Probleemid veakoodide lugemisega

Probleemid veakoodide lugemisega

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 282
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Vaatasin üle ja minu masinal ebatasase tee andurit pole.


Peale Check Engine tule põlema hakkamist lugesin uuesti veakoode ja sain eelnevale kolmele veel kolm veakoodi lisaks:
4) 0140 – Peale katalüsaatorit asuva hapnikuanduriga ühendus katkenud
5) 0141 – Peale katalüsaatorit asuva hapnikuanduri kuumutuselement on defektne
6) 0113 – Sisendõhu temperatuurianduri väljund on kõrge.

Peale katalüsaatorit olev hapniku andur on jällegi alates Euro 3 masinatel leiduv vidin ja minu masinal pole peale katalüsaatorit ühtegi andurit.

Sisendõhu temperatuuri anduri kohta pole ma aga vastust leidnud - kas selline andur peaks minu autol olema või ei? Kui peaks olema siis kus kohas ta asuda võiks?

Edit:
Sisendõhu temperatuuriandur asub õhulugeja korpuses ja on ühendatud 1. klemmi külge õhulugeja pistikus. Kuid minu masinal sinna juhet ei lähe.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Tõenäoliselt peab see asuma õhulugeja korpuses. Pole varem kunagi sellise veaga kokku puutunud
m
mauer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
Asukoht: Tartu-Laeva
Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi

Postitus Postitas mauer »

Allah, kas sul peale neid kolme veakoodi masin käivitub ka ? Mul nival samad veakoodid lambdaga, ainult et esimesel. Olen kaks korda lambdat vahetanud, ikka sama lugu. Viimasega õnneks kadus üks ära jäi ainult kütteseade defektne. Mõõtsin juhtmete takistused ära kõik ok. Aga veateade ikka. Peab mingi targema inimese juurde minema. Ise kahtlustan aju viga. Ülejäänud kõik juba proovitud.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1390
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Teemast välja küsimus, mida see ebatase tee andur teeb?
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Kui üle kuudi paned,lülitub mootor välja.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 282
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Ebatasase tee andur on ikka ebatasase tee kindlaks tegemiseks, tööpõhimõtet on kirjeldatud natukene näiteks siin: http://amastercar.ru/articles/injection_fuel_14.shtml


 
mauer kirjutas:Allah, kas sul peale neid kolme veakoodi masin käivitub ka ?
Minu Samara töös küll mingeid muutusi ei toimunud kui Check Engine tuli põlema läks. Käivitub ka kenasti. Ainus probleem on külma mootoriga kiirendades tekkiv jõnksutamine.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

 
allah kirjutas:
Ainus probleem on külma mootoriga kiirendades tekkiv jõnksutamine.
See sobib küll sisendõhu anduriga hästi kokku
m
mauer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
Asukoht: Tartu-Laeva
Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi

Postitus Postitas mauer »

Anna siis teemas ka teada kas piisab sul ainult lambda vahetusest? Ma korra vahetassin veakoodid jäid ikka peale nullimist alles. Nüüd panin jälle uue lambda, alles jäi ainult lambda küttekeha defektne olek. Vähemalt küttekulu sain normi. Tiit kas sul diagnostivõimalus ka olemas. Mõtlen sellist diagnosti kus saab näiteks ka pihusteid järelt ära võtta jne. Veakoode saan ise ka lugeda ja kustutada.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Ei, mul ikka tavaline autosse paigaldatav, mis veakoode näitab.
Üks NIVA aju vedeleb niisama kui sul huvi on. euro-3
p
Priidic
Ladaklubi Liige
Postitusi: 614
Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Samara Baltic

Administreeriv toiming

Postitus Postitas Priidic »

 ! Sõnum kasutajalt: Priidic
Teemad on ühendatud.
9x mõtle, 1x postita!!! :cool:
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 282
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

 
mauer kirjutas:Anna siis teemas ka teada ...
Ma paar aastat selle vigase autoga ringi sõitnud, kuid see talv hakkas rohkem tõrkuma ja kütuse kulu tõusis ka 11 liitri peale ning sai asi käsile võetud.

