1. leht 1-st

Mida kindlasti kontrollida?

Postitatud: 08 Nov 2009 08:37
Postitas Olari
Mida kindlasti kontrollida 2108 ostmisel.

Postitatud: 08 Nov 2009 10:40
Postitas olaaf
et kere poleks roostes, ja mootor töötaks,
käigud lülituksid kergelt ning gaasi järsult maha võttes välja ei hüppaks (sh tagumine käik)

uuemaaja sissepritsega masinatel peab käivitades check engine tuluke põlema minema ja siis ära kustuma mõne sekundi jooksul.
õli ja akulaadimise märgulambid peavad kustuma enne!
vahel on mõned vigurvändad check lambi mõne muu asja alla ühendanud, et nõnda vigu varjata.

põhiline millest hoiduda, eriti kui ise keevitaja mees pole, on rooste, eriti tagumised sillakandurid ja tungikohad!

Postitatud: 08 Nov 2009 15:40
Postitas posta84
Vaata pagasnikust tagumiste lanseronide seisukorda. Need kipuvad ka ära roostetama. Tagumised tiiva ääred ka. Edu

Postitatud: 08 Nov 2009 21:12
Postitas Olari
Tänud vastamast. Soetasin 2108 samara. Ainukene asi mis silma jäi oli küljekarp aga sellega saan ise hakkama. Ukse ääred olid ka natukene. Pagaasnikus roostet praktiliselt polnudki.
Olaaf!!!! Ei ole sellel autol olemas tooreklappi ( vähemalt salongist ei saa seda peale tömmata), veel panin tähele et bensupump on ka ilma selle käsitsi pumpamise vöimalusega. Eks homme valges süvenen pikemalt ja lähemalt. Kui miskit on arusaamatu teen pildi ja panen ülesse. Teie suguste proffide käest saan mina amatöör abi.

Postitatud: 08 Nov 2009 21:15
Postitas olaaf
samarale mõeldud bensiinipumbal polegi käsitsi pumpamise võimalust...
tooreklapp on automaatne - läbivoolav tosool soendab bimetalli ning too avab tooreklapi - sooja mootoriga tasuks vaadata, kas see ikka on täiesti avatud - kipub vahel kinni oksüdeeruma - eriti seisnud masinatel, remont ja reguleerimine võimalik...

Postitatud: 08 Nov 2009 21:23
Postitas posta84
Pane mõni pilt ka oma pillist :) Mis sa endale siis letsid!

Postitatud: 09 Nov 2009 10:57
Postitas Olari
selleks peaks ilmselt külaliste autode alla uue teema tegema.

Postitatud: 10 Nov 2009 19:16
Postitas Olari