Reduktori vahetus
Reduktori vahetus
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Reduktori vahetus
Tõstate tagumise otsa üles. Lasete välja tagasilla õli ja jätate nõrguma.
Tagarattad alt ära. Eemaldate piduritrumlid. Keerate lahti neli mutrit, mis hoiavad kinni poolassi laagrit. Selleks kasutada õhukseseinalist 17 padrunit. Muid asju eest ära võtma ei pea. Sama teise poolassiga.
Ühtlasi vaatate üle ka piduriklotsid ja käsipiduri hoova asendi. Pildil olev asukoht hoova jaoks on sobiv (kolotsid on ju reguleeritud peaaegu vastu trumlit). Kui trumlil on kulumisäär, siis tuleb see rellakaga (või treipingis) maha lasta.
Tagarattad alt ära. Eemaldate piduritrumlid. Keerate lahti neli mutrit, mis hoiavad kinni poolassi laagrit. Selleks kasutada õhukseseinalist 17 padrunit. Muid asju eest ära võtma ei pea. Sama teise poolassiga.
Ühtlasi vaatate üle ka piduriklotsid ja käsipiduri hoova asendi. Pildil olev asukoht hoova jaoks on sobiv (kolotsid on ju reguleeritud peaaegu vastu trumlit). Kui trumlil on kulumisäär, siis tuleb see rellakaga (või treipingis) maha lasta.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nüüdseks on enamus õli välja nõrgunud ja võite asuda reduktori eemaldamise kallale. Kõigepealt lahti kardaanipoldid. Kardaani tagumise otsa tõmbate traadiga üles auto põhja vastu. Keerate lahti 8 reduktori kinnituspolti (13 võti). Nüüd saab reduktori kätte.
Enne teise panemist tuleb panna uus tihend või silikoni kasutada.
Ja kõik vastupidises järjekorras tagasi.
Kui panete piduritrumlid tagasi, puhastage trumlitel sisemine ring noaga ära. Pärast määrige mingi määrdega (vasemääre) kokku. Siis on järgmisel korral lihtsam ära võtta.
Kõige lõpuks ka õli sisse.
Kui poolassi ei saa muude moodustega kätte tuleb kasutada sellist tõmmitsat.
Enne teise panemist tuleb panna uus tihend või silikoni kasutada.
Ja kõik vastupidises järjekorras tagasi.
Kui panete piduritrumlid tagasi, puhastage trumlitel sisemine ring noaga ära. Pärast määrige mingi määrdega (vasemääre) kokku. Siis on järgmisel korral lihtsam ära võtta.
Kõige lõpuks ka õli sisse.
Kui poolassi ei saa muude moodustega kätte tuleb kasutada sellist tõmmitsat.
C
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Vahetades sellel motamehe trakatsil tagasilla pooltelgi avastasin niva sillatala otsas need avad, mille abil saab poolteljed välja lüüa vöi misiganes moodi nikerdada. Minu jaoks uus avastus, sest nivaga vähe kokku puutunud. Panen selle postituse siia igaksjuhuks sellepärast, et vöibolla möni nivaomanik ei tea seda veel. Siis tal lihtsam oma pooltelgi vahetada, sest need avad seal suure mustusekihi alt algul küll välja ei paistnud.
Ise kasutasin siiski motamehe "tömbvasarat", tal olid plaadi sisse tehtud ka niva poldiavad.
[Muudetud: 11-6-2010 overspeed]
Ise kasutasin siiski motamehe "tömbvasarat", tal olid plaadi sisse tehtud ka niva poldiavad.
[Muudetud: 11-6-2010 overspeed]
Arrogance diminishes wisdom.