Kas keegi on käinud vaatamas?
Kas keegi on käinud vaatamas?
-
oOlle
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 22 Apr 2007 20:16
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: škoda Octavia
Kas keegi on käinud vaatamas?
Pärnus on üks 111 müügis http://www.auto24.ee/used/1080283 . Kas keegi on käinud sada vaatamas? Mida peaks üldse kasutatud esiveolise ostu puhul jälgima?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Üldist seisukorda ja roostet! Mootor ja kast peavad olema kuivad,
käigud peavad lülituma kenasti ja ei tohi järsul gaasi mahalaskmisel või kergelt auklikul teel välja käiku visata,
kast ei tohi kuuldavalt uluda, (va väike hääl 5nda käiguga on suht paratamatus)
Kui check engine põleb siis võib ees oodata keskmine summa eurosid andurite vahetusele.
Käivituma peab mootor kohe ja tühikäigul töötama vahelejättudeta - üldiselt need 2000 aastate 8v mootorid koostekvaliteediga just ei hiilga..
Samas on tegu ikkagi niii põhimõtteliselt lihtsate tehnoloogiliste lahendustega, et mingeid tohutuid ämbrisse astumisi
õnnestub esialgse vaatlusega juba üldiselt vältida.
Kõige kallim asi on siiski kere ja põhja remont,
Mootori saab uue 100-150 € eest, kast veidi kallim.
Akna el tõstukid tasuks veel üle vaadata - kipuvad ära kuluma.
ehk kodanik Raldo kommenteerib lisaks!
edu
käigud peavad lülituma kenasti ja ei tohi järsul gaasi mahalaskmisel või kergelt auklikul teel välja käiku visata,
kast ei tohi kuuldavalt uluda, (va väike hääl 5nda käiguga on suht paratamatus)
Kui check engine põleb siis võib ees oodata keskmine summa eurosid andurite vahetusele.
Käivituma peab mootor kohe ja tühikäigul töötama vahelejättudeta - üldiselt need 2000 aastate 8v mootorid koostekvaliteediga just ei hiilga..
Samas on tegu ikkagi niii põhimõtteliselt lihtsate tehnoloogiliste lahendustega, et mingeid tohutuid ämbrisse astumisi
õnnestub esialgse vaatlusega juba üldiselt vältida.
Kõige kallim asi on siiski kere ja põhja remont,
Mootori saab uue 100-150 € eest, kast veidi kallim.
Akna el tõstukid tasuks veel üle vaadata - kipuvad ära kuluma.
ehk kodanik Raldo kommenteerib lisaks!
edu
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."