käigukasti õli

käigukasti õli

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

käigukasti õli

#1

Postitus Postitas kopp » 11 Sept 2012 20:18

60 tuhhi ees ja peaks käigukasti õli vahetama vist,aga millist õli sisse valada?Poes värvi järgi valida ja mõistus sai otsa.Mida veel tegema peab hooldusel peale õlide vahetuse?

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#2

Postitus Postitas PuZuP » 12 Sept 2012 02:14

Värvi järgi ei valita midagi. Tuleb ikka natuke numbreid ka teada. Eeldan, et Sul igapäeva sõidu masin, siis 75W-90 on väga hea. Soovituslikult täissünteetiline. Ning juhul kui peaks olema sillablokeering, siis kindlasti vastava markeeringuga sillaõli.

Hoolduse kohapealt käiakse kõik sõlmed üle, logistatakse liigendid ja puksid, kontrollitakse, et midagi pragunenud poleks näiteks voolikutest, kontrollitakse visuaalselt piduritorustik üle, määritakse uksehinged jne jne... nimekiri on pikk.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3936
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#3

Postitus Postitas logman » 12 Sept 2012 07:50

 
PuZuP kirjutas:..., siis 75W-90 on väga hea. Soovituslikult täissünteetiline..


Kui postitaja profiili uskuda, siis peaks olema tegemist saja-seeria esiveolisega.
Vanasti käis samaaridele käigukasti mootoriõli.
Korralikus poes on tavaliselt olemas kataloogid, mida mõistlik müüa kasutada oskab, kui klient õlide-filtrite valimisel hätta jääb.
Oma samaaril sai ka päris sillaõli sisse aetud, just see eelnimetatud tähisega ja sünteetiline pealekauba. Aktiivsemal paarutamisel (kardi- ja jäärajad) kippus käigukang õli soojenedes raskemini liikuvat. Muud häda polnud miskit ja arvan, et määrdeomadused on sel sillaõlil etemad, kui kastis kasutamiseks ettenähtud mootori omal.

kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

#4

Postitus Postitas kopp » 14 Sept 2012 13:05

Täissünti tahakski panna ja ikkka käigukastile mõeldud.Sooja mootoriga käib käigukang ja pisut raskemalt nagu mainiti,auto igapäeva kasutuses maanteel.

kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

#5

Postitus Postitas kopp » 28 Sept 2012 17:54

Nii nüüdseks õli olemas,aga palju seda sisse valama peab?Raamatus tabel ütleb 3,3 L,vaatad raamatus kus käigukastist õli välja lastakse ütleb 4L.

MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

#6

Postitus Postitas MargusR » 28 Sept 2012 19:38

Sellel autol on ka kastil õlivarras.:cool:Asub teine kasti ülaosas kummeeritud rõngaskäepidemega.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.


Mine “Esiveolised”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist