Soendus kraani vahetamine / soojendus klapp

Soendus kraani vahetamine / soojendus klapp

Praktilised nõuanded, kuidas koduste vahenditega ja odavalt midagi ehitada
tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

#41

Postitus Postitas tann » 26 Apr 2009 19:51

aga palju see soenduskraan maksab?
mats maalt:D

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#42

Postitus Postitas olaaf » 26 Apr 2009 20:05

70...250.-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#43

Postitus Postitas apsu » 24 Mai 2009 23:02

minu oma maksis ka mingi 120.- . Küsimus selline, et kuidas saadakse see tross omale kohale ja kas kellelgi on pilti trossi õigest asendist
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#44

Postitus Postitas olaaf » 24 Mai 2009 23:26

mina olen trossi paigaldanud käte ja näpitsate abil...
loomulikult võid sa katsetada ka teisi meetodeid :rolleyes
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#45

Postitus Postitas apsu » 25 Mai 2009 09:50

ehk räägid lähemalt, kuidas saada tross läbi selle väikese pilu. Ja ei ole mõtet kirjutada, et nii nagu sealt ära said!!!
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad

zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

#46

Postitus Postitas zikz » 25 Mai 2009 22:08

oleks ka küsimus, mitte küll lada kohta aga ta esivanema kohta, et tal ka sarnane salongikraan, ja viga selles et autos eriti külma õhku ei tule, leiget tuleb, kuskilt aga midagi tilkumas pole täheldanud, kas tegu ka kraanis või võib millegis muus asi olla?(hiljuti tehtud plokikaane remont ja vahetatud termostaate ja värke, kuigi see vast ei puutu asjasse)

hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

#47

Postitus Postitas hautz » 25 Mai 2009 23:56

Õhk pole sees?

Ei saa jutust aru ,kas ei puhu ,või ei puhu sooja:puzzled
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#48

Postitus Postitas olaaf » 26 Mai 2009 08:33

Algselt postitas: apsu
ehk räägid lähemalt, kuidas saada tross läbi selle väikese pilu. Ja ei ole mõtet kirjutada, et nii nagu sealt ära said!!!


sa pead nüüd ikka täpsemalt kirjeldama, kus sul see pilu seal on?
millaski sai vahetatud soojakraani - mingit pilu ei pidanud küll taga ajama seal - vana ära, uus samamoodi asemele - auhinnaks saad seljavalu ja tosoolised käpad.

tee pilti :)
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#49

Postitus Postitas apsu » 26 Mai 2009 16:16

Algselt postitas: olaaf

sa pead nüüd ikka täpsemalt kirjeldama, kus sul see pilu seal on?
millaski sai vahetatud soojakraani - mingit pilu ei pidanud küll taga ajama seal - vana ära, uus samamoodi asemele - auhinnaks saad seljavalu ja tosoolised käpad.

tee pilti :)


piluall mõtlen auku, kust tross läbi läheb ja mis takistab kõri liikumist. Ja seda, et samamoodi tagasi pole mõtet sellepärast kirjutada, et tross polnud kraani küljes ja kraan oli tehtud nö soprtvariandiks, et koguaeg kuuma peal ja kinni keerata ei saa. Tross lipendas lihtsalt kõrval

[Muudetud: 26-5-2009 apsu]
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#50

Postitus Postitas olaaf » 26 Mai 2009 16:53

oot oot - trosskõri hoiab ikkagi kinni metallitükk mis m5 poldiga käib kraanikorpusesse - mingist pilust tross seal läbi ei käi..
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

#51

Postitus Postitas zikz » 26 Mai 2009 18:10

Algselt postitas: hautz
Õhk pole sees?

