Teeme ise sportsummuti!

Teeme ise sportsummuti!

Praktilised nõuanded, kuidas koduste vahenditega ja odavalt midagi ehitada
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

#21

Postitus Postitas wilson » 16 Juun 2005 17:55

Praegu on mul veel yks pytt vahel ja hääl on mõnus madal.Mootor hingab kohe paremini.olen ypriski kindel et saan ka ylevaatuse selle pytiga kohe läbi.

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#22

Postitus Postitas tuhajuhe » 16 Juun 2005 21:57

Hääle tegemiseks on nati teised sumpsid ja mineku jäaoks teised.Aga kui need kokku liita siis saab ilusa hääle ja mingi mineku ka juurde.
56506878

kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#23

Postitus Postitas kriisa » 03 Aug 2005 06:56

No tänavale vaevalt siukese asjaga tuleks :D aga võiksid ju pilte üles panna sellest imeloomast.

kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#24

Postitus Postitas kriisa » 03 Aug 2005 21:40

Just nimelt tähelepanu, aga see oleks negatiivne, kollastes vestides kaksikud hüppavad kohe kraesse sulle siis.

valu
Suletud kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#25

Postitus Postitas valu » 08 Nov 2005 22:07

kas on vöimalik kodustes tingimustes üle telje jooksvat sumbuti toru väänata ?oleks möte panna o1-le külge panna ford sierra 2-se mootori tagumist pütti:D

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2842
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#26

Postitus Postitas motamees » 09 Nov 2005 00:25

Kodustes tingimustes on targem see asi tükkidest kokku keevitada. Põlvi/torusid saab osta poest või lõigata vanade summutite küljest.
Tavalises torupingis saab paenutad normaalselt ainult veetoru. See aga liig paksu seinaga. Õhukseseinalise toru paenutamiseks teised meetodid.

m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

#27

Postitus Postitas m-rally » 15 Dets 2005 16:08

ma enda siksil tegin nii,et sumpa tagumine pütt tuleb taga ukse juures küljepealt välja,põhjuseks oli see,et põllurajal sõites,lendasin üle valli,ja sumpa tuli kuskilt käsipiduri hoova juurest lahti ja lendas minema,ei viitsinud enam keevitama hakata,torksin niisama otsa,tegin uued klambrid jne...ja üüd on hääl suht lahe,sest nagu 1 tagumine pütt ainult ja toru ka suht lühike

CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

#28

Postitus Postitas CozmonauT » 14 Jaan 2006 01:57

ma ei saanud nüüd hästi aru.
mis saab siis kui ma võtan orig sumpal ühe püti vahelt ära ja jätan ainult viimase ja selle ka originaali ? hääl muutub ?

jätan reso või mis asi see seal all on kuid võtan ära viimase pyti ? hääl muutub kuidas ?

teen uue toru pükstest lõpuni, kuid lõppu sutskan oma tehtud otseläbi püti ?

grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

#29

Postitus Postitas grimes » 14 Jaan 2006 03:19

Taga pütt teeb häält vaiksemaks. Kui tahad mürisema siis võta lihtsalt tagapütt lõpust ära ja on sport masin sul :D Ainult veits lärmakas.

Aga mul tekkis enal üks küsimus. Et kuidas ise siukest tagapütti valmistada et hääl oleks parajasti vaikne kuid siukse mürinaga või bassiga. ET mitte lörin nagu originaalis.
Et nagu oleks sport kuid rohkem summutatud. Et põhimõte oleks hea ja vaikne hääl. Ei tahaks rahvast segada kui kusagil õhtuti ringi töristan. Mu BMW-e teeb juba mõnusat looma häält.Hääl on hea aga liiga valju kuna tagapütt on otsi andmas. Või õigemini et ongi otsad andnud. :D Et mis siis peab kah reso vahelt ära võtma ve. Et äkki keegi seletaks ja ananks ehk ka mõne õpetuse. :spin

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#30

Postitus Postitas GTA » 14 Jaan 2006 20:25

to grimes: endale aretasin tagumise püti ühest keskmise jämedusega ovaalsest resopütist, midagi muud vahelt ära ei lõiganud. ei oska küll öelda, mitusada hobujõudu selline aretis annab:P aga hääl on meeldivalt tasane, vaiksema sõidu ja tühikäigu peal ei lärma absoluutselt.

edit: pilt ka: Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#31

Postitus Postitas PuZuP » 15 Jaan 2006 05:23

Kuulge härrased...saan aru, et sportsumps on äge öelda, aga olge head ja mõelge nüüd natuke oma sõnastuse üle...mis asi on sportsumps e sportsummuti? Summuti tegevus on millegi summutamine - vähendamine...aga sport tähendab ju millegi ülima e. võidu poole püüdlemist ehk millegi ülima väljanäitamist...kui nüüd panna kokku ülim ja vähendamine, siis loogiliselt võttes tuleks sellest täiesti tavaline tagumine pütt ju...summuti vähendab spordi ära ju...seega, on meil kõigil äkki sportsummutid all, aga me ise ei tea seda veel...
Ja pealegi...ainus viis kuidas summutiga sporti teha on minu meelest küll üsna tundmatu spordiala...võibolla kui teha summutiheite võistlused, et siis oleks nagu sportsumps või midagi...
Kui mõelda tehniliselt ja üritada mingi loogilisem väljend leida sportsummuti kohta, siis ehk oleks see näiteks parema läbilaskevõimega summuti...:yllatunud
Ajendas mind seda kirjutama just kodanik Grimes'i lause:
...Et nagu oleks sport kuid rohkem summutatud...

Võtab sõnatuks või mis? :puzzled
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

silverwolf
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#32

Postitus Postitas silverwolf » 15 Veebr 2006 09:38

põllukatel pane kohe mootorist puhas toru kapotist välja:););););)

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#33

Postitus Postitas olaaf » 15 Veebr 2006 09:57

Algselt postitas: silverwolf
põllukatel pane kohe mootorist puhas toru kapotist välja:););););)

ja siis pole enam minekut ega kõrvakuulmist..
enne peaks ikka mõtlema kui midagi seletama hakata
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 845
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

#34

Postitus Postitas mess » 15 Veebr 2006 18:56

Algselt postitas: silverwolf
põllukatel pane kohe mootorist puhas toru kapotist välja:););););)


Veel ägedam on, kui pika korstna koos peale käiva klapiga (nagu Kirovetzidel) ka otsa paned, või kui eriti leidlik oled, siis tee vaheseina auk ja too toru otse salongi, pole eraldi soojendust vaja ega midagi. :P
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?

diesel007
Suletud kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#35

Postitus Postitas diesel007 » 15 Veebr 2006 19:28

mnjh.....kui soovite nii minekut, kui ka pikamaa sõiduks sobivat masinat, soovitan teha nii:

teete 2 pütti, mis on samasugused, nagu algul siin foorumis kirjeldatud....seejärel esialgne pütt vahelt ära ja keevitad kinni(jääb nagu veidi lühem, aga algul ongi nii vaja) ..siis ketassaega tõmbad toru pooleks selle koha pealt, mis algselt oli tagasilla juures...ja teine pütt läheb kohe enne lõppu...enam-vähem nagu Kriisal..
tulemuseks: 2 otseläbi pütti .....üks enne tagasilda, teine peale tagasilda....kui leian mingi pildi näitan


hääl on kobe ja mitte väga vali....ja jõudu kah rohkem

Daastar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 01 Apr 2005 22:07
Asukoht: Keila
Autod: Lada 5. seeria ja bmw 7.seeria

#36

Postitus Postitas Daastar » 26 Mär 2006 01:07

Tagumisel pütil seest toru välja ja ~1,5 cm jämedam perforeeritud toru sisse. Ja natuke jõudu juures.

Einman1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 08 Veebr 2006 12:28
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: Vaz 2105 PROJEKT
Kontakt:

#37

Postitus Postitas Einman1 » 26 Mär 2006 12:16

aga asja kohta selline kysimus et kuidas selline aretis arkis l2bi l2heks ? neile eriti ei meeldi need isenikerdatud asjad:rolleyes:puzzled

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#38

Postitus Postitas tuhajuhe » 26 Mär 2006 12:53

Ma aru ei saa mis te sinna arki lähete seda näitama?
56506878

wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

#39

Postitus Postitas wilson » 01 Apr 2006 21:09

ei ytle see ark midagi kui sul seal puhas tore pole.ise sain kyll käidud bmw otseläbi pytt taga.ja ei kysinud midagi!

matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

#40

Postitus Postitas matzz » 26 Aug 2008 23:06

no sai kah ehitatud, eelkõige põlluka suhtes, hetkel reso vahel veel, lähipäevil saab eemaldatud, pmst on tehtud nii et stock (e20 tähisega ) tagumine pütt tühjaks, sisse sellinne mesh grill vms väänatud toruks (vanalt fh12 õhufiltrilt võetud) ja ääred villa täis selle "toru" lõbimõõt sai umbes 7cm

ja minuteada sportsummuti nimi tähendab ikka seda et sportlikum versioon tava summutist, mis võtab hääle arvelt ning annab jõudu juurde, kuid nüüd inimestele just see hääl meeldima hakand ning tehakse vaikselt järgi seda .
Meboosta
Life is too short to drive slow cars


Mine “Teeme ise”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist