1. leht 1-st

Kuidas nende klappidega käituda? 08.

Postitatud: 04 Juul 2009 23:43
Postitas Suurmiis
Nii kõik abi valmid asja mehed eriti sõber Olaaf, kellel teadmisi kamaluga. Asi nüüd selline: Lada 08-2002. ja oli ilge probleem 3. püti vea tuvastamisel! Mõtlesin, et saab lisaõhku- võtsin märja käsna ja käisin kollektori üle, ei mingeid muutusi- kolmas ikka lonkab. Asja olu, et lonkamine hakkab kohe peale mootori soojenemist, andis veel ainult ühe võimaluse kontrolliks koduste vahenditega. Kaliibrid välja klapivahesid ?ekkima, tulemus:1234 sisse-0,20/0,15/0,20/0,20 aga välja-0,25/0,25/0,05/0,20. Kas selle loogika järgi saab olla, et 3 püti väljalaske klapp soojalt ei sulgu? Ja kuidas krt neid seibe vahetatakse ja kust neid saada on? Paluks töökäiku- endale tundub ebaloogiline, et selleks tuleks nukkvõll maha võtta!!!??:yllatunud
Nüüd tekib tunne, et asjameestel on mingi vidin, millega klappi alla surutakse ja seib vahelt ää lipsatakse :kuri -On nii????
Suuted tümad kuulamast.

Postitatud: 05 Juul 2009 09:57
Postitas olaaf
tuled lemmiku tänavalt läbi minig õhtu regullin klapid ära,
helista ja lepime aja kokku,
sisselase peaks olema speci järgi 020 väljalase 035 20kraadi juures :)

Postitatud: 05 Juul 2009 11:21
Postitas Suurmiis
Tänan pakkumast aga hetkel on räige MASU- seniks proovin ise või kui asi paraneb panen kõrva taha.
Tänud Suured.

Postitatud: 12 Juul 2009 20:19
Postitas Suurmiis
Sedasi suured semud foorumlased. Sõpra ikka hädas ja sai sünnipäeval käidud ja tuli teemaks minu lonkav Samari 3. pütt...... külamees kohe varnast manokas välja ja täna t?ekkisin lõpuks surved püttides ära. Mis te ise arvate: 1234 pütid-1234surved: 13,5 12,5 3,2 12,5. Sellega on peale tilga õli lisamist pütti kõik öeldud.
Diagnoos: mõrv-3. pütti klapid lasevad täiega läbi!!! Olen õigel teel?
Üldises mõttes oli teist kõigis tubli abi, nüüd tuleb hakata rahakotile diagnoosi andma:) Huvitab palju MASU ajal mootoripea remont maksma läheb- mõttes, mida vajan: klapikamrikaanetihend, plokikaanetihend, kollektori tihendid, (võimalik et) 2klappi- tööks vajalik olemas ja seda ka varem teinud- kui pole miskit spetsi vaja Samaritel- samas küsin äkki on keegi valmis tegema- mis HINNAGA, endal ajaga kitsas ja ruume pole?

Tänud endiselt!

Postitatud: 13 Juul 2009 10:13
Postitas olaaf
mõlemad klapid vaevalt sul läbi lasevad.. ilmselgelt lahkub surve kolmandast silindrist väljalaskeklapi kaudu...

mina esialgu reguleeriks 3 silindri klapivahe paika, enne mootori lammutamist.
eriti kui ilge masu käes.

tuled ise kohale tõmbad ise laiali ja paned kokku ja viskan sulle sinna õige seibi vahele ja surved saab ka ära kohe mõõta siis...
nukkvõlli ei pea selleks maha võtma!

[Muudetud: 13-7-2009 olaaf]

Postitatud: 13 Juul 2009 13:28
Postitas m6mm
Andsin talle juba vajaminevad plaadid. Kui õieti aru sain, siis vahetas ta need juba ära. Tundub jah et seal on midagi rohkem viga kui klapi vahe.
Ega ennem teada saa kui pea on maha võetud. Kas viga klapides või äkki kolvirõngastes.

NB! Minu samaari vana mootor on täiesti komplektne, garaazi nurgas uut omaniku ootamas:D.

Postitatud: 13 Juul 2009 13:43
Postitas olaaf
no siis tuleb vaadata mis karul kõhus tõesti.
kaas maha ja kui veab pääsed ainult klapi soveldamise või vahetamisega - sitemal juhul on klapipesa pekkis...

Postitatud: 13 Juul 2009 22:09
Postitas tiit
Kui klapp lekkima hakkab siis põletab väga kähku vahele augu. Mida kiiremini lahti võtad seda suurem on tõenäosus et pesa ei pea vahetama ... aga mine tea

Postitatud: 13 Juul 2009 23:28
Postitas Suurmiis
Klapipesaga teeb ta mida? Isiklikult olen sooveldanud nii disla- kui benamootorite klappe, kuid pole näinud olukorda, kus peaks peasa vahetama- millest selline tegevus koosneb? Kui mingi termo-tuuma sisse-välja surumist vaja, siis ma olen vist jännis!:)
Sellega on nüüd, siis selle ajani, kui pea maas ja sooveldus tehtud ning kui mõni sent üle jääb tihendite soetamiseks.
Tulen siis tagasi ja seletan kuda läx- kui vahe peal abi vaja pole!
Tümad kõigile!

Postitatud: 14 Juul 2009 01:10
Postitas PuZuP
Piltlikult öeldes põletab klapi ja pesa vahelise kontaktpinna ära, nii et sealt "õhk" vabalt läbi käib.
Kättesaamiseks freesitakse pesa välja, siis läheb uus toorikpesa asemele ning siis lõigatakse pesa õigesse mõõtu.

Postitatud: 17 Juul 2009 23:11
Postitas Suurmiis
No siis kui sooveldusega välja ei tule, müün raisa maha!:)

Postitatud: 19 Juul 2009 21:15
Postitas Suurmiis
Sedasi siis, ennem suurt vihma ... kaan maas. Ja kui ma oskaks siia foorumisse pilte lisada, paneks praoga klapi pildi!!!
Nüüd vaja uut välja-laske klappi kah veel- rajakas.:kuri
Huvitav palju need maksavad kah?

Postitatud: 19 Juul 2009 21:19
Postitas olaaf
sa teed nalja või?
uus kaanetihend oli viimati vist kallim, kui klapp..
pealegi oleks hea kõik klapid üle soveldada.
samas kui asjad laiali oleks hea võimalus vaadata üle veepumba ja mootoririhma/rulliku seisukord ning vajadusel ka need vahetada!

Postitatud: 20 Juul 2009 21:17
Postitas Suurmiis
Selgus- nüüd vaja õigel ajal poele pihta saada ja jubinad ära tuua. 100% Olaafiga nõus aga see kord teen AINULT häda vajaliku. Rahaga oskavad kõik aga te proovige ilma- see on keeruline! :)

Selle klapi jätan mälestuseks!