1. leht 1-st

Amordikäigu piiramine?

Postitatud: 25 Mär 2010 16:47
Postitas france2
Küsimus siis nimelt selles, kuidas keegi on lahendand selle, et ratas liialt amorti ei lammutaks hüpetel. Tagumise lahendus on teada, kuid kuidas teha esimene? Olen mõelnud trossi kasutamist, kuid kuhu see kinnitada sillal?

Postitatud: 14 Juul 2010 13:03
Postitas mesasja
selleks asjaks on esinduses müüa amordi kõrgendused.
ette käivad plastmassist, taha kummist. odavad. tõstab ca 5cm.

Postitatud: 14 Juul 2010 13:37
Postitas olaaf
Algselt postitas: mesasja
selleks asjaks on esinduses müüa amordi kõrgendused.
ette käivad plastmassist, taha kummist. odavad. tõstab ca 5cm.
ja kuidas see plastmassist kõrgendus piirab vedrustuse käiku, et amorti ei lõhuks hüppesse minekul???

ette paned samuti trossi reguleerid sirgele roolile ja kinnitad võimalikult telje lähedale nii, et asjad kenasti pinges oleks.

nii all kui üleval on vedrutaldrik ;)

[Muudetud: 14-7-2010 olaaf]

Postitatud: 02 Okt 2010 18:42
Postitas posta84



ette paned samuti trossi reguleerid sirgele roolile ja kinnitad võimalikult telje lähedale nii, et asjad kenasti pinges oleks.

nii all kui üleval on vedrutaldrik ;)

[Muudetud: 14-7-2010 olaaf]

Võib olla kellelgi oleks selle kohta pildi materjali? Enda masinale ka vaja midagi välja nuputada. Ka tagumisele sillale:rolleyes

Postitatud: 02 Okt 2010 22:34
Postitas m6mm
Taha kasutatakse kas Niva või tagaveolise Lada (pikkuse erinevus ~10cm) käsipiduri trossi!
Pilt
Pilt

Ette panin RRautol ka sama trossi, kinnitasin õõtsa külge stabika poldi alla ja ülesse keevitasin kõrva kere külge.

Postitatud: 03 Okt 2010 11:53
Postitas posta84
Suur tänu :)