Kirjutasin Euro 3 aju Euro 2-eks ümber ja tulemuseks on veakoodid kadunud (enam ei otsita puuduvaid andureid taga). Nüüd küll veakoode pole aga mootor ikka jukerdab (kiirendades puterdab nii külmalt kui ka soojalt, jõudu pole ja tühikäik on vahest 2500 rpm) - seega viga polnud selles.
Aju viga pole ka sest sai teist aju ka proovitud ja mehhaaniline viga ka ei saa olla, sest peale värskelt kirjutatud aju paigaldamist töötab mõnda aega enamvähem. Restart teeb ka mõnikord asja paremaks.

Kui keegi tahab siis ma võin aju ümberkirjutamisest ja immo eemaldamisest kirjutada.

Edit: Tegin eraldi teemad:
  1. Aju kirjutamine
  2. Immobilaiseri eemaldamine
    [/list=1]
    Lisaks leidsin inglise k. veakoodide seletused: http://lada-club-deutschland.de/DST-8_F ... glisch.pdf
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

 
allah kirjutas: 
mauer kirjutas:Anna siis teemas ka teada ...
Kui keegi tahab siis ma võin aju ümberkirjutamisest ja immo eemaldamisest kirjutada.

Väga hea lugemine oleks ka minusugusele võhikule :o
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
k
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

Postitus Postitas kopp »

 
Qunts kirjutas: 
allah kirjutas: 
mauer kirjutas:Anna siis teemas ka teada ...
Kui keegi tahab siis ma võin aju ümberkirjutamisest ja immo eemaldamisest kirjutada.

Väga hea lugemine oleks ka minusugusele võhikule :o
Sama siin
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

 
allah kirjutas: Kui keegi tahab siis ma võin aju ümberkirjutamisest ja immo eemaldamisest kirjutada.
Ootame postitust, seda oleks huvitav lugeda..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 282
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Ma pole julgenud varem hõisata aga tundub, et sai korda, sest viimased pool aastat on auto korralikult käitunud. Seda siis peale siibri asendi anduri vahetamist. Asemele läks Veerennist saadud kontakti vaba andur.

Veale sain jälile puht juhuslikult kapoti all anduri pistikut näppides kui tühikäik oli üle 2000-de. Pistiku painutamise tulemusena langes tühikäik normaalsele tasemele. Igatahes imelik viga, sest kui tühikäik oli üle 2000 ja restart ajule teha siis langes ja püsis tühikäik mõned päevad 1000 juures ning hakkas siis jälle tõusma. Gaasi pedaaliga mängimine ei aidanud ja „auku“ ka ei onud sisse kulunud.

Muide, ma olin juba korra seda andurit vahetanud, sest esimesel kulus kuskil 2000 pöörde kandis „auk“ sisse. Lisaks selle vahepealse aja jooksul on vahetatud ka õhulugeja.
p
PikkPresident
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 27 Mär 2013 21:03
Asukoht: Lõunamaa taeva all

Postitus Postitas PikkPresident »

Vast on teema sobilik oma mure kurtmiseks...

Veakood P0140, aju 7.0. Siit foorumist leitud maakeelseks konverteeritud Exceli tabel ütleb puudub teise lamda aktiivsus.

Venekeelne materjal mainib aga ahela katkestust. Kui kompuutrist veateade ära killida, saabub mõneks ajaks vaikus, kuid tuima järjekindlusega tuleb veakood tagasi.

Kas ülevaatusel ei hakata virisema, kui cheki tuli põlema läheb? Samas on minu arusaamist mööda teise lamda ainuke funktsioon katalüsaatori toimimise kontroll.

Kas tormata lamdat ostma või on asi juhtmetes? Põhja alt pistiku juurest on punasel juhtmel isolatsioon veidi vigastatud. Millise aju otsa juurde (ma oletan, et otseteed sinna) too juhe välja jookseb?
Ja ma tei säändse viguri, et osti hindäl Žiguli
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 282
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

p
PikkPresident
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 27 Mär 2013 21:03
Asukoht: Lõunamaa taeva all

Postitus Postitas PikkPresident »

Tänan, allah!

Mul kuskilt salvestatud ilus värviline skeem 7.9.7 versiooni kohta, mis on veidi teine maailm. Samal lehel oli ka 7.0 skeem, aga ei ole seda enam üles leidnud.

Leidsin sellise diagnostikajuhise http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/obsc ... ys_vpr.pdf

Võibolla on siit läbi käinud, aga kordamine on tarkuse ema, endalgi tulevikus hea leida.
Ja ma tei säändse viguri, et osti hindäl Žiguli
Vasta