Lada Samara (08) bensupump! KORRAS!
Lada Samara (08) bensupump! KORRAS!
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
Lada Samara (08) bensupump! KORRAS!
Tervist!
Probleem siis selline...Sai täna masinale ostetud ilusti uus tühikäigu mootor vms(andur),ja siis sai masina ilusti tööle,niikui sain paar tiiru jäärajal teha,suri auto ära...Proovisin teda käivitada veel,aga ei lubanud,bensiini haisu ega midagi polnud!
Vedasin masina koju,ja siis tuli pähe et,tavaliselt ikka bensupump teeb häält,uriseb vms! nüüd on see hääl kadunud...säde olemas,aga ju siis bensupump ei funka.
Otsisin nagu lollakas seda bensupumpa taga mööda autot! Ja ma ei leidnud seda üles? Äkki keegi teab kus see on,autoks Lada Samara 21083,95a,1.5 pritsungiga!
Tavaliselt peaks ju olema ka kaitse bensupumbal? Ka seda ma üles ei leidnud...et kellegil ka selle asukoht teada äkki?
Probleem siis selline...Sai täna masinale ostetud ilusti uus tühikäigu mootor vms(andur),ja siis sai masina ilusti tööle,niikui sain paar tiiru jäärajal teha,suri auto ära...Proovisin teda käivitada veel,aga ei lubanud,bensiini haisu ega midagi polnud!
Vedasin masina koju,ja siis tuli pähe et,tavaliselt ikka bensupump teeb häält,uriseb vms! nüüd on see hääl kadunud...säde olemas,aga ju siis bensupump ei funka.
Otsisin nagu lollakas seda bensupumpa taga mööda autot! Ja ma ei leidnud seda üles? Äkki keegi teab kus see on,autoks Lada Samara 21083,95a,1.5 pritsungiga!
Tavaliselt peaks ju olema ka kaitse bensupumbal? Ka seda ma üles ei leidnud...et kellegil ka selle asukoht teada äkki?
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
Tagumise istme all on luuk, sealt saad pumba pistikule ligi. Kui on vaja pump kätte saada, pead paagi maha võtma!
Siin on näha see karp, kus asuvad pritse kaitsmed ja releed http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 428&page=2
Siin on näha see karp, kus asuvad pritse kaitsmed ja releed http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 428&page=2
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Bensiinipump toimetab ladal starteriga käivitades - so juhul, kui mootorist jõuab ajusse vända anduri impulss. Lihtsalt süüte sisse keerates ei pruugi pump korrakski sisse lülituda. Atzkariku masinal sai kõvasti madistatud sellega - isegi pumpa vahetatud - lõpuks oli viga juhtmetes. Sai eest uued paagile veetud ja asi korras - seega tasub testimist otse pumbale pinge peale ja näha kohe kas toimib..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
Hmm,okei,noh,luugi alt nägi seda süsteemi seal natuke...seal siiis mingi suur pistik,4 otsaga...ja sinna peale ei tulnud üldse voolu!Et sinnani voolu ei jõua...
Seal kindalaeka all olev kaitsmeblokk vms,seal paistab ainult 3 sinist kaitset,kõik on korras,aga ühegi peal ei ole voolu...
Et milline sealt see bensupumba oma siis olema peaks..
Tavaliselt kui kõik toimis,siis süüde sisse keerates,oli kohe kuulda kui bensupump järgi tuleb!
Seal kindalaeka all olev kaitsmeblokk vms,seal paistab ainult 3 sinist kaitset,kõik on korras,aga ühegi peal ei ole voolu...
Et milline sealt see bensupumba oma siis olema peaks..
Tavaliselt kui kõik toimis,siis süüde sisse keerates,oli kohe kuulda kui bensupump järgi tuleb!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
olen jah päris palju selle bensiini bumbaga madistanud.
Lisaks kolmele kaitsmele on seal kindalaeka alla ka kolm releed , 1. jahutus ventilaator, 2. kütusepump, 3. ajule peavool (paremalt vasakule loodan, et ei eksi järjekorraga). See kütusepump mitte töötaval autol töötab nagu jumal juhatab. Kõige lihtsam oleks sul teha nii. Kõigebealt lasta kütuselatist surve maha (kütuse lati otsas on väike must kork selle all samasugune ventiil nagu rehvil) seal proovida kas kütuse latis on surve olemas. (vajutad näpuga ventiili alla ja sealt peaks kütus pritsima) Kui surve olemas ja sealt oled surve maha lasknud siis peaks süüte sisse keerates pump kohe tööle hakkama.(kui hakkab siis viga milleski muus kui kütuse pumbas) Kui ei ole survet siis ära kontrollida kaitsmed ja releed ( poest ostes uued releed ei saa olla ka kindel kas naad töötavad ) kui need ka kõik korras. Siis proovida anda otse toide peale kütuse pumbale (Pumpa läheb neli juhet Hall on kütuse pumba pluss, Punane musta triibuga mass, ülejäänud kaks kütuse näidik) kui pump hakkab ilusti tööle siis pump ka korras. Siis arvatavasti katki juhtmed mis jooksevad läbi salongi.
PS. Kui oled nii kaugele jõudnud ,et pumbale oled otse voolu peale lasknud võid proovida ka autot käivitada. Peaks kohe tööle minema.
Lisaks kolmele kaitsmele on seal kindalaeka alla ka kolm releed , 1. jahutus ventilaator, 2. kütusepump, 3. ajule peavool (paremalt vasakule loodan, et ei eksi järjekorraga). See kütusepump mitte töötaval autol töötab nagu jumal juhatab. Kõige lihtsam oleks sul teha nii. Kõigebealt lasta kütuselatist surve maha (kütuse lati otsas on väike must kork selle all samasugune ventiil nagu rehvil) seal proovida kas kütuse latis on surve olemas. (vajutad näpuga ventiili alla ja sealt peaks kütus pritsima) Kui surve olemas ja sealt oled surve maha lasknud siis peaks süüte sisse keerates pump kohe tööle hakkama.(kui hakkab siis viga milleski muus kui kütuse pumbas) Kui ei ole survet siis ära kontrollida kaitsmed ja releed ( poest ostes uued releed ei saa olla ka kindel kas naad töötavad ) kui need ka kõik korras. Siis proovida anda otse toide peale kütuse pumbale (Pumpa läheb neli juhet Hall on kütuse pumba pluss, Punane musta triibuga mass, ülejäänud kaks kütuse näidik) kui pump hakkab ilusti tööle siis pump ka korras. Siis arvatavasti katki juhtmed mis jooksevad läbi salongi.
PS. Kui oled nii kaugele jõudnud ,et pumbale oled otse voolu peale lasknud võid proovida ka autot käivitada. Peaks kohe tööle minema.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
Pmst siis vaatasin sinna kindalaeka alla ja...sealt paistab selline asi et:
Must relee(BOSCH),siis 3 sinist kaitset,ja siis veel üks Must relee (BOSCH)
Need releed on vist kinni ka..paistsid et mingi kõrvaga ja kruvi läbi...Et kas neist siis on mõni bensupump?
Või on ikkagi bensupump kapoti all olevas kaitsmekarbis(mõtlen releed ja kaitset)
Vedasin juhtme otse vooluga pumba peale,kõik toimis,pump hakkas tööle...aga kus siis see vool mul ära kaob..
Leiaks relee ja kaitsme üles,oleks lihtne! vaataks kas nendeni üldse vool jõuab ja kui jõuab,siis relee v kaitse läbi..
Must relee(BOSCH),siis 3 sinist kaitset,ja siis veel üks Must relee (BOSCH)
Need releed on vist kinni ka..paistsid et mingi kõrvaga ja kruvi läbi...Et kas neist siis on mõni bensupump?
Või on ikkagi bensupump kapoti all olevas kaitsmekarbis(mõtlen releed ja kaitset)
Vedasin juhtme otse vooluga pumba peale,kõik toimis,pump hakkas tööle...aga kus siis see vool mul ära kaob..
Leiaks relee ja kaitsme üles,oleks lihtne! vaataks kas nendeni üldse vool jõuab ja kui jõuab,siis relee v kaitse läbi..
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
oled sa kindel et sul seal ainult 2 releed on????
kaitseme plokiga ei ole kütusepumab juhtimisel midagi seost! kui ma ei eksi siis kaitmed olid peale releed nii, et kaitsmel ei olegi toidet peal kui relee ei ole lülitunud. proovi kõigepealt ära vahetada omavahel kõige parmepoolsem ja vasakult teine relee ning ma arvan, et auto läheb sul ilusti käima.
kaitseme plokiga ei ole kütusepumab juhtimisel midagi seost! kui ma ei eksi siis kaitmed olid peale releed nii, et kaitsmel ei olegi toidet peal kui relee ei ole lülitunud. proovi kõigepealt ära vahetada omavahel kõige parmepoolsem ja vasakult teine relee ning ma arvan, et auto läheb sul ilusti käima.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt:
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
ma arvan, et alguses vaheta need kaks releed omavahel ära ja vaatam mis toimub. (alati võid nende asemel panna ka uued releed)joonaskala kirjutas:Jep...seal neid juhtmed tohhuijaaks,aga mitte ühelegi teisele voolu ei tule...see ongi kõige imelikum!
Et vb see sama relee ongi siis läbi..ja kui see töötaks,annaks see edasi voolu kaitsmetesse,ja järgmisesse releesse ka?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
-
jjoonaskala
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 137
- Liitunud: 20 Sept 2011 21:56
- Asukoht: Rapla
- Autod: Lada VFTS(2.0 ford), BMW E28
- Kontakt: