110 kisub pidurdades külje ette.

110 kisub pidurdades külje ette.

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

110 kisub pidurdades külje ette.

Postitus Postitas MargusR »

Enda mõistusest jääb puudu juba,aga mure selline,et isegi kergema pidurdamise juures blokib parema tagaratta.Infoks niipalju,et autol on uus regulaator(seatud õigeks 2mm.vahe),uued piduritorud,töösilindrid.Klotsid on mingi 5 tuhandese läbisõiduga.Ainsad vahetamata asjad on trumlid,mis on ca.75tuhat läbi ajanud.Õhutanud olen ka vist pool liitrit vedelikku juba.:D.Lõin trumlid omavahel ringi,aga ei muutunud midagi.Kas peasilinder ei või midagi sellist põhjustada?Esipidurid on korras ja ühtlased.Tänan kes mingigi idee välja käib,sest naeltest hakkab kahju juba.:)
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Kas käsipidurit kasutades sama mure?
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Kässar on ok.Seega jääb hüdro pool,aga misasi,see on mulle mõistatus.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ise keskenduks vahelduseks vasaku tagaratta piduri korrasolekusse.
Vaataks üle, kuidas see toimib ehk kuidas silinder klotse liigutab, kuidas õli peale tuleb (õhutusniplist väljuv ühe vajutuse õli kogus, kui nii parema kui vasaku poole niplid on avatud), kui kaugel on klotsid trummlist, milline on seisupiduri trossi olukord ja liikuvus, milline on pidurikatete seisukord (kui palju kuskilt kulunud on, kui palju kattest on töötanud ehk tegeliku tööpinna suurus) ....
Ja võrdleks seda kõike parema poolega.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Eks kui aega saan,siis hakkan põhjalikumalt uurima.Jaapanlane aitab seniks igapäevaselt liigelda.:D Ma mõtlesin,et käiks üv piduristendis ja laseks tagumised pidurdusjõud kontrollida.Saab mingi pildi ette ehk.:D
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

trummel ellipsis?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Erinevad pidurisilindrid? Ma ei tea kas sellel masinal on erineva suurusega kolbe pidurisilindrites.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Pidurisilindrid on Fenoxi toodang ja üheaegselt vahetatud.Aga ma kaldun Olaafi mõtte poole,sest trumlid on vanad ja vahetan need ka välja.Ei tea et oleks erineva suurusega kolbe(20,64mm peaks tehase etteantud mõõt olema).Standard on ju 2105 oma.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
Kasutaja avatar
student
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
Asukoht: Tartu
Autod: jaapanlased

Postitus Postitas student »

Peasilinder võib jebida küll., samas ei saa välistada, et uus regulaator praak ei ole. Ega klotsid juhuslikult kampfoliga koos ei ole, siis samuti on nagu kännu taga ja plokkis kohe. Lükka raspliga taga paremal väike kiht maha klotsidel ja Vaata, kas klotsid on võrdse kauguse peal trumlitest.
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1390
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Sama parempoolset silindrit pakun. Mul on taolise probleemiga kaks juhtumit.
1. Silinder lükkab ainult ühe poole välja või oluliselt rohkem lükkab ühte poolt kui teist.
Võta trummel maha ja las keegi ettevaatlikult vajutab pidurit, siis näed kuidas silindrid liiguvad, sh kas peale pedaali vabastamist annab kenasti järele ka.
või
2. uus silinder ei pruugi midagi tähendada. Sai uus veel uuema vastu vahetada ja probleem kadus.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Ok tänud!
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Nii,aega võttis,aga asja sai-nimelt oli probleem ikkagi trossis ja vasakpoolses.Tross liikus kässari kasutamisel väikse takistusega.Algul ma seda nii ei märganudki,aga veelkord ülestõstetud taguotsaga ja trumlid maas nägin,et trossi tagastusvedrud pole ühe pikkusega.Siis oli pilt selge-ühe poole klotsid on pidevalt ligemal trumlile kui teine.Viga kadunud peale trosside vahetust.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
Vasta