Aleksiuse/Palu autopiibel ütleb, et /...tuleb hästi tunda sõiduki ehitust.../ Seetõttu küsingi, mis on pildil.
Alustades suurematest positsiooninumbritest:
6. "kurikuulus" immo
5. relee, immo naabrimees armatuuri all, juhtmed jooksevad süüteluku kimpu. Mida tema toimetab?
4. Kompimise teel tundub, et see relee toimetab esitulede/käsipiduri ahelaga. Kui lülitatud süüte korral (automaatselt süttivad lähituled) käsipidurit sikutada, kustuvad tuled ära. (Aga võibolla teeb seda tema naaber relee 3, hästi ei saa aru.)
3.?
2.?
1. Keskluku juhtplokk?
Tahan kõike teada - Samara releed jm
Tahan kõike teada - Samara releed jm
-
pPikkPresident
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 43
- Liitunud: 27 Mär 2013 21:03
- Asukoht: Lõunamaa taeva all
Tahan kõike teada - Samara releed jm
Ja ma tei säändse viguri, et osti hindäl Žiguli
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 282
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
6 - immo kontrollplokk
5 - niiöelda süüte relee, kuigi pritsega masinal läheb otse juhe süüteluku klemmilt ajju ja auto läheb käima ka ilma selle releeta. Aga see relee lülitab muud sõitmiseks vajalikud asjad (laadimise, näidikud) sisse kui võti süüte asendisse keerata. Skeemil 52 -ga tähistatud see relee. Üldiselt pritsega Samaral on kaks elektrisüsteemi: 1) Üldine (eelnevalt viidatud) kus tuled ja viled ning isegi karburaatori ja tooreklapi jaoks juhtmed alles jäätud. 2) pritsega seotud eraldi elektrisüsteem. Omavahelisi kohtumispunkte neil on vähe (toide, "süüde", Check Engine tuluke).
Ülejäänud numbritega tähistatud asju minu 2000 aasta, ilma lisadeta (ei kesklukku ega tulede automaatikat), Samaral ei olnud.
5 - niiöelda süüte relee, kuigi pritsega masinal läheb otse juhe süüteluku klemmilt ajju ja auto läheb käima ka ilma selle releeta. Aga see relee lülitab muud sõitmiseks vajalikud asjad (laadimise, näidikud) sisse kui võti süüte asendisse keerata. Skeemil 52 -ga tähistatud see relee. Üldiselt pritsega Samaral on kaks elektrisüsteemi: 1) Üldine (eelnevalt viidatud) kus tuled ja viled ning isegi karburaatori ja tooreklapi jaoks juhtmed alles jäätud. 2) pritsega seotud eraldi elektrisüsteem. Omavahelisi kohtumispunkte neil on vähe (toide, "süüde", Check Engine tuluke).
Ülejäänud numbritega tähistatud asju minu 2000 aasta, ilma lisadeta (ei kesklukku ega tulede automaatikat), Samaral ei olnud.