalga peenemaks käiata.. :D:D:D
loomulikult on laadal õigus, et kui ainult üks asi teha siis ei hakka midagi juhtuma :)
Kusjuures jagaja saaks ju üldse eemaldada. Hooratta külge andur ja elektroonika asja juhtima, lisanduks ainult ühe süütepooli raskus.

Aga enam efekti annaks ikka kiiremini pöörlevate/liikuvate asjade kergendamine, väntvõlli ja hooratast saab oluliselt kergemaks teha, kolvid-kepsud on veel olulisemad just inertsi kohapealt- sellised asjad annavad ka mingi "käegakatsutava" tulemuse.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Nojah, kui rahas poleks küsimus siis forssitud Ladamootoril kaoks üldse mõte ja vajadus abivõlli järele :)

Vanasti puuriti poolteljed ka seest õõnsaks.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kui geneka ergutusahelale lüliti vahele panna on kuni KW lisavõimu kiirendusmomentideks olemas.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

...eeldusel et akupingel suudab süütesüsteem piisavalt tugeva sädelahenduse tekitada.
j
Jan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 23 Juun 2003 19:59
Asukoht: Est
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Jan »

Keegi rääkis siin laagritel ketipingutist ja selle tegemisest. Mul peaks see vidin olema kuskil garaa?isahtlis ja kui huvi on siis ma võin seda igatpidi pildistada. Hammakas on täpselt see, mis väntvõlli otsas käib, lihtsalt seest veidi treitud ja laager sisse istutatud.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: Ardi Soovik
Kui geneka ergutusahelale lüliti vahele panna on kuni KW lisavõimu kiirendusmomentideks olemas.
Genekas visatakse üldse seinaäärde. Krossi kannatab 15-20 minutit korralikult laetud akuga sõita küll. Isegi elektrilist bentsupumpa kasutades. Ühel 1,4 noortekal oli see nipp.
Veepumpa ajas ringi jõuga pealevenitatud täpse pikkusega kiilrihm.
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Jan'i laagritel ketipinguti tänase seisuga nüüd Robi oma. ;)Tegin paar pilti ka.


Pilt
Pilt
Pilt
Vasta