Lada Samara 2108 mootoriga probleem!
Lada Samara 2108 mootoriga probleem!
-
mMargusR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 244
- Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Subaru Forester 2009
Lada Samara 2108 mootoriga probleem!
See on küll huvitav,et starterist läheb ja käiguga mitte:P.Karbussil saab reguleerida segu ja tühikäiku,mitte düüse.Selle eest,et kütet liigselt peale ei tuleks hoolitseb ujuk koos nõelklapiga.Muuseas eesti keel ga longab:mad:
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
Kuidas on olukorrad kütusefiltritega?
Kui seisma jääb, siis kaku karpal kaas pealt ja vaata, kas kütet on karpas. Kui karpa tühi, siis otsi viga filtritest, torudest, või kütusepumbast.
Aga kui karpas kütet on võib ju probleem olla ka kuskil süütesüsteemis. Kas läbi minev süütepool, kommutaator, halli andur, või süütelukk. Alati võib ka suurt viga tekitada väike asi- mõni mitte ühendust andev juhtmeühendus.
Kui seisma jääb, siis kaku karpal kaas pealt ja vaata, kas kütet on karpas. Kui karpa tühi, siis otsi viga filtritest, torudest, või kütusepumbast.
Aga kui karpas kütet on võib ju probleem olla ka kuskil süütesüsteemis. Kas läbi minev süütepool, kommutaator, halli andur, või süütelukk. Alati võib ka suurt viga tekitada väike asi- mõni mitte ühendust andev juhtmeühendus.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
Jah kütust on karpas, süütepool sai uus peale pandud ...seega lähne lähipäeval ostan uue kommutaatori, aga kas keegi oskaks öelda umbkaudu palju kommutaator maksta võiks?hautz kirjutas:Kuidas on olukorrad kütusefiltritega?
Kui seisma jääb, siis kaku karpal kaas pealt ja vaata, kas kütet on karpas. Kui karpa tühi, siis otsi viga filtritest, torudest, või kütusepumbast.
Aga kui karpas kütet on võib ju probleem olla ka kuskil süütesüsteemis. Kas läbi minev süütepool, kommutaator, halli andur, või süütelukk. Alati võib ka suurt viga tekitada väike asi- mõni mitte ühendust andev juhtmeühendus.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Jagaja.
Võta jagaja lahti ja vaata ega katik hallile andurile pihta pole käinud või ei käi. Mul olid samad sümtomid. Lõpuks leitsin sellise vea, et hall andur oli kehvasti kinnitatud ja katik käis vahepeal pihta.
Katik lahti pole ja hallile andurile ka vastu ei käi ega pole käinud...siksiveli kirjutas:Tänan kohe lähen uurin asja...SexSix kirjutas:Võta jagaja lahti ja vaata ega katik hallile andurile pihta pole käinud või ei käi. Mul olid samad sümtomid. Lõpuks leitsin sellise vea, et hall andur oli kehvasti kinnitatud ja katik käis vahepeal pihta.
Nii lugupeetud abimehed, mul uut informatsiooni.
Asi nüüd niimoodi, et hakkasin uurima küünalde olukorda ja sädeme olemasolu ja tegin avastuse, et kui ketran starterit pikalt, siis sädet pole, aga kui jupikaupa starterit annad siis säde on ja nii pika kui lühikese ketramise järel starteri ketramise lõpetades tuleb säde ja auto hüppab käima...ühesõnaga ma seletan seda natuke keeruliselt, aga sädemega probleem ja kas siis võib olla süütelukk katki vms...?
PS! Kui jäi arusaamatuks siis ma proovin uuesti seletada...
Asi nüüd niimoodi, et hakkasin uurima küünalde olukorda ja sädeme olemasolu ja tegin avastuse, et kui ketran starterit pikalt, siis sädet pole, aga kui jupikaupa starterit annad siis säde on ja nii pika kui lühikese ketramise järel starteri ketramise lõpetades tuleb säde ja auto hüppab käima...ühesõnaga ma seletan seda natuke keeruliselt, aga sädemega probleem ja kas siis võib olla süütelukk katki vms...?
