Tere,
1)Missugused kohad tuleks üle vaadata või kontrollida või pingutada(no vanasti oli se reegel) et päris teepeale ei jääks ja kohe ära ei laguneks?
2)kust saaks sellise mudeli kohta tehnilist(k.kasti ülekanded, differ, mootori karakteristika jne.) infi netist?
3)Pritsungi(aju) ja immoga on probleeme, saab neid ennetada?
Siia võiks omanikud kommenteerida, et kõigil hea lugeda kui ostuks läheb. Diskuteerimist vast ei ole siia vaja, oleks aind asjalik info - niii ma arvan;)
PS; kui vastav teema on olemas ja ma olin ni körsitu et ei leidnud seda, siis võib kustutada selle siin.
K: 2003a. 21083-e ostueelne ülevaatus
K: 2003a. 21083-e ostueelne ülevaatus
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
K: 2003a. 21083-e ostueelne ülevaatus
Festina lente!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kommenteerida võin niipalju, et vaata kere see kipub roostetama ja on kõige kallim remontida (tagaluugi alläär, esiluugi esiäär, ukse altääred, tiivakaared - eriti tagumised),
mootor suht pommikindel kui just kastoorõliga sõidetud pole.
andureid laguneb sellel ikka - kallimatest õhulugeja ja väntvõlli pöörete andur.
mingid andmed olid esiveoliste all ka sellest, tasuks tutvuda.
käigukastil standartsed samara ülekanded 4 ja 5-s kiirendavad, peaülekandeks 3,7 või 3,9
venest soovitan kohe osta masinale ka pardakompuutri - läheb omal elu kõvasti lihtsamaks - kõik andurite vead kohe näha...
mootor suht pommikindel kui just kastoorõliga sõidetud pole.
andureid laguneb sellel ikka - kallimatest õhulugeja ja väntvõlli pöörete andur.
mingid andmed olid esiveoliste all ka sellest, tasuks tutvuda.
käigukastil standartsed samara ülekanded 4 ja 5-s kiirendavad, peaülekandeks 3,7 või 3,9
venest soovitan kohe osta masinale ka pardakompuutri - läheb omal elu kõvasti lihtsamaks - kõik andurite vead kohe näha...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."