1. leht 1-st

Kalina 1,6 8V ei taha käivituda külmalt ?

Postitatud: 02 Nov 2013 23:12
Postitas marxx88
Tere Seltsimehed,

Jama järgmine,et Kalinka ei taha igakord külmast peast võtmest käivituda.Isendiks Lada Kalina 1,6 8V,Euro 4.Sümptomiks,et võtit keerates,tunne,nagu aku nõrk,hetkel veetud starterist otsejuhe akule ja kui panna juhe otse akule veab käima,samas kui mootor käib soojaks,käivitub poolest pöördest.?! Aku kontrollitud ja laadimist.
Kontrollitud kõik kontaktid-massiühendused,kõik ideaalsed,samuti kontrollitud ka releed,millegist seni muutusi pole.
Kontrollitud ka süütelukku,kuid se vähe testsugune,kui Samaril,oli see nende tüüpvigu.Ehk siinsetest seltsimeestest oskaks anda nõu-soovitusi ?

Postitatud: 03 Nov 2013 20:51
Postitas kopp
Kas panid jämeda akujuhtme otse akult starterile?Kui jah siis soovitan olemasoleva välja vahetada kuna võib kuskilt lihtsalt mäda olla ja vool suured amprid läbi ei jõua.

Postitatud: 04 Nov 2013 00:35
Postitas Arvos
 
kopp kirjutas:Kas panid jämeda akujuhtme otse akult starterile?Kui jah siis soovitan olemasoleva välja vahetada kuna võib kuskilt lihtsalt mäda olla ja vool suured amprid läbi ei jõua.
Muud seal väga olla ei saagi. Külmalt ringi vedades on starteri koormus suurem, sellepärast ongi viletsa juhtme korral läbilaskevõime nadi.

Postitatud: 04 Nov 2013 12:07
Postitas Raldo
Kõlab kangesti tõmberelee põlenud kontaktide moodi. Kas need on ka kontrollitud?

Postitatud: 04 Nov 2013 18:01
Postitas kopp
Kontakte ei usu,aga seda lihtne testida tõmbrelee klemmidele väljapoolt korralik sild peale ja proovida.

Postitatud: 06 Nov 2013 12:12
Postitas marxx88
Tänud soovituste eest,vaatan üle,annan teada.

Postitatud: 13 Nov 2013 17:25
Postitas marxx88
Sümptom leitud ...,probleemiks osutus starteri puks,uskumatu,et mingi 50 000 km. pealt annab starter saba.
Puks vahetatud ja sõit jatkub :)