bensiini taseme näitaja

bensiini taseme näitaja

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
p
plant88888
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
Asukoht: viimsi
Autod: 09- sputnik

bensiini taseme näitaja

Postitus Postitas plant88888 »

Satun hästi palju sõitma pooltühja paagiga ja nimelt paar nädalat tagasi sai bensiin ka seetõttu poole tee peal otsa.
Peale seda hakkanud seda näidkut vaatama ja avastasin, et tegelikult ei anna see näidik pm mitte mingisugust informatsiooni, sest sirget teed ei ole ja igasugune auto kiirendus ( ka negatiivne) omab nii suuri mõjutusi sellele näidikule. (Ma usun, et tegelikult näidikule mitte, vaid bensiin loksub liialt paagis)

Siit ka küsimus- kas keegi kallitest foorumikaaslastest on selle probleemiga pead vaevanud ja äkki kellegil on häid näiteid kuidas seda natukene parandada. Ärge sellist kurja nalja tehke, et hoia paak lihtsalt täis või sõida tunde järgi:D- sest tegelikult häirib ka see tuluke mis armatuuris põlema läheb tühja paagiga- jah selle lambi võiks välja võtta- aga siiski veel lahendusi, palun
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Äia 08-l sama kamm.Kui keerad vasakule hakkab täit paaki näitama ja paremale keerates tühja koos tulukesega.Paagi variandi välistaks,sest vaevalt tehas selliseid autosi väljastab,mille näidik edasi-tagasi liigub nagu kellapendel.Seega reostaat ma arvan.:puzzled
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Lisan veel,et ta sõidab odo näidu järgi-400 km ja tankla.;)
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
p
plant88888
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
Asukoht: viimsi
Autod: 09- sputnik

Postitus Postitas plant88888 »

Sellesmõttes ongi loogiline, et andur asub paagis paremal, keerad vasakule, kesktõmbekiirenduse tõttu kandub kõik bensiin paagis paremale ja näitabki täit paaki, ja vastupidi- kuid tean, et teatavatel teistel anumatel on taseme ühtlustamiseks on paagis vertikaalsed vaheseinad ülevalt kinnitatud, seega igasugused jõud vedeliku taset niiväga ei muuda- kuid minust ei ole inimest kes bensiini paaki keevitama kukuks- ei usu, et see lubatudki- kuid usun, et on lahendusi:D
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

aitaks see kui anduri tundlikust muuta, ehk siis nagu uuematel autodel seier tõuseb ka kauem ja nii, kuidas seda teha, ei tea... aga oleks isegi huvitatud.:)
p
plant88888
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
Asukoht: viimsi
Autod: 09- sputnik

Postitus Postitas plant88888 »

To muki: Uutematel autodel on reostaadi ja näidiku vahel väike protsessor, mis ei arvesta hetkelist reostaadist tulenevat voolu, vaid mingi aja keskmist, ehk see stabiliseerib näidikut.

Kusjuures kui siin arutada siis mina isiklikult pole rahul ka spidomeetri näidikuga
nt kiirusel 50/ 60 km tunnis hakkab näidik pendeldama ka otse ja tagasi- ehk vastu näidikuploki klaasi ja põhja- see tekitab mõnusa heli
ja ütleme kiirustel 40- 50 käib näidiku ots vahemaade 25 - 60 vahel stabiilselt ringi:D



[Muudetud: 15-11-2010 plant88888]

[Muudetud: 15-11-2010 plant88888]
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: plant88888
Kusjuures kui siin arutada siis mina isiklikult pole rahul ka spidomeetri näidikuga
nt kiirusel 50/ 60 km tunnis hakkab näidik pendeldama ka otse ja tagasi- ehk vastu näidikuploki klaasi ja põhja- see tekitab mõnusa heli
ja ütleme kiirustel 40- 50 käib näidiku ots vahemaade 25 - 60 vahel stabiilselt ringi:D

See ennustab küll trossi peatset surma.

[Muudetud: 16-11-2010 tiit]
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: plant88888
To muki: Uutematel autodel on reostaadi ja näidiku vahel väike protsessor, mis ei arvesta hetkelist reostaadist tulenevat voolu, vaid mingi aja keskmist, ehk see stabiliseerib näidikut.
Uuematel pritsega mudelitel on näidik kõvasti stabiilsem ja ma olen peaaegu kindel et protsessorit ei ole. Tasub uurida anduri ehitust.
Üks lihtsamaid lahendusi on tekitada anduri ümber väike anum ja selle anuma põhja väike nt 1,5mm auk
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 849
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

Kas on selline asi võimalik, et 06-e bensiininäidik valetab 05-s?
Mul juba poole paagipeal hakkab vilkuma.:puzzled


See pudeli mõte on muidugi hea kõikumise vastu;)

[Muudetud: 16-11-2010 ladasaeabz]
m
maiasmokk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 14 Juun 2010 13:36
Asukoht: L-Viru
Autod: 21083

Postitus Postitas maiasmokk »

Uuematel pritsega mudelitel on näidik kõvasti stabiilsem ja ma olen peaaegu kindel et protsessorit ei ole. Tasub uurida anduri ehitust.
Üks lihtsamaid lahendusi on tekitada anduri ümber väike anum ja selle anuma põhja väike nt 1,5mm auk [/quote]


2001 väljalaske samaral küll veel mingit stabiilsust näidikul pole. Täpselt sama teema mis esmapostituses.
550 km ja siis kindlapeale tanklasse.
p
plant88888
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
Asukoht: viimsi
Autod: 09- sputnik

Postitus Postitas plant88888 »

To maiasmokk: Selle protsessori jutu sain netist uurides, et uuematel autodel olevat nii. See peakski ilmnema sellest, et oletame kui tangid paagi täis, siis näidik ei lähe süüdet keerates pops täis paagi peale, vaid tõuseb suhteliselt aeglaselt.

To ladasaeabz: Mul mõnikord hakkab see tühja paagi indikaator tuluke ka 3/4 täis paagiga vilkuma, nt kurvis kiirendades, mis on tegelikult päris häiriv.

Ega kellegil ei ole selle reostaadi, ujuki ja vahelise pulga joonist, just samara jupi joonist, sest minu tark raamat seda eraldi ei käsitle ja ongi keeruline arutada selle üle, kui midagi täpset ei tea:D
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: maiasmokk
2001 väljalaske samaral küll veel mingit stabiilsust näidikul pole. Täpselt sama teema mis esmapostituses.
550 km ja siis kindlapeale tanklasse.

Ilmselt pole sa vanemaga üldse sõitnud :D
Mina sõidan nii et kui tuli enam üldse ei vilgu vaid põleb ka kurvides, siis on viimane 50km

[Muudetud: 16-11-2010 tiit]
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: plant88888
Ega kellegil ei ole selle reostaadi, ujuki ja vahelise pulga joonist, just samara jupi joonist, sest minu tark raamat seda eraldi ei käsitle ja ongi keeruline arutada selle üle, kui midagi täpset ei tea:D
Eks ta ole jah keeruline arutleda, kui täpselt ei tea.
Ma kah ei tea, aga igaks juhuks alustaks tagumise istme alt. Leiaks sealt võib-olla luugigi, mis sellel joonisel kannab numbrit 2102-5101412 ja edaspidine on juba delo tehniki ehk andur välja ja ehitusega tutvuma.
p
plant88888
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
Asukoht: viimsi
Autod: 09- sputnik

Postitus Postitas plant88888 »

Kunagi keegi on öelnud, et ära hakka asja parandama, kui asi katki ei ole, teed asja ainult hullemaks.

Mingit informatsiooni see näidik ikkagi annab ja kes teab, kas on mõtet riskida üldse asja puudumisega, aga kui huvi piisavalt suur, siis muud võimalust vast ei jää jah, kui ise avastama hakata.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Õige, plant88888!
Volkov bojatsja - v les ne hodit (kardad hunte, siis ära metsa mine!) = vene vanasõna.

Alusta siis hoopis tubasest tegevusest:
http://www.raamatukoi.ee/cgi-bin/raamat?27650
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Minu arust kõikuv seier oleks ka parem, kui selline, mis Audidel. No krt 10 minutit ootad, kui hakkab õiget näitu näitama:flaming

Esiveolistel ka lai paak(ühest põhjaservast teise)? e30-l on, kuid paak vaheseinu täis. Küte loksub niikuinii, seda ei saa muuta.
Lihtne lahendus, hoidke paak täis, kui seieri kõikumine häirib:spin

Endal hakkab alles siis seier näitama, kui alla 15l paagis on. Kui tuli vilksatama hakkab, siis saab üle 60km ikka sõita(vb isegi 100km).

Palju ikka sõidu ajal kütusenäidikut vaatate, teed tuleb jälgida, mitte ringi vahtida:spin

Üks lahendus on kaks andurit ja takisti, iseasi kas õiget näitu hakkab näitama:P
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
p
plant88888
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
Asukoht: viimsi
Autod: 09- sputnik

Postitus Postitas plant88888 »

to logman: Nüüd ma ei saa enam asjast loobuda:D

Probleem selle paagi täis hoidmisega on see, et olen vaene õpilane kellel auto parandamise kõrvalt jääb täpselt üle, et autoga proovisõidud teha:D-ja siis on iga informatsioon kuldaväärt. Teema alguses vist öeldud ka, et mure sai alguse sellest, kui tee peale jäin informatsiooni valesti tõlgendamise tõttu.

Aga teemasse, ise kaldun ka arvama, et bensiini loksumist on tunduvalt raskem kõrvaldada, kui väikese ˇlagiˇ tekitamist elektroonikasse ja see läbi näidiku ühtlustamist ja kalibreerimist loodetavasti. Eks ma uurin ja puurin ja annan teada
Vasta