110 pidurid

110 pidurid

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
e
eluaegne
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 24 Dets 2007 03:00
Asukoht: kesk-eesti
Autod: 21043;110

110 pidurid

Postitus Postitas eluaegne »

Nii, tänase päevaga lõppes mõistus otsa, tagumised pidurid ei tulnud autot ostes kaasa, sai oodatud ära soojemad ilmad ja hakatud neid otsima. Väljendub anomaalia siis selles, et parempoolse tagumise rattani ei jõua torust pidurivedelik, tõstad vasaku poole üles, siis pedaali pumbates midagi tuleb aga mitte piisavalt. Kui pedaali pumbata jääb see üles, avades parempoolse ratta õhutusnipli ..... pedaal ikka üleval ja õli ei ole, lased pedaali lahti - lööb lurtsuga mingi koguse välja. Vahetatud koormusregulaator ja mõlema poole piduritorud.Kontrollitud pidurivõimendi, sealt jõuab ilusti surve regulaatorisse. Vahepeal mängib ka sedasi, et paremal on surve ja vasakul kadunud või vastupidi. Jutt sai nüüd natuke segane :P ... aga ehk keegi ikka mõistab ja taipab avitada ses hädas.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Kuule see jutt on tõesti nati segane:Pedaal ikka üleval ja õli ei ole,lased pedaali lahti ja...:P: Sa ilmselt mõtlesid seda,et õhutusnipli lahtilaskmisel lööb lörtsu vedelikku välja?Vaata üle kõik regulaatori küljes olevad piduritorude ühendused.Ei pruugi silmnähtavat leket olla,aga imeb õhku vahelt.Ma ühel 111-l pidin kuni keerme mahakeeramise piirini pingutama,et õhu juurdepääs takistada.Ja silindrite juures kontrolli ka üle,sest see on raudselt õhk mis pedaali liikumisel sisse imetakse.Edu!
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
e
eluaegne
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 24 Dets 2007 03:00
Asukoht: kesk-eesti
Autod: 21043;110

Postitus Postitas eluaegne »

No segasem ei anna jutt ja olukord ollagi,lörtsu pidurivedelikku lööb välja mitte õhutusniplist vaid piduritorust,kui se silindri küljest lahti keerata.Regulaator ja torud selle küljes uued ja leket ei ole,pingutatud ka enda arust viimase piirini,rohkem lihtsalt keerate ei julge.Jääb selline arusaam,et õli tuleb,kuid mitte piisavalt ja piisava survega.Krt. nii sodi juba peast sellega mässamisel,et seletada ka ei oska:o
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Kas ka esimesi õhutasid? Peapumbal on kontuurid risti:vasak esimene-parem tagumine,parem esimene-vasak tagumine.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Oled asjaga ühele poole saanud?
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
e
eluaegne
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 24 Dets 2007 03:00
Asukoht: kesk-eesti
Autod: 21043;110

Postitus Postitas eluaegne »

Ei olnud aega,ega tahtmist nende piduritega vahepeal tegeleda. Sai nüüd asi uuesti käsile võetud ja lahendatud üsna lihtsalt, regulaator minema vahelt ja kõik torud uued pandud,pidureid küll ja veel.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Talvel libedaga on ilma regulaatorita ja koormata suhteliselt ebamugav pidurdada, aga kui käed makaronid ja jalad puupakud pole, siis saab hakkama. Kui oled enne kurvi pidurdaja inimene, siis pead endalt küsima, kas külgees kurvis libisedes julged/jõuad gaasi põhja suruda või vajud taguots ees kraavi...
Ühesõnaga hea rehv ja tähelepanelik juht on ilma regulaatorita sõitmisel vajalikud kaaslased :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

Postitus Postitas kopp »

 
eluaegne kirjutas:Ei olnud aega,ega tahtmist nende piduritega vahepeal tegeleda. Sai nüüd asi uuesti käsile võetud ja lahendatud üsna lihtsalt, regulaator minema vahelt ja kõik torud uued pandud,pidureid küll ja veel.
Kas sa ülevaatuselt ka ilma regulaatoritta läbi saad?
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

 
olaaf kirjutas:Talvel libedaga on ilma regulaatorita ja koormata suhteliselt ebamugav pidurdada
Ei tea, pole kunagi probleemi olnud. Talvel vähemalt 4 erineva Ladaga sõitnud millel regulaator puudub. 3 masinat neist kõvasti kergemad kui originaal masin.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ma pidasin silmas just esiveolist ladat :)

Sorri, minu viga..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta