1. leht 1-st

samaraga probleem (karburaator)

Postitatud: 06 Jaan 2011 17:43
Postitas mihkelmajori
Probleem on siis selline et kui gaasi vajutada siis sureb välja ja mootor töötab ainult täielikult suletud õhuklapiga. Kui natuke õhuklappi avada siis hakkab välja surema. Probleem ei tekkind just eriti järsku. Alguses hakkas jõud ära kaduma ja auto liikus ainult gaas põhjas, kui natuke järgi lasta siis poos kinni kohe. Vahepeal oli nagu helgemaid hetki, kus liikus normaalselt. Aga täna töölt tulle läks asi täiest metsa. Ja ilma tooreta enam üldse ei käinud. Ja kui gaasi vajutada suri kohe välja. Lõpuks sain täielikult suletud õhuklapiga koju ära kulgeda ilma gaasi vajutuseta. Ise mõtlesin alguses et ei saa piisavalt kütet kätte ja kahtlustasin solkkütust. vahetasin filtri ära ja puhusin torud läbi. Aga ikka mitte midagi.
Milles võib veel asi olla.?
Kabuss on just remonditud, kõik uued düüsid ja membraanid on sees. Pmst terve remontkomplekt läks käiku.


Ette tänades, Mihkel.

Postitatud: 06 Jaan 2011 18:10
Postitas olaaf
kas sa terve remontkomplekti enne üle ka vaatasid?
miks karbussi remonditi?
kas ujukitase on õige?

sinu kirjelduse järgi on umbes või liiga väike 1k kütusedüüs (sa ju keerasid õhudüüsi alt välja ka kütusedüüsi - see on all sügaval ja selleks on vajalik täpselt 4mm laiune harilik kruvikeeraja..)

samuti tekitab küsimusi, kas kiirenduspump töötab, vigavõib paikneda valesti komplekteeritud kiirenduspumbas või vigases/ummistunud/defektses tilas - poe omadel tihti see kuulike ei taha tagasivoolu peatada ning kiirenduspumba trakti ei teki rõhku...

[Muudetud: 6-1-2011 olaaf]

Postitatud: 06 Jaan 2011 18:57
Postitas mihkelmajori
Karbuss sai selle sama kinnipoomise pärast remondi.
See karpa ise peaks kunagi sinu tehtud olema, ostsin selle kasutaja france2 käest. See oli see karpa mis sai tema autole ülevaatuse jaoks tehtud.Ujuki taset ei näppinud, jäi nii nagu ostes oli.
Kohe algusest selle karpaga hakkas nöök pihta, peale seda sai pea aegu terve remontkomplekt sisse laotud. Kütuse düüsid sa ka uued pandud, koos õhutüüsidega. Kiirendus pumpa näppima ei hakanud kuna see membraan oli terve seal.

[Muudetud: 6-1-2011 mihkelmajori]

Postitatud: 13 Jaan 2011 14:19
Postitas mihkelmajori
Probleem ei ole ikka kadund. Teise karbussiga ikka sama teema. Paremaks läks, aga ikka jamab. Jõudu nagu pole, täis gaasiga elab ilusti aga kui 90 pealt üritada kiirust hoida siis viskab economeetri seieri põhja ja ei jõua nagu minna ja hakkab jõnksutama. Bensiini filter on uus ja voolikud vahetasin ka ära. Pumba vaatasin ka üle see peaks ka okei olema. Kuid ikka selline tunne on et ei saa piisavalt bensiini kätte. .
Vahe peal nagu toimiks ilusti, aga kui uuesti kiirendama hakata siis kaob jälle jõud ära ja hakkab sama jama uuesti pihta
Mõistus on täiesti otsas nüüd.

Postitatud: 13 Jaan 2011 14:38
Postitas olaaf
kui mõlema karbussiga on sarnased hädad siis ehk küttepumba klapid kulunud, paagis kütusevõttur mudane või kütusetorustik lekib ja tõmbab õhu vahele..

ma eeldan, et süüde on paigas, süüteküünlad korralikud puhtad?
jama võib põhjustada ka kommutaator näiteks...

Postitatud: 13 Jaan 2011 22:50
Postitas mihkelmajori
Kütuse võtturi võtsin maha, sellega on kõik okei paak on ka päris puhas. Aga eks käin veel torud ja voolikud põhjalikult üle. Silma jäi veel see et filtris on töötamise ajal kole vähe kütet, veerand filtrit on täis ainult kui sedagi. Eks seal see viga siis kusagil on.
Süüde sai sügisel mootori vahetuse ajal nii tunde järgi paika pandud ja siis toimis kõik kenasti, vahepeal näppinud pole. Homme vaatan igaks juhuks küünlad ka üle.
Eks tuleb pumbas klapp ära vahetada. Ja siis kommutaatori kallale minna. Kommutaatori tööd saab kuidagi kontrollida ka? või ainult katsetamise värk?

[Muudetud: 13-1-2011 mihkelmajori]

Postitatud: 15 Jaan 2011 15:19
Postitas mihkelmajori
Pumbas asi ei olnud. Peal on teine bensupump nüüd, aga jama jätkub. Küünlad vaatasin ka üle, need on okeid. Küünalde järgi jääks segu nagu veits lahjaks, maru heledad olid.
Kindluse mõttes peaks veel ujukitaseme ära mõõtma. Sellest ka küsimus, mis asendis ma seda mõõtma pean ja palju peaks see ujuki tase olema. Kardan et karbussi lahates läks ujuk kusagile vastu. :puzzled

Postitatud: 16 Jaan 2011 09:22
Postitas tiit
Sooja õhku ikka saab?

Postitatud: 16 Jaan 2011 17:06
Postitas mihkelmajori
Sooja õhku saab. See termojunn mis seal korpuse sees on, oli küll peetis aga selle ma eemaldasi ammu sealt juba.

Postitatud: 21 Jaan 2011 10:04
Postitas france2
Ei tea minu auto peal töötas see karpa ilusti sain isegi ülevaatuselt läbi!

Postitatud: 21 Jaan 2011 11:09
Postitas olaaf
kommutaatori võiks prooviks teise panna, eriti kui kasutusel vene oma.
ja kui segu ikka lahja, siis ju ta tõmbab lisaõhku vaakumvõimendist või mujalt :)

Postitatud: 25 Jaan 2011 22:01
Postitas mihkelmajori
Karbussis ei tohiks enam viga olla. Ujuki tase oli liiga madal, veidikene tõstes läks paremaks. Aga ei ole ikka päris see nagu olema peaks. Teine kord poob ikka kinni. Tõenäoliselt tõmbabki kuskilt lisa õhku ja täitsa võimalik et pidurivõimendist. Kuna midagi on seal sees õhtal kui mootor välja suretada siis peaks päris mitu korda veel võimendama vajutades. Aga ei midagi. Pedaal on kohe jäik. Eelmine talv raja peal andis vaakumvõimendisse minev voolik saba ja siis kadus kolmas silinder tagant ära. Nüüd on voolik on uus ja korralik. Panen kollektorile pimeda ette selle kohapeale ja eks siis paistab. Aga minu poolest võib selle teema lukku panna, kuna lähen itaaliasse kaheks kuuks ja auto jääb niivõinaa seisma. Kui tagasi tulen siis teen lugejate autode alla teema ja seal võib edasi nuputada ja arutada.

Igastahes, suured tänud olaaf-ile ja teistele.
Parimat
Mihkel.