Ei saa jutust aru ,kas ei puhu ,või ei puhu sooja:puzzled

õhutamist, polegi proovind, üritan ära teha.
probleem selles et puhub ainult sooja, ükskõik mis asendis kraan on.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3920
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#52

Postitus Postitas logman » 26 Mai 2009 20:54

ZikZ, kas sel fiatil pole äkki niisamuti nagu samaral, et liiguvad kaks asja korraga - soojenduskraan ja ahjukupatuse sees veel miskine luuk, mis kraani kinni pannes peab sulgema ka õhuvoolu läbi soojendusradika? Salongitulev õhk hakkab liikuma radikast mööda otse tuulekanalitesse.
Paljudel läänekatel selline topeltsüsteem peal. Ford sierraaril ja jogurtil näiteks soojenduskraan puudub ja soe-külm regullitaksegi õhu suunamise teel.
Samaral soojenduskraan on ka sellise ehitusega, et tosooli vool läbi radika iialgi ei sulgu, ei saa sulguda, kraan ei ole nii pidav ja kui see luugivärk hästi ei tööta või halvasti paika timmitud, siis talvel külm või suvel palav olenevalt trossi reguleeringust.

Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#53

Postitus Postitas apsu » 26 Mai 2009 21:19

tore teada, et seal peab veel üks detail olema. Mul seda pole :(
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#54

Postitus Postitas olaaf » 26 Mai 2009 22:32

siis tee see ise - pole ju ometi keeruline detail - vähe paksemast metallist 5,1mm ava sisse puurida :rolleyes
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

#55

Postitus Postitas apsu » 26 Mai 2009 22:54

ega kellegil juhuslikult ei ole pilti, kus see detail ka peal. Esimeste piltide peal on ta arvatavasti jäänud juhtmete varju. Lihtsalt, et oleks ettekujutus, milline ta välja näeb, siis lihtsam meisterdada :D
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad

-bandiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 97
Liitunud: 25 Nov 2008 23:55
Asukoht: valgamaa
Autod: 21051 90a 1,2

#56

Postitus Postitas -bandiit » 25 Dets 2009 16:26

olen ka tundnud seda piina vahetasin radika ära;) kuna radikas tilkus :) aga pole hullu

Blue-Neoon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 21 Sept 2009 23:07
Asukoht: valga
Autod: VAZ 21051 ' 82

#57

Postitus Postitas Blue-Neoon » 03 Jaan 2010 20:17

tegin ise ka just poolikult selle töö ära (radikas ja kraan maas) aga ma ei võtnud nagu midagi mootori juurest lahti nagu on teinud motamees... ma võtsin kõik salongist! aga jah eks paras jama töö see on! aga kuna mu auto seisis eelmiseomaiku käes 2 aastat ja autot ei liigutatud siis oli soojendus kraan elu eest roostes :D:D nii et ei liigutanud isegi mitte näpitsatega :D

Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 906
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Re: Soojenduskraani vahetus

#58

Postitus Postitas overspeed » 11 Okt 2019 12:36

motamees kirjutas:... Vanematel autodel on vaja ära võtta ka soendustorusid hoidev klamber...


Mitte alati vanematel, lihtsalt nendel, kus on torude klamber alles jäetud. Arvata vöib, et üldjuhul see jäetakse tagasi panemata, kui kord juba on kraani vahetatud. Samas möni pedant paneb selle klambri ikkagit uuesti ka tagasi, nagu ma eelmisel korral.

Kuna masinale uuesti elu sisse puhun, oli vaja ka peale pikka seismist taas soojenduskraan vahetada.

Esmalt olin üllatunud, et see juhend kraanivahetuseks polnud Pin-tud "Teeme Ise" teema algusesse. Pole hullu, otsing aitas.
_Näitasin siis pojale teema ette, et loe läbi ja hakka vahetama. Tuleb aga välja, et juhend pole päris tänapäeva noorte-kindel. 13-aastane vahetusega üksinda juhendi järgi hakkama ei saanud, pidin aitama. Probleem ilmselt rohkem selles, et ei viitsita piltide körvale kuuluvat teksti kaasamötlemisega rahulikult läbi lugeda ning vaadatakse ainult pilte, mida pole just iga liigutuse jaoks.

- Kohendan pisut teemat algusepoole, sönastust ja paigutust, lisan ka tolle klambri pildi, mida Mota vaid mainis.
Arrogance diminishes wisdom.

Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee


Mine “Teeme ise”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist