1. leht 1-st

Uuemad Ladad 1xx pidid olema tsingitud kerega. Oskab keegi kommenteerida?

Postitatud: 14 Okt 2010 20:56
Postitas kopp
Olen kuulnud,et uuemad ladad 111 pidid olema tsingitud kerega.Oskab keegi kommenteerida?Kui on siis mis väljalaskeaastast?

[Muudetud: 10-14-2010 Priidic]

Postitatud: 14 Okt 2010 23:57
Postitas logman
Ladade tsinkimise kohta ei oska midagi öelda. Võib-olla on kuskil vene lehtedel ka sellest juttu, peab otsima.

Aga veaks nüüd hea meelega jutu pisut kõrvale. Keda ei huvita, ärgu lugegu.
Tegelikult peaks hoopis kogu järgneva jutu laadima rubriiki "Uudiseid Venemaalt", mida tahtsin mõne nädala eest ka teha, aga ajapuudus (mis on vahel vaid telefonihelina kaugusel) hakkas just nimetet põhjusel kummitama ja asi ununes sootuks.

Hea küll, tekst ja kogu järgnev info küll rohkem teise automargi kohta ja haakub ladaga vaid niipalju, et annab mingisuguse pildi olukorrast, kus saadakse hakkama küll, kui ikka väga tahetakse. Teisisõnu - üks vägev karvane AvtoVAZ'i kapsa-aeda!

"Vannis elektriga kruntimisest" maakeeli siis ja seda minu arvates väga positiivses võtmes.
Ei mäletagi, kas auto-moto või mil.neti foorumist jäi silma killuke sapakate kohta käivast.
Klikkisin siis lahti AvtoZAZ'i kodulehekülje ja sain üsna meeldiva üllatuse osaliseks.
Videopilt mis fläshina lehele poogitud, räägib enda eest: http://www.avtozaz.com/tour/painting
Lehe vasakul äärel olevast rippmenüüst saab mõnest protseduurist veel liikuvat pilti valida.
Võtab sõnatuks - sapakas? Jah, on küll ja sel tehasel läheb kaarega paremini, kui lada vabrikul. Millegi pärast toodetakse seal ka 2109 ja -099 mudelit. Kas need kah electrocoating'ust läbi lohistatakse, ei tea kahjuks.

Ja lõppu tõlgin lühidalt veel ühe uudise:

2010 aasta detsembris asub Zaporo?ie Autotehas C-klassi sõiduautot tootma. Uus ZAZ Forza hakkab välja nägema kolme varustaset (Base, Comfort, Luxury) omava sedaani kui ka luukpärana.
*Baasvarustuses on: roolivõimendi, reguleeritava kaldega roolisammas, konditsioneer, juhi turvapadi, esiuste aknad varustatud el. tõstukitega, kesklukustus, immobilaiser, plastdetailid (bamprid, peeglid, uste käepidemed) kerega ühte värvi, esitulede valgusvihu el. kõrguseregulaator, kroomitud radikavõre ja 185/60R15 rehvid.
*Comfort ja Lux varustusse lisanduvad kõrvalistuja turvapadi, tagauste klaasidele el. tõstukid, el. juhitavad välimised tahavaatepeeglid, soojendusega esiistmed, mp3-stereo.
*Lux varustusega kaasnevad 6JX15'' valuveljed, parkimissüsteem (kaamerad nähtavasti), tahavaatepeeglitesse soojendused, udulaternad ja kuue kõlariga audiosüsteem.


Võtab kukalt kratsima...
Mootor - 16 klapine 1497ccm 109hj (80kw), vastab Euro-4 nõuetele.
K.kast - viis käiku
160km/h, küttekulu 9,7; 5,8; 7,2.
Lõhnab väga kõvasti koostöö järele Korea autotööstusega, aga las ta haiseb - vähemalt asi edeneb ja jõudsasti!

Pilt

Pilt

Pilt

[Muudetud: 14-10-2010 logman]

Postitatud: 15 Okt 2010 01:19
Postitas logman
Tuhlasin väheke ringi ja ega ikka ladadele sellist vannitamist tehta küll :D.
Silusin ka eelmises jutus tiba pettekujutust tsinkimisest. Tegelikult need zaaziku kered läbivad elektrolüütilise vanni ja saavad sel teel krundi alla fosfaadi kihi. See protsess annab kerele roosteaugu tekkeks 10 aastat lisaaega.

Postitatud: 15 Okt 2010 08:23
Postitas Raldo
Minu 2001 aasta 111 tundub altosast tsingitud olema.

Postitatud: 15 Okt 2010 22:36
Postitas Olle
2005 aastal sai ostetud Tartust uus 110. Tol korral müügimees väitis, et alumine ots olla tsingitud. Ise küll suhtusin sellesse tol korral pisut skeptiliselt. 2 aastat oli auto peres ja selle aja jooksul roostet välja ei tulnud. Mine tea, võibolla rääkis tõtt