ega variante palju pole, temp andur, gaasiasendi andur ja lamda andur:)
OBD pistikus on K-line kontakt - sealt saab vead diagnostik kätte.
Kuna sa oled neid andureid kinni lahti ühendanud on ilmselt paras pudru ja kapsad seal veakoodides
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Tundub temperatuurianduri viga olema. Asub termostaadikorpuses ja on kahe klemmiga.
Kui oled Tallinnas/lähiümbruses siis saan veokoodid vajadusel lugeda.
Kummaline lugu siis selle masinaga.
Wasted Spark süütesüteemis, kus kahe silindri peale on üks süütepool saab üks silindritest sädet, teine mitte....
See probleem kisub päris huvitavaks, hoia ikka rahvast kursis, kuidas asi laheneb.
Kui üks pütt tagant ära siis ju pada lonkab rapub aiste vahel ja häälest kohe kuulda,detonatsjooni andur annab kohe häiret.Isegi salongis sõidu ajal kuulda,et miskit mäda.
OK, siis vabandan. Kuulen sellist varianti esimest korda. Meil olnud koguaeg korduvülevaatus pool täishinnast.
Eks need punktid on eraettevõtted ja reeglid on nende teha. ARK annab ette ainult hinnapiirid "ot i do".
motamees kirjutas:OK, siis vabandan. Kuulen sellist varianti esimest korda. Meil olnud koguaeg korduvülevaatus pool täishinnast.
Eks need punktid on eraettevõtted ja reeglid on nende teha. ARK annab ette ainult hinnapiirid "ot i do".
Või nii. Olin seni sama teadmisega elanud. See "tasuta" asi on üllatus. Ilmselt üritatakse sel moel klienti enda juurde kinnistada. Millegagi tuleb ju meelitada.