Esisild ettepoole?

Esisild ettepoole?

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
f
france2
Postitusi: 549
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Esisild ettepoole?

Postitus Postitas france2 »

Nimelt sai mõeldud, et tuua samaral esisild ettepoole. Kuid mind hakkas vaevama mõte, et kui kurvist väljatulles kiirendada rattad välja keerates siis rehvil haarde pind ju väheneb (rattas ju kaldu). Huvitav ka mure ka muretsemist väärt või ei tasu mõelda nii palju:lol
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sinu eeldus on täiesti tõene, kui kere kurvis ei kaldu ning vedrustuse käik puudub...
päris maailmas kurvis kere kaldub, ning ratta nurk muutub ning, kui sa ei aseta ratast viltu tekib mure, et rehv kannab ainult välimise äärega.
ettejooksu suurendades hakkab kurvis kangutades tööle aga kogu rehvi pind.

loomulikult on igal asjal piirid millest üle minnes tekib rohkem kahju kui kasu.

NB! tugilaagrid pane siis 11x seeria omad - nendel on palju tugevam konstrui!
vaata näiteks bmw või mb esiratast väljakeeratud olekus - ratas on ikka väga suure kalde all!!!

[Muudetud: 21-10-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Allan123
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 15 Okt 2009 09:23
Asukoht: Tallinn
Autod: Info, ost/müük

Postitus Postitas Allan123 »

Sinu probleem siis pole mitte pidamises aga koos esisillaga pead ettepoole tõstma kogu mootori, vastasel juhul hakkavad poolteljed vastu karterit ja käigukasti käima. Ka väikese väände puhul tulevad ka poolteljed kasti seest välja - see juhtub ka siis, kui nina ülearu kõrgele tõsta.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

millest selline arvamus?
mul on samaral esisild ca 2,5-3cm ettepoole toodud - poolteljed on küll nurga all, kuid vastu karterit ei käi. kuskil sent on veel ruumi
kuna mootoripadjad on tugevad siis mootor kuskile suunas ei liigu.

[Muudetud: 21-10-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Allan123
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 15 Okt 2009 09:23
Asukoht: Tallinn
Autod: Info, ost/müük

Postitus Postitas Allan123 »

jah olen nõus, kui sild on uniballidel - kui kummidel näete üsna varsti karteril ja assidel kriime. Kõik oleneb ka muidugi kasutusest - olen siin suht uus ja kogemused pärinevad 90-te algusest. Tehnika on edasi arenenud.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Nii, minu autol on küll toru sild, aga põhimõte on säilinud sillal. Sai rattad viidud maksimaalselt ette(~6-7cm), mina ei tahaks kuidagi uskuda, et poolteljed kuhugi vastu hakkaksid käima, seal oli ruumi karterini 4-5cm ja arvestades seda, et sõites auku liigub ratas taha poole mitte ette!?
Aga kui viia sild nii palju ette, tekkis uus probleem mida polnud veel kusagilt kuulnud. Nimelt rattaid põhja keerates jooksis stabika kondi polt velje sisse ja tegi oi kui suure soone velge:wow
Vasta