Andke nõu 112 kohta.

Andke nõu 112 kohta.

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
r
rene07
Foorumi kasutaja
Postitusi: 271
Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...

Andke nõu 112 kohta.

Postitus Postitas rene07 »

Plaanis osta 112 ja pakkuda on kaks varianti...Lada 112 Festival 8V 1.5 56kW ja Lada 112 Festival 16V 1.5 67kW. Mis on rahva arvamus ja kummal mootor töökindlam.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Kindlasti on täiesti pommikindel 8v mootor, korduvalt üle elanud ka rihma purunemise. Kui vähegi normaalse õliga sõita ja seda ka vahetada aeg ajalt õnnestub pikka aega liikuda. Rihm on odavam, rullikuid on 1 mitte 2, veepump on sama (vanad 8v mootorite veepumbad omavad kitsamat hammasihmaratast).

16v boonuseks on madalamalt parem väändemoment ja suurem nimivõimsus, kuid rihma probleemide puhul ei pääse vähemalt klappide vahetusest - lisaks veel hüdrotõukurid, mis kehva õli ei armasta.

kogu pritse elu on põhimõtteliselt sama 8v 56(57)kw mootoritega, isegi aju on vahetatav euro3 masinatel (süüte ja kütuse kaardid on tõenäoliselt siiski erinevad - loodetavasti...)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
Raldo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 04 Jaan 2008 14:22
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Raldo »

Ainult mootori vastupidavust arvesse võttes, ei ole 16v mootoril ühtki tõsiseltvõetavat eelist 8v ees.

Rihma purunemine 16v mootori puhul pole haruldane, nagu juba mainitud on tagajärjed oluliselt kallimad kui 8v puhul. Võibolla juhtub rihma katkemist 8v puhul sama tihti, aga kuna midagi ei juhtu siis ei vääri see ka kuskil mainimist.

Lisaks on 16v erinevad esipidurid ja sellest tulenevalt on kasutusel 14 tolli veljed. Algselt on 11x seeria projekteeritud 13 tollistele ratastele ja see jätab rehvimõõduga mängimiseks 14 tolliste velgede juures väga vähe ruumi. Tihti kuuleb probleemi, et 16v-l käivad tagarattad hullusti vastu, siin on probleemiks väikse koopaavaga logarid mida uutele autodele paigaldati.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Soovitan soojalt 16 klapilist.Käib vähe madalamalt igal käigul kui 8-ne(vahe on paarsada pööret).Lisaks vaiksem ja jõulisem.Seda tagarataste probleemi olen isegi kogenud täislastis autoga,aga see sai lahendatud amordikõrgendustega. 1,5-ne mootor lööb klapid pähe,1,6 mitte-omal katse tehtud(1,6) sõidu pealt läks.Köie otsas koju ja uus komplekt külge ja tuld!Rihm,rullikud ja veepump maksavad u.70euri.16 klapilisel on tõesti esipidurikettad suuremad,aga see on ainult plussiks.Selline minu lugu siis.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1390
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Kas 1,6 16V kolvikäik on pikem? Või mis suunas see 100 kuubikut juurde saadud on?
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Algselt postitas: Mel
Kas 1,6 16V kolvikäik on pikem? Või mis suunas see 100 kuubikut juurde saadud on?
.Jep,nii ta on.Ja huvitav on see,et selle tulemusena langes võimsus 1,5kw 67-lt 65,5-le:yllatunud.Aga selle kompenseerib vähemalt mootori terveksjäämine rihma puhul.Omal ajal oli jah 03 ja 06 erinevus kolvi läbimõõdus,mis andis kw juurde,aga nüüd on vastupidi:D

[Muudetud: 18-2-2011 MargusR]
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
Vasta