Küsimus 21083i roolilati kohta.

Küsimus 21083i roolilati kohta.

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Küsimus 21083i roolilati kohta.

Postitus Postitas MargusR »

Tervist lugupeetud!Mure selline,et kas roolivarraste latipoolses otstes võib mingitki lõtku tunda olla või mitte?Nimelt kontrolli käigus võtsin varrastest käega kinni ja neid edasi-tagasi pöörates(mitte lükates-tõmmates)oli lati juurest kolksu kuulda.Poldid, mis neid vardaid kinnitavad on kinni ilusti.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Ei tea,kas nii rumal küsimus või pole keegi sellise probleemiga kokku puutunud kunagi.:P
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
Kasutaja avatar
veixx1907
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 04 Jaan 2011 19:25
Asukoht: harjumaa,maidla kula
Autod: Lada 2107,Lada 2101 x 2,Lada niva.,Audi a6 x 2,VIS 23464 MADEL.
Kontakt:

Postitus Postitas veixx1907 »

Nohh kui on tunda et lõtk sees,siis arvatavasti kulunud ja peaks tundma ka kui roooli veidi paremale vasakule keerata:D
7 seeria lada
r
Raldo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 04 Jaan 2008 14:22
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Raldo »

Varraste sisemised otsad on kummipukside peal ja polt kinnitab varda lati külge puksi sisemise hülsiga. Kummipuksi peal annab varrast kuigipalju liigutada ja kui varda silm seal millgi vastu läheb siis võib tunduda lõtkuna. Varras peaks lati küljes olema lõtkuvabalt ja andma liikuma vaid niipalju kui kummipuks lubab.
Kui lõtk on roolilatis sees, siis ei oska kommenteerida, pole vajadust olnud ühtki Lada latti siiani laiali lammutada.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Hammaslatt pöörlebki veidi oma puksidel - kui latt hakkab loksuma (lati keskel olevatest poltidest on mingis rooliasendis võimalik sisemist latti üles/alla või veel hullem vasakule paremale liigutada ilma rooliasendit muutmata vajab detail remonti või välja vahetamist..

Heli võib tulla hammaslati liikumisest vastu oma ülekande hammasratast, kui sõites latt ei loksu/kolksu siis tavaliselt muret pole.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Suur tänu info eest!Latt jääb seekord puutumata.Toredaid saabuvaid pühi kõigile!
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
Vasta