PS! Kui jäi arusaamatuks siis ma proovin uuesti seletada...
Väntvõlli anduriga auto kohta ütleksin, et väntvõlliandur vigane. Hallianduriga ja jagaja autol siis arvatavasti hallianduris viga. Teine varjant, et kommutaator ei oska enam hallianduri infoga midagi peale hakata(hakkab läbi minema).
Enne viga teada ei saa, kui mõlemad ära proovib. Kommutaatori võid lammarist saada. Kommutaator ei pea olema samara oma, peaasi, et pistik ja juhtmete arv sobib(6 klemmi vs 7 klemmi).
Kommutaator selline tore asi, et kui eelmine päev auto käis ilusti ja hommuikul käima ei lähe, siis 80% kommutaatori asi:D
Täpselt sama asi oli mul bmw m50-ga kui nuka ja vändaanduri juhtmed vahetuses olid. Kui starteriga, või väntvõlli käsitsi ringi ajada, siis oli korraks säde, kui pikalt ringi ajada mootorit, siis polnud midagi.
Enne viga teada ei saa, kui mõlemad ära proovib. Kommutaatori võid lammarist saada. Kommutaator ei pea olema samara oma, peaasi, et pistik ja juhtmete arv sobib(6 klemmi vs 7 klemmi).
Kommutaator selline tore asi, et kui eelmine päev auto käis ilusti ja hommuikul käima ei lähe, siis 80% kommutaatori asi:D
Täpselt sama asi oli mul bmw m50-ga kui nuka ja vändaanduri juhtmed vahetuses olid. Kui starteriga, või väntvõlli käsitsi ringi ajada, siis oli korraks säde, kui pikalt ringi ajada mootorit, siis polnud midagi.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
Nojah süütelukk sai ka üle vaadatud ja süüteluku viga ei ole....mõistus nii otsassiksiveli kirjutas:Ilge jama.
Ostsin uue kommutaatori aga ei tolku midagi...ikka sädemega jama.
Kas siis nüüd peaks uurima lähemalt süütelukku?
Kas siis juhtmed kuskilt vigased, aga no kesse tark öelda oskab kust vaadata?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4650
Elektrisüsteem oskab öelda kust vaadata....
Mõõda kas kommutaatori 5ndal klemmil on süütega pidevalt 12V peal (ka käivitades rohkem kui 10V mis oli vähemalt venelase kommutaatori lävepinge millest allpool sädet tekkima ei peagi)
samuti võta jagajasse mineval pistikul kummilutu ära ja vaata kas juhtmed on kenasti terved.
prooviks vaheta kas hall'i andur või terve jagaja töötavalt masinalt. samuti proovi vahetada süütepooli ja kontrolli ka jagaja rootori olukorda ja tervist.
Elektrisüsteem oskab öelda kust vaadata....
Mõõda kas kommutaatori 5ndal klemmil on süütega pidevalt 12V peal (ka käivitades rohkem kui 10V mis oli vähemalt venelase kommutaatori lävepinge millest allpool sädet tekkima ei peagi)
samuti võta jagajasse mineval pistikul kummilutu ära ja vaata kas juhtmed on kenasti terved.
prooviks vaheta kas hall'i andur või terve jagaja töötavalt masinalt. samuti proovi vahetada süütepooli ja kontrolli ka jagaja rootori olukorda ja tervist.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Tänan uurin kõike tasapisi...siksiveli kirjutas:olaaf kirjutas:http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4650
Elektrisüsteem oskab öelda kust vaadata....
Mõõda kas kommutaatori 5ndal klemmil on süütega pidevalt 12V peal (ka käivitades rohkem kui 10V mis oli vähemalt venelase kommutaatori lävepinge millest allpool sädet tekkima ei peagi)
samuti võta jagajasse mineval pistikul kummilutu ära ja vaata kas juhtmed on kenasti terved.
prooviks vaheta kas hall'i andur või terve jagaja töötavalt masinalt. samuti proovi vahetada süütepooli ja kontrolli ka
jagaja rootori olukorda ja tervist.