1. leht 1-st

110 kisub pidurdades külje ette.

Postitatud: 11 Jaan 2015 14:02
Postitas MargusR
Enda mõistusest jääb puudu juba,aga mure selline,et isegi kergema pidurdamise juures blokib parema tagaratta.Infoks niipalju,et autol on uus regulaator(seatud õigeks 2mm.vahe),uued piduritorud,töösilindrid.Klotsid on mingi 5 tuhandese läbisõiduga.Ainsad vahetamata asjad on trumlid,mis on ca.75tuhat läbi ajanud.Õhutanud olen ka vist pool liitrit vedelikku juba.:D.Lõin trumlid omavahel ringi,aga ei muutunud midagi.Kas peasilinder ei või midagi sellist põhjustada?Esipidurid on korras ja ühtlased.Tänan kes mingigi idee välja käib,sest naeltest hakkab kahju juba.:)

Postitatud: 11 Jaan 2015 14:05
Postitas SexSix
Kas käsipidurit kasutades sama mure?

Postitatud: 11 Jaan 2015 14:08
Postitas MargusR
Kässar on ok.Seega jääb hüdro pool,aga misasi,see on mulle mõistatus.

Postitatud: 11 Jaan 2015 15:29
Postitas logman
Ise keskenduks vahelduseks vasaku tagaratta piduri korrasolekusse.
Vaataks üle, kuidas see toimib ehk kuidas silinder klotse liigutab, kuidas õli peale tuleb (õhutusniplist väljuv ühe vajutuse õli kogus, kui nii parema kui vasaku poole niplid on avatud), kui kaugel on klotsid trummlist, milline on seisupiduri trossi olukord ja liikuvus, milline on pidurikatete seisukord (kui palju kuskilt kulunud on, kui palju kattest on töötanud ehk tegeliku tööpinna suurus) ....
Ja võrdleks seda kõike parema poolega.

Postitatud: 11 Jaan 2015 15:57
Postitas MargusR
Eks kui aega saan,siis hakkan põhjalikumalt uurima.Jaapanlane aitab seniks igapäevaselt liigelda.:D Ma mõtlesin,et käiks üv piduristendis ja laseks tagumised pidurdusjõud kontrollida.Saab mingi pildi ette ehk.:D

Postitatud: 11 Jaan 2015 19:12
Postitas olaaf
trummel ellipsis?

Postitatud: 11 Jaan 2015 19:23
Postitas Arvos
Erinevad pidurisilindrid? Ma ei tea kas sellel masinal on erineva suurusega kolbe pidurisilindrites.

Postitatud: 11 Jaan 2015 22:13
Postitas MargusR
Pidurisilindrid on Fenoxi toodang ja üheaegselt vahetatud.Aga ma kaldun Olaafi mõtte poole,sest trumlid on vanad ja vahetan need ka välja.Ei tea et oleks erineva suurusega kolbe(20,64mm peaks tehase etteantud mõõt olema).Standard on ju 2105 oma.

Postitatud: 12 Jaan 2015 08:34
Postitas student
Peasilinder võib jebida küll., samas ei saa välistada, et uus regulaator praak ei ole. Ega klotsid juhuslikult kampfoliga koos ei ole, siis samuti on nagu kännu taga ja plokkis kohe. Lükka raspliga taga paremal väike kiht maha klotsidel ja Vaata, kas klotsid on võrdse kauguse peal trumlitest.

Postitatud: 12 Jaan 2015 09:06
Postitas Mel
Sama parempoolset silindrit pakun. Mul on taolise probleemiga kaks juhtumit.
1. Silinder lükkab ainult ühe poole välja või oluliselt rohkem lükkab ühte poolt kui teist.
Võta trummel maha ja las keegi ettevaatlikult vajutab pidurit, siis näed kuidas silindrid liiguvad, sh kas peale pedaali vabastamist annab kenasti järele ka.
või
2. uus silinder ei pruugi midagi tähendada. Sai uus veel uuema vastu vahetada ja probleem kadus.

Postitatud: 12 Jaan 2015 17:47
Postitas MargusR
Ok tänud!

Postitatud: 18 Apr 2015 22:15
Postitas MargusR
Nii,aega võttis,aga asja sai-nimelt oli probleem ikkagi trossis ja vasakpoolses.Tross liikus kässari kasutamisel väikse takistusega.Algul ma seda nii ei märganudki,aga veelkord ülestõstetud taguotsaga ja trumlid maas nägin,et trossi tagastusvedrud pole ühe pikkusega.Siis oli pilt selge-ühe poole klotsid on pidevalt ligemal trumlile kui teine.Viga kadunud peale trosside vahetust.