Uuemad Ladad 1xx pidid olema tsingitud kerega. Oskab keegi kommenteerida?

Uuemad Ladad 1xx pidid olema tsingitud kerega. Oskab keegi kommenteerida?

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
k
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

Uuemad Ladad 1xx pidid olema tsingitud kerega. Oskab keegi kommenteerida?

Postitus Postitas kopp »

Olen kuulnud,et uuemad ladad 111 pidid olema tsingitud kerega.Oskab keegi kommenteerida?Kui on siis mis väljalaskeaastast?

[Muudetud: 10-14-2010 Priidic]
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ladade tsinkimise kohta ei oska midagi öelda. Võib-olla on kuskil vene lehtedel ka sellest juttu, peab otsima.

Aga veaks nüüd hea meelega jutu pisut kõrvale. Keda ei huvita, ärgu lugegu.
Tegelikult peaks hoopis kogu järgneva jutu laadima rubriiki "Uudiseid Venemaalt", mida tahtsin mõne nädala eest ka teha, aga ajapuudus (mis on vahel vaid telefonihelina kaugusel) hakkas just nimetet põhjusel kummitama ja asi ununes sootuks.

Hea küll, tekst ja kogu järgnev info küll rohkem teise automargi kohta ja haakub ladaga vaid niipalju, et annab mingisuguse pildi olukorrast, kus saadakse hakkama küll, kui ikka väga tahetakse. Teisisõnu - üks vägev karvane AvtoVAZ'i kapsa-aeda!

"Vannis elektriga kruntimisest" maakeeli siis ja seda minu arvates väga positiivses võtmes.
Ei mäletagi, kas auto-moto või mil.neti foorumist jäi silma killuke sapakate kohta käivast.
Klikkisin siis lahti AvtoZAZ'i kodulehekülje ja sain üsna meeldiva üllatuse osaliseks.
Videopilt mis fläshina lehele poogitud, räägib enda eest: http://www.avtozaz.com/tour/painting
Lehe vasakul äärel olevast rippmenüüst saab mõnest protseduurist veel liikuvat pilti valida.
Võtab sõnatuks - sapakas? Jah, on küll ja sel tehasel läheb kaarega paremini, kui lada vabrikul. Millegi pärast toodetakse seal ka 2109 ja -099 mudelit. Kas need kah electrocoating'ust läbi lohistatakse, ei tea kahjuks.

Ja lõppu tõlgin lühidalt veel ühe uudise:

2010 aasta detsembris asub Zaporo?ie Autotehas C-klassi sõiduautot tootma. Uus ZAZ Forza hakkab välja nägema kolme varustaset (Base, Comfort, Luxury) omava sedaani kui ka luukpärana.
*Baasvarustuses on: roolivõimendi, reguleeritava kaldega roolisammas, konditsioneer, juhi turvapadi, esiuste aknad varustatud el. tõstukitega, kesklukustus, immobilaiser, plastdetailid (bamprid, peeglid, uste käepidemed) kerega ühte värvi, esitulede valgusvihu el. kõrguseregulaator, kroomitud radikavõre ja 185/60R15 rehvid.
*Comfort ja Lux varustusse lisanduvad kõrvalistuja turvapadi, tagauste klaasidele el. tõstukid, el. juhitavad välimised tahavaatepeeglid, soojendusega esiistmed, mp3-stereo.
*Lux varustusega kaasnevad 6JX15'' valuveljed, parkimissüsteem (kaamerad nähtavasti), tahavaatepeeglitesse soojendused, udulaternad ja kuue kõlariga audiosüsteem.


Võtab kukalt kratsima...
Mootor - 16 klapine 1497ccm 109hj (80kw), vastab Euro-4 nõuetele.
K.kast - viis käiku
160km/h, küttekulu 9,7; 5,8; 7,2.
Lõhnab väga kõvasti koostöö järele Korea autotööstusega, aga las ta haiseb - vähemalt asi edeneb ja jõudsasti!

Pilt

Pilt

Pilt

[Muudetud: 14-10-2010 logman]
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Tuhlasin väheke ringi ja ega ikka ladadele sellist vannitamist tehta küll :D.
Silusin ka eelmises jutus tiba pettekujutust tsinkimisest. Tegelikult need zaaziku kered läbivad elektrolüütilise vanni ja saavad sel teel krundi alla fosfaadi kihi. See protsess annab kerele roosteaugu tekkeks 10 aastat lisaaega.
r
Raldo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 04 Jaan 2008 14:22
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Raldo »

Minu 2001 aasta 111 tundub altosast tsingitud olema.
o
Olle
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 22 Apr 2007 20:16
Asukoht: Tartumaa
Autod: škoda Octavia

Postitus Postitas Olle »

2005 aastal sai ostetud Tartust uus 110. Tol korral müügimees väitis, et alumine ots olla tsingitud. Ise küll suhtusin sellesse tol korral pisut skeptiliselt. 2 aastat oli auto peres ja selle aja jooksul roostet välja ei tulnud. Mine tea, võibolla rääkis tõtt
Vasta