08-l läheb mootori temp paari minutiga 95C, milles viga?

08-l läheb mootori temp paari minutiga 95C, milles viga?

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

08-l läheb mootori temp paari minutiga 95C, milles viga?

Postitus Postitas Hendrikk »

Tervist, probleem selline , et auto tiksub tühikäigul paar minutit kohapeal ja juba on mootoritemp 95 ja tõuseb , 8minutiga 1100rpm läks 95kraadini:P:P ? nüüd küsiksi et kas termostaat kinni,või miski muu probleem? Autoks 08 1500cc ... ABI:puzzled:puzzled:puzzled
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

radikas kuumaks ka läheb anduri juurest?
vent tööle läheb?
pane anduri juhtmed kokku omavahel ja vaata kas siis ka kuumaks läheb.

samaral peab vent lülituma 92-96 kraadi pealt alles!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

Postitus Postitas Hendrikk »

radikal läheb kuumaks ainult ülemine lõdvik vent on eraldi lüliti all ..
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

vendi sisse lükkad läheb ikka keema?

kui jah siis kas õhk sees või termostaat kinni :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

Postitus Postitas Hendrikk »

Homme katsetan ära ,aga mainin ära et autol pole viimased nädal aega mingeid probleeme olnud ja nüüd järsku hakkab keema minema ...
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

Postitus Postitas Hendrikk »

kakkusin termostaadi maha ja pilt selline...:(:(:(:(
Pilt

Uploaded with ImageShack.us
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

Postitus Postitas Hendrikk »

Sai see vana termostaat sealt korpusest välja lõhutud ja ainult korpus tagasi pandud ,seega praegu ilma termostaadita... Proovisin kas tööst oli ka mingit tolku , aga nyyd vist jäi õhk süsteemi sisse , sest temperatuur ronib ikka kuratlikult kõrgele :(:(:(:(:(:(
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ainult sisu välja võtmisega sa ei pääse - väike ring tuleb siis kinni ka panna!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

Postitus Postitas Hendrikk »

Tere sai siis täna terve süsteem õhutatud ja natuke sõidetud kuni auto seisma jätsin ja 5 min pärast auto all loiku märkasin, tuleb välja et veepump on omadega täiesti kutu sest kui mootori rihma maha võtsin siis oli veepumba rullik täiesti lahti ja loksus tugevalt, nüüd ei teagi et , kas saan selle veepumba kätte ilma mootorit maha võtmata või tuleb mootora maha kakkuda???
Üks pilt kah , kus on näha ,et jahutusvedelik jookseb veepumbast mööda mootori rihma :
Pilt
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

Postitus Postitas Hendrikk »

Täna sai siis viljandist uus veepump ostetud ja homme ehk jõuab ka mootori vahelt välja tõsta ja uue veepumba külge kruvida ..
Pilt
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

ei ole kunagi mootorit maha võtnud veepumba vahetuseks. Kui ilma ei tule siis lase esimene mootori padi lahti ja tõsta mootorit, siis tekib piisavalt ruumi.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Enamusel mootoritest, millel jaotusrihm muu hulgas ka veepumpa käitab, kaasneb rihma korralise vahetusega kohustuslik veepumba vahetus. Ega siis sellepärast keegi mootorit maha hakka tõstma. Nii mõnelgi pillil on need olud väga kitsad, kohati kitsamad, kui samaral, kuid töö ikkagi teostatav.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

Postitus Postitas Hendrikk »

Tänu soovitustele jäi mootor siiski auto peale ja veepump sai kah vahetatud , nüüd mootor jälle koos ..
üks pilt vanast pumbast kah , ise ma aru ei saanud, kuidas ta niimoodi võllist pooleks on läinud:o:o:P:P:P:P
Pilt

Uploaded with ImageShack.us
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Piltlikult öeldes on see pump milli maha sõitnud.Odav punane silikoon ruulib igalpool-tihend jookseb ja paneme möga vahele!See pumba võll on lihtsalt väsinud.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

 
MargusR kirjutas:Piltlikult öeldes on see pump milli maha sõitnud.Odav punane silikoon ruulib igalpool-tihend jookseb ja paneme möga vahele!See pumba võll on lihtsalt väsinud.
ise sain miski saksa pumbaga sellise tulemuse paari tuhandega :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

Postitus Postitas Hendrikk »

nüüd selle pumba loest arenenud edasi midagi muud kuna nüüd ajab ploki ja kaane vahelt õli välja :regan:regan:regan:(:(:(
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Õlikanali vaskseibist tihendus surnud.Uus plokikaanetihend ja tuld kui just erilise anomaaliaga tegu pole.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

 
olaaf kirjutas: 
MargusR kirjutas:Piltlikult öeldes on see pump milli maha sõitnud.Odav punane silikoon ruulib igalpool-tihend jookseb ja paneme möga vahele!See pumba võll on lihtsalt väsinud.
ise sain miski saksa pumbaga sellise tulemuse paari tuhandega
Olaaf´oli see Master Sport?
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Ei, MS toodangut üritan vältida :) samas MS on ainult hiina sodi rebränd nagu paljud teised!
Mina pakuks ikkagi seda, et kaas kõver nüüd peale suuri keetmisi, see õlipumba vaskrõngas nüüd niisama lihtsalt järgi ei anna.
Kaas maha - sirguse kontroll ja uus tihend.
Samas kui kaas maas võiks vähemalt klappide seisukorra üle vaadata, kui lekivad siis soveldada..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta