Sooja õhu võtt sissepritsega autol?

Sooja õhu võtt sissepritsega autol?

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Sooja õhu võtt sissepritsega autol?

Postitus Postitas SexSix »

Kas sissepritsega autol ei olegi võimalust sisselaskesse sooja õhku võtta? Kas õhulugejasse minevast jahutusvedelikust piisab? Variandid? Bensiinikulu on suur.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Sõltub massinast. Escordil on olemas kofrutoru. Polol samuti.
Mis pillil see sul puudub?
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Lada Baltic.

Postitus Postitas SexSix »

Ladal ikka. Ja sisselaske kollektoril ei ole jahutussärki. Seega sisselaske kollektorit ei soenda jahutusvedelik. Pritse on GM oma.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Sissepritsel ei peeta seda vajalikuks - seda enam et kütus pritsitakse sisuliselt otse plokikaande - milleks seda kollektorit ennast soendada.
Drosselklapi juures olev tosool soendab ainult siibri osa, kuna sinna tuleb peenike voolik karterituultega - mootoris tekkiv niiskus, mis sealtkaudu sisse imetakse, võiks muidu siibri kinni jäätada külmadega :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Saan aru, et antud auto tehtud soemasse kliimasse. Tava Samara kippus üle kuumenema. Kas õhuvõtturisse sooja õhu juhtimine annaks bensiini kokkuhoidu? Suve paremad päevad versus talv, kulu vahe 2L sajale. Talvel siis rohkem. Saan aru, et plastmass rehvidega võtab vähem, kui lammell rehvidega sõites. Aga 2L on palju.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Tava samara isegi väga sportlikus seades pole kuumas kliimas liikluses osaledes üle kuumenema kippunud.
Kuna pritsel kasutatakse kuumeneva traadiga õhulugejat, siis sissemineva õhu soendamine ilmselt head ei too..
Pigem proovi kapotialune ära isoleerida, et mootor niipalju sooja ei kaotaks ning ära kasuta salongisoendust :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Üks tähelepanek veel. Kuna esistange on hoopis teise kujuga siis sõidu ajal esikapott punnitab kuidagi. Esiserv on ühe cm jagu kõrgemal. Kapott on terve ja raam kattepleki küljes kinni. Lukkustus terve. Kuidagi suur õhusurve on mootoriruumis...ära kasutasalongisoendust:)...
http://gomotors.net/pics/Mitsubishi/mit ... iev-06.jpg
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kas sul käigukastis on mootoriõli või transmisiooni õli.
talveks peaks kasti miski 0w40 õli sisse panema :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Kui midagi ära ei külmu siis on oleks kõik nagu korras... Mida külmem õhk seda kõvem perfoomans?
m'kay
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

K. kastiõli, mis see on?

Postitus Postitas SexSix »

Huvitaval kombel pole kunagi esiveolistel k. kastiõli vahetanud. Ei ole aimugi, mis seal sees on. Suurega pean üle 100 km sõitma (-20c juures) enne kui kergelt veerema hakkab. Aga seal on mootoriõli vahetusvälp a`100 000 km ja k. kastil, tagasillal a`400 000 km.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Niikuinii on talvel kulu suurem - sa ei hakka ju talveks rattalaagritesse teist määret sisse ajama.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

Postitus Postitas kopp »

[rquote=202496&tid=31492&author=olaaf
Kuna pritsel kasutatakse kuumeneva traadiga õhulugejat, siis sissemineva õhu soendamine ilmselt head ei too..
:)[/quote]
Aga mida halba siseneva õhu soojendamine teeb?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Suure ei toimi õigesti asi enam, testima mina ei hakka kuna tükk on üsna kallis..
Kui sisse juhtida juba kuum õhk, siis ei teki enam õhulugejale vajalikku temperatuurimuutu, mis külma õhu läbivooluga jahutab temperatuuritundlikku elementi..

http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_flow_ ... _.28MAF.29
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

INTAKE AIR TEMPERATURE on üks sissepritse funktsioon mida edastatakse ajule(ei tea küll kas sellel pritsel on)Mina ise ei segaks mingi temperatuurimuutmisega vahele.See kaks liitrit sajale pole palju mitte kui arvesse võtta lumest tekkinud veeretakistuse suurenemine,kauem külmana töötamine jne.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Ma lepiks ka sellega, mis on. Selge see, et talvel on kulu suurem. Suuremaks jääb ta siiski ikka kui suvel. Areta ja tee mida tahad. Ning kui selle tulemusel lõpuks isegi võidaks 0,2-0,3 l./100km. Kas see oleks kogu ajakulu ja seda võitu väärt? Ei sõida ju miljoneid kilomeetreid maha aastas ning kogukulust on see vaid 2-3 %.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

"Tihendi" viga.

Postitus Postitas SexSix »

o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

 
Vabanda aga mitte kottigi ei saanud selle video mõttest aru.
Keegi teeb talvel möödasõitu!?
Palun selgitust
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Küttekulu suur, sest ei viitsi tiksuda 50-60-70-ga maanteel. Raske jalg.:(
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Ma oleks üliõnnelik, kui talvel ainult 2l oleks kütusekulu suurem. Mul pigem 5-6l kulu suurem:D Liikumiskiirused samad, mis suvel.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

See küll margist väljas,aga mu toikaril on suvine kulu 7,5 ja praegu 11 sajale.Ladaga 7 asemel 9,5 kompuutri järgi.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
Vasta