1. leht 1-st

Samara summuti

Postitatud: 28 Mär 2013 08:25
Postitas PikkPresident
Tervitusi siinsele rahvale uue kasutaja poolt!

On plaanis vahetada keskmine ja tagumine summuti. Tagumisega on lihtne: teoreetilised uuringud ütlevad, et läbi "sajandite" on tagumine pott kõigil Samaradel sama, nüansina sedaanil tagumisse otsa pandud pikendav torujupp.

Keskmisega on rohkem segadust: selle pikkus sõltub katalüsaatori puudumisest/olemasolust ja katalüsaatori pikkusest (Euro2 või Euro3). Euro3-ga on aga sellised lood, et peale Fenno ja Mufflexi teised tootjad selle aastatuhande Samarat ei tunne.

Põnevust lisab see, et autol on tehasest all 2110 koodiga "pajad". 100-seeriale on pakkumisi rohkem, lisandub näiteks Klarius, vähemtuntud brändidest Asso ja Veneporte.

Siit küsimus, et mis vahe on 2108 ja 2110 Euro3 sumpadel? Kas nad on vabalt omavahel vahetatavad või kombineeritavad (näiteks 2108 lõppsummuti ja 2110 kesksummuti või vastupidi)?

Ja kas peale eesmise toru pikkuse on 2108 koodiga kesksummutitel mingit põhimõttelist erinevust? Küsimus ajendatud sellest, et keevitusvõimelise kodanikuna saaksin vajadusel ka vale asja lühemaks teha, kuigi "bolt on" oleks parim lahendus.

Tänud kaasa mõtlemast ja vastamast!

Postitatud: 28 Mär 2013 17:35
Postitas kopp
08 ja 11x tagumised pütid samad peaaegu,08 tagumine toru pisut lühem ja oli puudu ka eesmine kinnituskonks tripile.Resonaatori tagumine toru eelduste kohaselt sama,erinevus ilmselt eesmise toru pikkus.mootorid samad seega erinevus ilmselt torude pikkuses.Euro 3 kat kõhu all arvata võib,et Euro 2 sama.Kataloog ju näitab pildi kuda need torud jooksevad

Postitatud: 30 Mär 2013 15:17
Postitas MargusR
08 ja 110 seeria resonaatori eesmine toru erinevad pikkuse poolest.Tagasumpa on ühine 08 ja 112 ning 110 ja 111.

Postitatud: 03 Juul 2015 10:50
Postitas PikkPresident
Ise küsin, ise vastan.

Kõigepealt - 2110 kood ei ole kogu summuti vaid poti oma. Sellise koodiga pott tehti valmis ja hiljem vaadati, milline torujupp sinna külge keevitada. Võibolla eksisteeris tootekood mingi kleepsu kujul või veeretati lihtsalt konteiner liini äärde.

Tellisin autoosad.ee-st Mufflexi asjad. Teenindus kiire: kell 14:30 esitatud tellimus oli järgmisel hommikul Lõuna-Eestis kohal.

Mufflexi koodid on samad mis Fennol. http://catalog.fennosteel.com/fennostee ... i&chassis=

Samas on paras segadus OEM koodidega. Vene kataloogid annavad Lääne omadega võrreldes hoopis teised koodid. Aga see selleks, eeltoodud Fenno koodide põhjal saab õiged asjad.

Tellisin ka uued tripid, väidetavalt Saksa omad. Kaks aastat hiljem oli viiest terve ainult üks. Seevastu tehases alla pandud originaalid on tänaseni heas seisus. Nii et pole need Vene asjad alati nii halvad midagi.

Kataloogitarkuse väitel on selliseid trippe kasutanud VAG rohkem kui 20. aasta vältel. (Golf I, II, Audi 80 B1, B2, B3, 100 C2, C3, C4 jne) Seega masslevinud kraam, kuigi tundub, et VAZi originaalid on väheke pikemad, sest alguses kippus tagasummuti mõnikord vastu põhja kolisema. Nüüd tellisin Bosali tripid (kuigi mingit pakendit/tõestust selle kohta ei ole). Näis, kuis need vastu peavad.

Aga ei ole minu ihusilmad seni näinud automobiili, millel trippide kättesaamiseks kütusetorustik lahti tuleks päästa:) Nüüd olin natuke targem, painutasin veidi kere küljes olevaid konkse.