süütelukk
süütelukk
-
hHendrikk
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 126
- Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
- Asukoht: viljandi
- Autod: vaz 2108 samara
süütelukk
küsimus siis selline et kus kohast saaks samara süüteluku 0asendist raadiole voolu
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Kõige lihtsam ju võtta tester kätte ja vaadata, millisele juhtmele süütelukku esimesse astmesse keerates vool peale tuleb. Vaata ka seda, et samale juhtmele jääks vool peale ka siis kui süüde sisse keeratud, muidu sõidu ajal raadio ei töötagi.
Või tahad sa ikkagi, et raadio siis mängiks, kui võtit üldse süütelukus pole (0-asend)? Siis vea ikka akult pluss või vaata samamoodi testriga, kusagil seal raadio asukoha kandis peaks olema pideva plussiga juhe täitsa olemas, vähemalt minu 07-mel on punast värvi päris paraja jämedusega juhe.
Või tahad sa ikkagi, et raadio siis mängiks, kui võtit üldse süütelukus pole (0-asend)? Siis vea ikka akult pluss või vaata samamoodi testriga, kusagil seal raadio asukoha kandis peaks olema pideva plussiga juhe täitsa olemas, vähemalt minu 07-mel on punast värvi päris paraja jämedusega juhe.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Igasugustele muusika või päevauudiste kuulamise aparaadile soovitan soojalt võtta toitevool ikkagi otse akult ja teha seda tavatraadist jämedama kaabliga.
Põhjus väga lihtne.
Jämedast mahub toide paremini läbi. Ja sedamoodi otse vooluallikast võttes on kaod minimaalsed.
Noor inimene, teadagi - peagi lisanduvad võimendi, suuremad kõlarid, bassi tümm ja muud tänapäevased kõrvaergutid...
Kõik need tahavad üsna suurel määral süüa saada.
See eelnenud jutt ei kehti originaali taga-ajamise juures.
Kuid on hetki, mil ka originaalpillidega valjult mussi kuulates salongi valgusti vilkuma võib hakata. Toide ei mahu peale tulema, seepärast nii juhtubki.
Kaasaegsetel kirjudel pillidel on lisaks toitejuhtmele ka töölerakendamise ehk lülitamise juhe. Selle võid panna läbi süüteluku käima.
Põhjus väga lihtne.
Jämedast mahub toide paremini läbi. Ja sedamoodi otse vooluallikast võttes on kaod minimaalsed.
Noor inimene, teadagi - peagi lisanduvad võimendi, suuremad kõlarid, bassi tümm ja muud tänapäevased kõrvaergutid...
Kõik need tahavad üsna suurel määral süüa saada.
See eelnenud jutt ei kehti originaali taga-ajamise juures.
Kuid on hetki, mil ka originaalpillidega valjult mussi kuulates salongi valgusti vilkuma võib hakata. Toide ei mahu peale tulema, seepärast nii juhtubki.
Kaasaegsetel kirjudel pillidel on lisaks toitejuhtmele ka töölerakendamise ehk lülitamise juhe. Selle võid panna läbi süüteluku käima.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Päris kindlasti on süüteluku juures olevas pistikus 12v igal rezhiimil olemas!samaramees kirjutas:asi selles ongi et ma otsisin armatuuri alt ja mujalt salongist et kus kohas oleks 1 astmes voolu ei leidnud ma ühtegi juhet kus oleks voolu
Lahtiseid juhtmeid millel pidev 12V peal tehasest üldiselt armatuuri alla ei panda arusaadavatel põhjusel...
Võta plastikud roolisamba ümbert ära ja testriga leiad kindlasti koha kust varastada makile...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMargusR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 244
- Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Subaru Forester 2009
Nagu siin Logman rääkis,soovitan ka mina otse akult võtta.Omal kogemus selline,et sai ka kuskilt juhtmevargaga vool peale võetud,aga suurema helitugevuse juures hakkas raadio katkuma(ehk siis pilt läks eest ja tuli seki pärast tagasi).Lahendus oli akult otsetoide.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Mul tööbussis Pioneeri plänniga aeg-ajalt sama jama juhtubki.MargusR kirjutas:... sai ka kuskilt juhtmevargaga vool peale võetud,aga suurema helitugevuse juures hakkas raadio katkuma(ehk siis pilt läks eest ja tuli seki pärast tagasi).Lahendus oli akult otsetoide.
Eriti öösel täistuledega pikalt liikudes + soojenduse vurr uhamas ja kui siis lisaks korraks piduritulesid ka põletad, ongi oodatud seis käes.
Kõiki plänne ei kannata ühendada nende peenikeste kõrte otsa, mis tehases masinasse paigaldatud.
-
hHendrikk
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 126
- Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
- Asukoht: viljandi
- Autod: vaz 2108 samara
mul ongi see jama et kasutan mingit sony makki ja toite juhe on hetkel veetud kuhugi sellisesse juhtmesse, mis reageerib kui süüde sees aga täna tekkis probleem et kui auto käima panin ja gaasi antsin hakkas hääl vönkuma ning raadiol kadus pilt ära ning hiljem kui sain ventilaatori nupust käima panna kordus sama jama et vool kadus raadiost.
tagatipuks kärssas veel süüteluku kaitse läbi ja ma ei saagi nüüd aru et miks ta läbi läks.
tagatipuks kärssas veel süüteluku kaitse läbi ja ma ei saagi nüüd aru et miks ta läbi läks.
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''