K: õlisurve?

K: õlisurve?

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

K: õlisurve?

Postitus Postitas SexSix »

Käivitades 2111 mootori, millele paigaltatud SCT SM 101 õlifilter, tuleb kaua oodata, et kustuks õlirõhu märgutuli? Kardan, et vale või koguni praak õlifilter. Varjandid?
r
Raldo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 04 Jaan 2008 14:22
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Raldo »

Kataloog näitab filtri koodi õige olevat, tõenäoliselt praak filter.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Külma mootoriga.

Postitus Postitas SexSix »

Esineb see just hommikuti külma mootoriga. Sooja mootoriga ei ole seda viga. Õli veel Gastrol sünt.
r
Raldo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 04 Jaan 2008 14:22
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Raldo »

Filtris tagasilöögiklapp ei pea ja laseb õli süsteemist vaikselt karterisse tagasi. Igal hommikul on süsteem ja filter tühi ja lähebki aega enne kui surve üles tuleb.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Mul oli kunagi sama asi ühe filtriga.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Ikka jama.

Postitus Postitas SexSix »

Paarpäeva auto seisis ja käimapannes ei olnud 10 sek õlirõhku. Filter vahetatud Frammi vastu. Ikka mingi kala sees?
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Administreeriv toiming

Postitus Postitas ando »

 ! Sõnum kasutajalt: ando
Teemat on pügatud.
Jõud taga, peab minema.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

On siis hääl ka selline,et surve puudub(klõbinad-klobinad).Andur ei pane peeti?
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Ega see mooror kõige vaiksem ei ole.

Postitus Postitas SexSix »

Kui õlisurve hakkab tulema siis tõmbab pöörded maha. Selle järgi saan aru, et hakkab midagi muutuma, õlisurve hakkab saabuma.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Praakfiltreid esineb. Tootjat ei mäleta aga odav hind oli kahtlase filtri märgusõna. Sel tootjal pidi praaki päris tihti tulema/olema.
Praeguste soojade ilmadega ei tohiks küll õlirõhk kusagil kaua hulkuda.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

SCT on praak, Fram on praak - mis siis korralik on?
Hea, et saaled veel elus on. Tee xado kuur, siis kindlam külmalt käivitada :lol .

Sa altpoolt ei ole seda mootorit ka uurinud, et kas miskit lipa-lopa logisemas pole?
Andur kontrollitud? Võib-olla mehhaaniline kell prooviks paigaldada?

Üsna müstilised teemad viimasetel päevadel esile kerkinud siin foorumis.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mina olen kõiki neid kuulsaid filtritootjaid ikka ja alati heaks pidanud - samas kui aus olla siis tagasilöögi klapp ei tööta väga paljudel filtritel.

Sellepärast ongi rohkem õnne asi, võimaluse korral olen kasutanud vene filtrit MEHANIK, sealt seeriast pole veel praaki saanud.. veel...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Filtri vahetus.

Postitus Postitas SexSix »

Filtri vahetus toimus kaugjuhtimise teel, olles ise teises riigis. Siis nüüd kodusolles selgus, et vana st. SCT filter oli ikkagi ärakeerates õli pilgeni täis. Tundub, et õlipump on kulunud või on koguni lõhkikülmenud? Enne oli sellel mootoril plokikaanetihend katki. Nii hullusti, et vee ja emulsioonitase ulatus õlivardaauguni.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

 
SexSix kirjutas:Filtri vahetus toimus kaugjuhtimise teel.
Naine vahetas vää?
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Katsetused.

Postitus Postitas SexSix »

Õli oli mootoris pool normist. Hommikul käivitades kustus õlirõhu hoiatustuli 7,1 sec pärast. Lisasin õli. Järgmine hommik oli õlitase 1-2 mm üle normi. Peale käivitust kustus õlirõhu hoiatustuli 4,3 sec pärast.
Asi ei ole õige. Aga eks sissepritse mootor kargab ka kohe käima, kui starterit anda.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Kas Mahle õlifilter OC384 sobib 2112 mootorile?
p
PikkPresident
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 27 Mär 2013 21:03
Asukoht: Lõunamaa taeva all

Postitus Postitas PikkPresident »

 
SexSix kirjutas:Kas Mahle õlifilter OC384 sobib 2112 mootorile?

https://www.eparts.ee/catalog/#tab:3/pa ... 84/type:10 Selle tarkuse järgi sobib. Tegelikult sobivaid filtreid kahte tüüpi, üks pikem ja kitsam, teine laiem ja madalam.
Ja ma tei säändse viguri, et osti hindäl Žiguli
Vasta