Lada 110 kabiini soojaga kamm.
Lada 110 kabiini soojaga kamm.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Lada 110 kabiini soojaga kamm.
Tervitus.
Jama siis järgmine. Külmad ilmad kohekohe käes ja juhtumisi pean kasutama lada 110 igapäevakasutuses. Autol aga küljes üks viga. Nimelt ei taha kabiin soojaks minna. Viga tundub olema sooja/ventika plokkis(kus keerad kabiinisooja kraadi ja elektroonika üritab seda temp hoida) Kas too elektroonikaplokk on tüüpviga või selle mitte töötamine juhuslik? Kas on selle jaoks mingit rohtu? Või tuleb uus paneel otsida?
Ette tänades Hulkur
Jama siis järgmine. Külmad ilmad kohekohe käes ja juhtumisi pean kasutama lada 110 igapäevakasutuses. Autol aga küljes üks viga. Nimelt ei taha kabiin soojaks minna. Viga tundub olema sooja/ventika plokkis(kus keerad kabiinisooja kraadi ja elektroonika üritab seda temp hoida) Kas too elektroonikaplokk on tüüpviga või selle mitte töötamine juhuslik? Kas on selle jaoks mingit rohtu? Või tuleb uus paneel otsida?
Ette tänades Hulkur
-
kkopp
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 103
- Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
- Asukoht: keila
- Autod: Lada111 8v
Minu 111 oli analoogne kamm soojaga.Viimaases punases asendis puhus sooja,aste madalamal aga juba külma.Kakkusin kapotialuse laiali,naisel lasin sooja nuppu keerata ja ise vaatasin seda motoreduktorit.Too ei liikunud.Katkusin mootori maha ja maas olles panin pistikud külge ja naine keeras sooja nuppu.Seekord toimis.Ilmselt kehva kontakt pistikus.See mootor peab klappi liigutama ca 3-4cm,mootori juurde läheb 2pistikut.Ühest mootori toide ja teine junn on mootorist väljuva võlli ümber,tollesse läheb 2 plussjuhet.See junn on ilmselt mingi piiraja mis laseb mootoril hooba keerata x maani ja teistpidi samasse punkti tagasi.
Selle motoreduktori juurde pääsemine on nigel.Eemaldada tuleb kojamehed ja kogu plastik mis kapoti ja esiklaasi vahel.Klaasipoolne alumine plastik käib nipiga maha.Kuna nippi ei teadnud siis kangutasin suure jõuga(valikuid polnud),lõpuks kui kätte sain siis lendas see plastik korraliku litrina vasta kurki(muhk otsaees).Peale plastiku eemaldamist veel kojameeste hoob risti ees ja seda eemaldada lihtsalt ei õnnestunud.Teist korda ma seda k...i läbi teha ei taha ja seetõttu panin trossisüsteemi peale.Salongist trossi liigutades on nüüdsest tuba soe.
Selle motoreduktori juurde pääsemine on nigel.Eemaldada tuleb kojamehed ja kogu plastik mis kapoti ja esiklaasi vahel.Klaasipoolne alumine plastik käib nipiga maha.Kuna nippi ei teadnud siis kangutasin suure jõuga(valikuid polnud),lõpuks kui kätte sain siis lendas see plastik korraliku litrina vasta kurki(muhk otsaees).Peale plastiku eemaldamist veel kojameeste hoob risti ees ja seda eemaldada lihtsalt ei õnnestunud.Teist korda ma seda k...i läbi teha ei taha ja seetõttu panin trossisüsteemi peale.Salongist trossi liigutades on nüüdsest tuba soe.
-
kkopp
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 103
- Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
- Asukoht: keila
- Autod: Lada111 8v
Nüüdseks manuaalne sooja regullimine lõlikult lahendatud.Pirni tn poest ostsin miski vene veoka gaasitrossi,maksis mingi7€.Asi toimib suurepäraselt ja oluliselt parem kui orginaal.Orginaaliga oli see jama,et üks aste tuba pisut jahe,paned järgmise astme tuba liiga palav.Nüüd saan täpselt nii soojaks kui tahan.Kuna tegemist töö autoga siis välimus pole tähtis.Tross sees tuba külm,tross välja tõmmata tuba soe.